ساحل افکار

بایگانی

مستند

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

یکی از لذت های زندگی اینه که بشینی مستند های حیات وحش رو نگاه کنی. خوشم میاد طرف 3 سال دنبال دو تا یوزپلنگ بوده تا بتونه فیلم شکار شبشون رو بگیره، یا طرف 2 سال رفته با میمونا زندگی کرده تا یه مستند بسازن

بالغ بر 60-70 گیگ تا حالا مستند حیات وحش دیدم :دی حیف سورسشون رو دیگه نمیبینم بقیشون رو بگیرم ببینم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
مستر نیمــا
پدربزرگ خدابیامرزمم یه همچین علایقی داشت
تازه وقتی یه آهو شکار میشد انقدر غصه می‌خوررررررررررررررد

+ دوره کارشناسی یه درسی داشتیم به اسم اخلاق مهندسی و محیط زیست
تو قسمت محیط زیستش، بزرگترین مشکل من این بود که اسم حیوونا رو بلد نبودم :دی

یکی از لذت های حیات وحش مشاهده شکاره:دی


:)))

شبیه شوهر عمه ی پیر و البته خوش اخلاق ما هستین :))
ایشون 70سال عمر دارند تو این 70سال ، فکر کنم 60سالش رو فقط مستند حیات وحش دیده :دی 
حالا خودش به کنار ، هر وقتی میریم خونشون ما هم باید با ایشون اون جنگل های آمازون و اون ببرها اون 
روباه و نهنگ ها و میمون ها و کلا اهالی جنگل رو ببینیم :دی
کلا دو برنامه رو دوست داره یا برنامه مستنده یا برنامه شبکه قرآنه :)

+
خدا به حال مهمون های شما رحم کند :دی 
به ما که رحم نشد حداقل به مهمون های شما رحم بشود :دی 

ما تو مهمونی که حیات وحش نمیبینیم 

ولی خب خیلی جالبن

پدر منم عاشق حیات وحش هستن!من داستان هاى شکارشون رو حتما باید به یکى بچسبم ببینم اما اون فضاى آرومى که گوزن ها و خرگوش ها توش راه میرن رو دوست دارم.و مستند خزندگان که تا یه هفته بى خواب میشم:|

خزندگانش به جذابیت بقیه نیست خب

گمـــــــشده :) ۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۸
من حوصله شو ندارم. با وجودی که خیلی جالبن اکثرا

خیلییی جالبن

پریســـآتیـــــس : ) ۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۰:۵۴
منم خیلی دوس میدارم , ینی خیلی ھااا , کلا مستند دوست دارم از ھر نوعش ولی حیات وحش یہ چیز دیگس, و البتہ عجایب اعماق دریا برام فوق العادہ جذابہ :)

مستند های Wild life خیلی خوبن

من مستند های پزشکی رو خیلی دوس دارم 
یه برنامه تلویزیونی هم بود تو شبکه ZDFآلمان که یه سری جراحی پلاستیک نشون میداد فوق العاده بود آدم های نیازمندی که به شدت مشکل توی صورت و بدنشون داشتن میاوردند وبا جراحی یه زندگی دوباره بهشون میدادند 
نکته جذابش این بود که بر خلاف ایران این آدمها واقعا احتیاج داشتن که جراحی بشن 

من پزشکیا رو دوست ندارم :دی

یه جورین

نفس نقره ای ۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۴
من فقط عاشق کروکدیلم :)))))) خیلی خشن جذابه :دی

خراب این حسن سلیقه ات هستم :)))))

من فقط تمساحارو دوست دارم.. مخصوصا وقتی یهو میپرن یه چیزیو شکار میکنن ^__^
اصن مستنده و تمساحش :)))

 من واقعا به روحیات لطیف خانمها پی بردم :)))

مثل اینکه پدربزرگ همه به راز بقا علاقه مند بودن پس نتیجه می گیریم دلیل علاقه ی تو به راز بقا دلیل پیر بودنته شایدم دلیل بابابزرگ بودن حتی :دی 

والا... 

یعنی شما علاقه ندارم. آخییی پسرممم

کاملا موافقتمو با " نفس نقره‌ای " اعلام میکنم.. اصن حیوانات باید خشن باشن.. مث تمساح.. نه مث گربه لوس -___-
آ قربون اون دندوناش ^___^
:دی

:))))

خانواده ی منم خیلیاشون میبینن و علاقه دارن ب این چیزا مخصوصا بابا و برادرم..
ولی من دلم میسوزه اصن نمیتونم..
من هیچوقت حتی ی گوسفند و قربونی میکنن نمیتونم وایسم و ببینم..

خیلی جالبه. گوسفندو که میخورین دلتون نمیسوزه؟

آقاگل ‌‌‌‌ ۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۱
یک مستند ایرانی هم بود یکبار دیدم خیلی جالب بود.
شکار یک روباه بود.
خیلی به دلم نشست
ندیده بودم از این مستندها در ایران خودمون.

ندیدم اینو.ولی ایرانی ها خیلی ضعیفن تو مستند. نه وقت میذارن نه هزینشو دارن نه امکاناتش رو

من مادرم علاقمند هستن ولی خودم اصلا نمیتونم ببینم چندششش اوره 

چیش چندش داره آخه!!

من عااااشق مستندای پزشکیم و هررر مستندی که توش فیل و بچه فیل داشته باشه!(:

فیل دوستی:))))

محمدرضا ...... ۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۹:۲۷
بله......

:)

70 گیگ؟ عجب سورسی بوده،خدا نصیب کنه
منم خییییلی زیاد دوس دارم.انقد رفتار شناسی حیوانات رو دوس داشتم که رفتم لیسانس زیست شناسی گرفتم!!
مستندهای earth و planet earth  بی بی سی رو من زیاد می دیدم قبلا.انقدر تنوع زیاده که آدم هرچقدرم نگاه کنه کمه.

بلههه

دیدمشون. Wildlife هم عالیه

واقعاً لذتی بالاتر از تماشای مستند حیات وحش وجود نداره ^_^

بخداااا

نه دیگه نمیبینم اگر ببینم ک دارن سرشو میبرن مطمئن باشین نمیخورمش..

برای مثال میگم مرغی و ک دیدمش و حتی نازش کردم سرشو بریدن نخوردم حتی سر سفره نتونستم بشینم..

خب همه اینایی که میخورین سرشون رو میبرن :دی

خب میدونم خفشون ک نمیکنن سرشونو میبرن ولی من ک قیافشونو ندیدم..
اگر ببینم نمیخورم..

:))

مستند های حیات وحش عالیه
وبلاگ خیلی خوبی دارید
موفق باشید :)

متشکرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">