ساحل افکار

بایگانی

هر کی رمز میخواد بیاد اعلام کنه (پست ثابت)

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ب.ظ
دوستانی که رمز میخوان آدرسشون رو بذارن لطفا.. پست های جدید زیر این پست هستن    
      ممکنه پیامم رفته باشه تو هرزنامه ها. چک کنید
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
مستر نیمــا
فرزانه شین ۰۱ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۰
سلام
اگه ممکنه به منم رمز بدین

بله

بیست و دو ۰۱ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۵
وا بقیه پستا کو؟!
منم رمز خب

:(((((

چی شده؟ :|
دوست داشتین ب منم بدین..
ممنون میشم

فرستادم

سلام من وبلاگ ندارم لطفا به منم رمز بدید. 

آدرستون.؟؟

میتونم من هم رمز داشته باشم ؟

بله فرستادم

عه اینجا چه خبر شده؟
همش چن روز نبودمااا :(

هعیییی

مــــــــ. یــ.مــ ۰۱ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۱
منم رمز
میخواهم:)

بله

یا شیخ اگر ممکنه رمز 

بله

منم رمز

بله

مستر رمز نذار فعلا.نمیدونم گیروگور ایمیلام چین باز نمیشن.:((((((

:|

رمز 

دادم

سلام:))
منم رمز

بله

 به منم رمز بده لطفا

بله

جوجه تیغی ۰۱ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۸
خیلی ممنون میشم اگر زحمتی نیست:)

بله

مــــــــ. یــ.مــ ۰۱ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۰
:/
من نگرفتم رمزو ها
هرزنامه هم نبود :پی

فرستادم

سلام.قراره رمزی باشه اینجا😐
میشه منم رمز داشته باشم؟

فرستادم

چی شده /:
منم رمز لطفا

بله

چرا اینجا این شکلی شده ؟!
اون پست شلواره مامان دوز که من دوسش داشتم کو؟!
اگه مایل بودید به منم بگید :)

:(دادم

ثریا شیری ۰۱ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۹
رمز ندارم.

دادم

ما هم جزو رمز بگیران هستیم آیا؟ 

بله

♫ شباهنگ ۰۲ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۸
منم رمز لطفاً (الکی مثلاً رمزو ندارم)

آقا یهو حس کردم چه قدر جام خالیه تو کامنتدونی این پست و جمع دوستان رمزگیرنده
به خداااااااااااااا

:)

سلام ببینم نکنه تصمیم گرفتین وبلاگ رو تعطیل کنید ؟؟؟؟؟؟اره ؟؟؟!!!!!!!!!

نه

نفس نقره ای ۰۲ تیر ۹۵ , ۰۲:۲۶
آیم هییییر :|

دادم

سلام،
وا!! اینجا چرا اینجوری شده؟!!
میشه منم رمز لطفا؟

فرستادم

زینـب خــآنم ۰۲ تیر ۹۵ , ۰۹:۲۳
رمز چی ؟؟؟
من !

دادم

آرشیو و بقیه پست ها کو پس  :|||||||| 
اگه ممکنه رمز رو به منم بدین

بله

فرزانه شین ۰۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۹
مرسی بابت رمز...
دقیقا تو هرزنامه بود!

آؤه واسه خیلیا رفته تو هرزنامه

سلام

 رمزُ نفرستادید آقای مهندس!!!!


چرا ://////

فرستادم

خونه تکونی کردی؟
منم رمز میخوام
ممنون

فرستادم

چرا من هر چی رمز وارد میکنم باز نمیشه:(

شاید با حروف بزرگ وارد میکنید

من هم رمز اگه میشه لطفا :)

بله

سلام
به منم بدیدرمزو.

خودتون رو معرفی کنید

چند تا از پست های قبلی که خوندین نام ببرید

نیمه سیب سقراطی ۰۳ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۵
پلیز :)

اومد

°• نیلگون •° ۰۳ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۱
سلام
چندروزه میومدم ولی پست های جدید رمز داشت ..الان این پایین رو دیدم. 
میشه منم رمز داشته باشم؟

فرستادم

میشه منم رمز؟ 

خودتونو معرفی کنید

اسم یه چند تا از پست های قبلیو بگید

متاسفانه باز نمیشه نمیدونم چرا:(
وبلاگ های دیگه هم که میرم باز نمیشن:(

احتمالا حرف اولشو بزرگ میزنه گوشیتون!

