ساحل افکار

بایگانی

فیلمانه

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
مستر نیمــا

اسم ده‌نمکی بر روی اثری کافیه که من هیچ وقت به خاطرش پامو تو سینما نزارم!! حتی اگه کل خانواده برنامه بزارن برن سینما فیلمهاشو ببینن!! دوستام برنامه بزارن بخوان برن فیلم هاشو ببینن!! من هیچ وقت نمیرم!

در این کارد و پنیرم با ده‌نمکی :|

با سعید نعمت‌الله(فیلمنامه نویس) و جواد افشار(کارگردان) هم همین رویه رو دارم:|||

من فقط دوتا فیلمش رو پسندیدم

اولی اخراجی ها 1   (2 جالب نبود و مخصوصا 3 منزجر کننده بود)
دومی رسوایی 1

ده نمکی روز به روز داره بدتر میشه... یه جورایی مثل مهران مدیری...

کیو با کی مقایسه کردی:)))

کلا هر فیلمی به 2 و 3 رسیده از کیفیتش کم شده

تو خیلیاز فیلما اینجورین

فرزانه شین ۳۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۱
هیچ کدوم رسوایی ها رو ندیدم...کلا به ده نمکی حس جالبی ندارم،تا حالا هیچ کدوم فیلمایی که ازش دیدم هم خیلی نپسندیدم....البته اخراجی ها نسبتا خوب بود

اخراجی ها فقط 1 خوب بود

آخ آخ توکا گفت سعید نعمت ا... 
شدیدا به فیلماش آلرژی دارم، یه سری دیالوگ مصنوعی و دور از باور ://

:)

بانوی عاشق ۰۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۹
پس خوب شد بلیط گیرمون نیومد بریم ببینیم
خیلی دوسدارم بادیگارد و ابدویک روز  رو ببینم
ولی همسری بشدت از فیلمهای غیر طنز بیزاره
دوسداره بریم سینما فقط بخندیم
مثلااز شهرموشها خیلی لذت بردیم و کل سالن با خوندن گربهه دست میزدن

اتفاقا اون دوتا ارزش دیدن داره ولی این نه

طنز هم نیست خیلی! انتظار خنده نداشته باشین ازش

آقاگل ‌‌‌‌ ۰۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۵
ارزش سینما رفتن داشت؟ آخه این فیلما که چهار روز دیگه صدا و سیما نشونشون میده. برا چی باید رفت سینما؟ تازه اونم اگه با پخش فوتبال بالاتر از لیگ دسته2 ایران همزمان نشه شاید بشینیم ببینیمش:دی

نه واقعا

مفتی بود آخه :)))

محمد حسین ۰۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۹
منم ندیده میگم یکش بهتر بوده، ببین چیزی که من تو خشت خام می بینم شما تو پرده سینما باید ببینید :دی 

والا... 

شما پیر تجربه ای آخه

رفتین فیلم ده نمکی و دیدین :|
من دیگه حرفی ندارم... :|

رایگان بود خب

 اگه شرایط مهیا بشه، دوست دارم " ایستاده در غبار" رو ببینم. 

ندیدمش اینو

5 سالی میشه سینما نرفتم 
حس وقت هدر دادن میده به آدم  این فیلم های ایرانی 


جدا خوب کاری میکنید

محمدرضا ...... ۰۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۰
حیف وقت ک صرف فیلمای ده نمکی بشه.

واقعا

سلام 
اول رمز رو بهمون بدین البته اگر رمز به همه تعلق میگیره بعد من میگم چکار کنین :)
ایشالا که خیره :)

آدرستون چی شده؟

پـامـ ـوک ۰۱ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۵
ما هم محسوب میشیم؟

فرستادم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">