ساحل افکار

بایگانی

و شیخنا

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

آورده اند روزی شیخ از کوچه ای گذر همی کرد و ول وله ای در میان مردم همی دید. یاران چون وی را بدیدند به دیارش شتابان همی گشتند. یکی از مریدان سخن بر همی آرود که یا شیخ فلان کس را گفته اند که فلان قدر حقوق همی گرفته است و داروغه اکنون دستور داده که پیدایش کنید. قاضی نیز سخت در پی مجازات وی بوده که چرا حقوق همی زیاد بستانده است

شیخ خنده تلخی بر سفاهت مرید همی کرد و گفت باید قاضی را سوال همی کرد که خود چقدر حقوق ستاندی که داد خواهی میکنی؟ بر مردم عیان دار تا میزان و معیار زیادی بر ما مشخص گردد. از آنان نیز که این هیاهو به تصویر و صوت میکشند نیز همین سوال پرسش همی دارید

مریدان به سوی قاضی و تصویر سازان شدند و سوال همی کردند که قاضی گفت آن پرنده چیست آن بالا میپرد؟

مریدان سر برگرداندند و ....

باز به سوی شیخ شدند و علت را جویا شدند. شیخ را ندا برآمد که مرگ نیکوست! ولکن برای همسایه

مریدان چو این بشنیدند نعره ها زدند و جامه ها دریدند و دوان دوان به بیابان شدند. که باعث همی شد گرد و خاکی پدید آمده و غرب کشور را در خود فرو همی برد

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
مستر نیمــا

و شیخنا

بسی نیکو :)
عکسه چرا فقط دهنش و بسته؟؟ :))

کجاشو ببنده دیگه؟!!!

مجسمه ى میرزا عبدالقادر پاوه اى!
اوضاع گرد و خاک غرب کشور خیلى اسفناکِ
من،مدادرنگى،از هواى پاکِ رشت بجاى شما هم استفاده میکنم،غصه نداشته باشین:دى

آره

نوش جونتون:(

:( یه راهکار بد شاید بدتر از هیچ کار نکردن باشه.
عادت شده که مسئله ها موضعی و ماسمالی حل بشن... مثل قرص استامینوفن برای یه غده ی بدخیم که داره رشد میکنه و میره که نابود کنه همه چیز رو...

تو مملکت ما همه چیزموقتی درمان میشه

کاش یکی پیدا میشد1فکردرستی میکرد.هیچ کاری نمیکنن بعدشم حقوق میلیونی وحتی بعضیا هم میلیاردی میگیرن.

میلیونی که دیگه این روزا همه حقوقشون میلیونیه

چند صد میلیونی بگین بهتره

یه جورایی نمیشه به هم ربطشون داد خب هر شغلی یه حقوقی داره
البته اینکه الان خیلیا با یه شغل نمیتونن شکم خانوادشون رو سیر کنن و ... درست
ولی بازم ...
به هر حال مطلب جالب و قابل تاملی بود
به وبلاگ ما هم سر بزنید :)
موفق باشید

بله منم قبول دارم و نظرم همینه 

ولی نه در این حد

اقا شما ک اومدید بیان راضی هستید
ب نظرتون بلاگفا میتونه امن باشه
الان ک مهاجر درست شده خیلی رو مخمه بیام بیان البته ب اونجا ی وابستگی خاصی دارم!!!
برای بیان یعنی مشکلات بلاگفا پیش نمیاد؟؟حالا حالاهااااا موندگاره یعنی؟؟؟

عالیه.امکاناتش خیلی بهتر از بلاگه 

به شعور مخاطباش احترام میذاره 
صد سال من دیگه طرف بلاگفا نمیرم 
اینقدر کثیف که حتی اجازه نمیده با آدرس بیان کامنت بذاری یا لینک کنی 
پس شک نکن

میگن خاک کربلاست سرمه چششتون کنید!!!

آره جون عمشون

نفس نقره ای ۳۰ خرداد ۹۵ , ۰۲:۵۶
دست بالای دست بسیار است!!

بلههه

یه انقلاب دیگه لازمه

بدتر که نمیشه

سنگـــ ـــول ۳۰ خرداد ۹۵ , ۰۷:۱۶
خیلییییییییییییییییاااااا تو مملکت ما دارن به بهانه های کاملا رسمی و ظاهر کاملا قانونی دستمزدای چند ده و چند صد میلیاردی میگیرن و یا منابعی رو که امتیاز بهره برداریشون چند صد میلیارد هست با چند میلیون به چنگ میارن . اون بدبختی که حقوق 200 -300 میلیونی میگیره شده پیش مرگ اون حضرات که اسم اونا رو نشه. 

گل گفتی

از شیراز تا وقتی که وارد خوزستان شدم تماما گردو خاک بود... حالا اینجا یکم شرجی تر و وحشتناک تر!

خوش امدی دلاور. به شهر خاک و خاور

ی سوال دیگه م از حضورتون داشتم
اتفاقی ک برای بلاگفا افتاد احتمال داره برای بیانم بیفته
و سوال مهم اینکه شما می رونی چ طور میشه رنگ باکسا تو بیان رو تغییر داد
پیوندا و ارشیو مطالب و اینا؟؟؟؟
من هدر رو یافتم اما این رو نه!

 تنها بدی بیان همین کار کردن با قالبشه 

دروغ چرا یادم نیست

منم از این کارش بدم اومد
فقط مشکلم اینه ن خودش قالب داره ک باکساش قرمز باشه ن من میتونم قرمزش کنم
خیلی سعی کردم!
شمام فقط هدر رو تغییر دادی
خیلیییی کامنت دخترونه بود شرمنده!:))))))

غیر از قالب های خودش قالب های دیگه ای هم هست.سرچ کنید پیدا میکنید

ای کاش کسی  فاش کند  بر همه عالم
آن فیش حقوقی من از چشم خمارت

علی_زکریائی 

اینم جدیدش

دماغشو :|

ماسک زده! از گرد و خاک

الان کلیک راست رو بخوام قفل کنم چ جوری باید کدا رو استفاده  کنم میگه کد جاوا رو بخرین اما من نمی دونم از کجاااا
چقدر قرررر و فررررر داره

اونو باید پول بدین بخرین

تو قسمت امکانات و ابزارها>> امکانات اختیاری

خدا پیغمبری من 10 هزار بدم اونم برای ی سال ک ی کلیک راست داشته باشم
خدایییی؟؟؟
ب نظرم کلیک راست برای ما ک رورانه نویسیم خیلی مهم و خوبه سر و ته ی کرباسن
بلاگفا و بیان و باقی نداره
کفففف کردم 10 تومن

من ندارم و خیلی ها

خب باید رو دماغشم بزنه :/

به دماغ مردم گیر نده

بانوی عاشق ۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۶
غرب برف و بارون میاد
گوینده ی خبر میگه:بازهم غرب دچار بلا شد
غرب خودمون زیر گردوخاک گم میشه
گوینده ی خبر میگه:باز هم غرب کشور ب تربت کربلا متبرک شد

هیشکیم هیچ فکری نمیکنه
دست استاد کندوانی درد نکنه ک برنامه ی زنده رو ترک کرد
والا

والا ما کربلا رو دوست داریم ولی تربتش رو نه:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">