ساحل افکار

بایگانی

اون روز گفتیم یعنی زرنگی کنیم بیشتر اولویه درست کردم گذاشتم تو فریزر که بعدا استفاده کنم.خب تا اینجای کار مشکلی پیش نمیاد چون مواد یخ میزنه و بعد چند روز قابل استفاده است. چشمتون روز بد نبینه! وقتی گذاشتم یخش وا رفت دیدم خودشم وا رفت :|||||| انگار که هیچ سسی توش نداشته! آبشم کلا ازش جدا شد خلاصه آن ایتبل!

صبح ها هر روز یه کوچولو دیر به خودت بجنبی پارکینگ شرکت پر میشه و مجبوری ماشینو بذاری تو آفتاب! این آفتابه که میگم یعنی داخل ماشین میشه سنای خشک!!! بالای 50 درجه. خلاصه صبح یکم دیربیدار شدم، سریع لباس پوشیدم و رفتم و به موقع رسیدم. فقط گندش وقتی در اومد که موقع نماز دیدم جورابام دو رنگه:)))). خلاصه سوت زنان برگشتیم.(نامبرده بیشتر از 7 جفت جوراب داره. خب اشتباه میشه دیگه)


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
مستر نیمــا
:)))))))))))))))))))))) سوت با س درسته :دی
اونی که با ص نوشته میشه صوت (صدا) هست سوت (sut) نیست.
7 تا؟!!!!
من تا جوراب شماره 1 رو نندازم تو سطل آشغال شماره 2 رو افتتاح نمی‌کنم و نمی‌پوشم.

یعنی مردشور الفبای فارسیو ببرن که باعث میشه من همش قلت قلوت بنویسم :))))

:)) الویه :)) جوراب:)) کجا رو دریابیم!

جدا هوا داغ شده :/ دیگه از گرم گذشته! -ـ-

توی اهواز گرم واسه اردیبهشته

داغ میشه خرداد الا مهم :(

من فکر میکردم اصفهانی هستین، نگو شیرازی هم هستین :دی
7تا؟ پس من چی بگم که سی جفت جوراب دارم؟ :/

به من میگی شیرازی؟ تو که خودت بدتری :))))

من تو خوابگاه ایران پنیر بزرگ باز کرده بودم و باقیش رو گذاشتم تو فریزر...
وقتی برش داشتم و گذاشتم یخش باز شه یه چیز تف تفی شده بود که نگو...

هندونه هم همینجوری میشه :)))

این تحربیات گران بها هستن:))))

ینی شما نمیدونستین الویه رو نباید گذاشت یخ زد؟!  :| :دی
هوای گرم غیر اعصاب خورد کنی هیچی نداره واقعا.. خیلی بده -___-
عب نداره مهم اینه که جای پارکو گرفتین :))

نه والووو

آره:دی

برای اینکه این مشکل پیش نیاد اندفعه بدون سس بذارید فریزر...سس رو همیشه موقع خوردن بزنید.

جواب میده اینطوری؟

تست کردین؟ دوباره خراب نشه!!

خراب نمیشه بدون سس!
خیارشور رو هم لحظه استفاده بریزید.

مرسی:دی

امیدوارم. اگه بشه خیلی خوب میشه

خدا خیرت بده مهندس بعد مدتها یک دل سیر خندیدم :))))
خدا حفظت کنه :)آمین.

ممنون 

مرسی:دی

خانم فـــــ ۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۵
ما داریم اینجا یخ میزنیم:/ منتظر یه کوچولو آفتابیم:|
شرط میبندم هیچکی متوجه جوراب لنگه ب لنگه نشده.

کجاس که یخ میزنید؟

ما اینجا سوختیم :(

پریســـآتیـــــس : ) ۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۹
دلتون آب، شمال ھوا خنکہ :) 
بارون میزنہ ھنوزم اینجا :) پنج روزہ ھوا عالی شدہ ؛)

آب شد:(

باحال بود .خوشمان آمد.تشکر:))))

جورابایی که جفت همن به هم گره بزن تا اشتباه نشه

خب قاطی میشه وقتی باز میشن

بعد ازاینکه استفاده کردی وشستی گره بزن البته گره درست وحسابی بعد بذار تو کمد تادفعه بعد

(ناگفته نماندسخته بشینی بیشتراز7جفت جورابو جفت جفت گره بزنی.حوصله درست وحسابی میخواد.تعدادشونو کم کنی بهتره)

من حوصله ام کم شده:)))

✿✿ یاشل ✿✿ ۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۱
نامبرده وقتی جوراباشو شست بعد از خشک شدن هر لنگه رو به لنگه خودش گره بزنه دیگه اینطوری نمیشه

آره ولی بعد پا کردن قاطی میشه!

درد نامبرده رو که جوراب رنگی رنگی لنگه به لنگه پوشیده بود (البته اگه دردی هم باشه !) درک میکنم ...
عنوانتون عالی :))))) 

:دی

گمـــــــشده :) ۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۰
اون جای پارک خیلی باحال بود.خخخخخخ

:دی

نفس نقره ای ۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۸
عنوان چی میگه این وسط :|||

هیچی :دی

پر واضحه دیگه زن می خوای تا جوراب کنه تو پاهات !:)))

همون بشوره کافیه.خودم پام میکنم:))))

نه باید پات کنه
شما نمی دونی
!

:)))

آقاگل ‌‌‌‌ ۲۳ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۱
خب الویه سالمش چیه که بزاریش تو یخچال بعد بخوری برادر من؟ :دی
.
عیبی نداشت که فقط هرکی میدید میگفتی اتفاقا یک جفت دیگه هم ازش دارم میخوای برات بیارم :))

خوشمزه است دیگه :دی

الویه مردا چه طعمی داره؟!خوشمزه س؟
من فقط نیمرو مردا رو خوردم عالیه!!!!

خوشششششششششمزه

محمدرضا ...... ۲۳ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۳
عجب.....

بله

این جورابه منو یاد برعکس چادر سر کردن خودم انداخت... جون ندارم بنویسم...

یه چیز دیگه هم اومده بودم کامنت بذارم کلاً یادم رفت :|||
تا اذان خیلی مونده؛ مگه نه؟!

می تو

خیلی

(((((:
خب مستر این همه خانم کدبانو به وبلاگت سر میزنن میپرسیدی میخوای الویه رو بزاری تو فیریز
بهت میگفتیم که نمیشه هر چیزی راهی داره
الان من میگم ان شاءالله واسه بعدن خواستی دوباره زیاد درستی چکار کنی
تو خود یخچالم میشه بمونه به شرطی که نه تخم مرغ نه سس نه خیار شور بزنی 
فقط مرغ و سیب زمینی ابپز شده رو اون تو ظرف درب بسته 


الان یکی گفت فقط سس نزن.شما تخم مرغشم حذف کردی که

تازه فک کن اینا ماحصل سال ها دور از خانواده زندگى کردنِ!
شما اگه تو خونه میموندى و این تجاربم نداشتى چه گندى میزدى پسرم؟!:)))))

:))))))

سوت میزدم

زینـب خــآنم ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۷:۵۷
: )))) چقد تابلوووو
شما از این ببعد دیر بری فک کنم بهتره ، لااقل آبرو ریزی نـمیشه  : دی

پیش میاد دیگه :دی

وااااا مگه من چیکار کردم؟؟؟ O_o

سی جفتو میگم

من بخاطر الویه گفتم شیرازی هستین :|

:دی

چه اقای کدبانویی:دی

:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">