بانوی عاشق ۰۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۴۵
چقدبد ک رمزی شدین
ولی خب سلیقه ی شماس دیگه
منم رمز لطفا

فررستادم

حالا من نگم
اصلا نبینم
اصلا نباشم که ببینم
نباید خودت رمز بدی؟؟؟:/
نه، نباید؟؟؟
نهههه، نباید؟؟؟
راضی نیستم ازت اقا:/

فرستادم 

سلام میشه لطفا برای منم رمز بفرستید 

بله

دگرگون گشته ای مستر؟ چی شد یهو؟!

یعنی اینقد اعصابم از دست ایمیلام پره که دلم میخواد همه روبکشم.خب منم رمز میخوام:((

تا کی رمز میذارین؟

وقت نداره

سلام چرا پست هاتون رمز دار کردین خو :(
پ ما که وبلاگ نداریم و خاموش بودیم چی ؟

دلیلشو تواون پست نوشتم

اگه میخواید آدرس بدین
چند تا از پست های قبلی رو هم نام ببرید

مهدیه عباسیان ۰۳ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۴
منم رمز می خوام...

فرستادم

رادیو بلاگی ها ۰۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۴۰
سوژه خبری این هفته وبلاگ شما هم بود
سربزنید :)
میخام!

فرستادم

سلام. لطفا به منم رمز بدین.ممنون

خودتون رو معرفی کنید. اسم چند تا از پست ها رو بگید

سلام نماز روزه هاتون قبول
 منم رمز میخوام

خودتون رو معرفی کنید .اشم چند تا از پست ها رو بگید

. زیزیگلو ۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۲
:))) شباهنگ!
جای کامنت منم خالیه مستر!
یه کامنت گذاشته بودم اینجا...نیستش!

خب خیلیا کامنتشون خصوصی بوده .مگه باید اینجا باشه؟:)))

 مستر من این همه نظر گذاشتم حالا میگین اسم چندتا پست بگم.دست شما درد نکنه.ایمیل خودم درست نشده ایمیل دختر خالمو گذاشتم تا ایمیل خودم درست شه.

اینقدر اسما شبیه همه من نمیدونم که شما کدومی

چند تا اسم ببر مطمئن شم
ایمیلی نذاشتین که!

Lady cyan ※※ ۰۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۴
کل پست هاتون مشمول به رمز شده :)

بله

چه سخت خب (ایکون یک تنبل)
یعنی هر پست باید کلیی رمز بزنیم
به منم رمز بده لطفا :دی

فرستادم

منم رمز اگه امکانش هست

فزستادم

فانتالیزا هویجوریان ۰۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۰
چی شده فضا امنیتی شده؟ :/
محمدرضا ...... ۰۷ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۸
مستر دیگه شده عابر بانک از همه رمز میخواد 

:دی

سلام...میتونم رمز رو داشته باشم؟؟

اسم چند تا از پست ها رو بگین تا براتون بفرستم

✿✿ یاشل ✿✿ ۰۷ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۸
چرا شما رمزیش کردی؟حال داریا
منم رمز لطفا

فرستادم

بــانــو ۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۱
منم رمز میـــــخوام

فرستادم

سالین سهیل ۰۸ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۰
چرا رمزیش کردی مستر :/
پس من چی :/

فرستادم براتون

سلام
اوه اینجا رمز آلود شده؟

بلههه

مصطفی فتاحی اردکانی ۰۹ تیر ۹۵ , ۱۰:۴۷
آخه چرا؟؟؟؟
منم

فرستادم

سلام برادر
ما نیز رمز می خواهیم...

چشم.فرستادم

سنگـــ ـــول ۰۹ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۳
سلام نماز و روزه هاتون قبول
منم رمز میخواهم

سلام

همچنین
فرستادم

گمـــــــشده :) ۱۰ تیر ۹۵ , ۱۳:۰۸
چرا همه رو رمز دار کردین؟
منم رمز
:|

فرستادم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ما که خاموشیم و خواننده قدیمی و وبلاگ هم نداریم چی ایمیلم ندارم خیلی وقته استفاده نکردم مستر **** شما خودت یه زمانی میگفتی خیلی دوس دارم این خانمایی که واس وبشون رمز میذارن مگه چی مینویسن که رمزی کردن انوقت الان خودت رمزدار :((((((((((((((

یه دلیلی داره که تو پست برای خوانندگان نوشتم

دلیلش کاملا موجهه. 
یا آدرس بدین یا ایمیل
بعد هم باید اسم چند تا پست های قبلیو این وبلاگو بگین که چی بودن که بتونم بهتون رمز بدم

زهرا یگانه ۱۱ تیر ۹۵ , ۰۵:۱۱
سلام.
رمز امکان پذیر است؟

فرستادم

اسپریچو ツ ۱۲ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۵
چه رمز بده بگیری بوده من ندیدم:دی

فرستادم واستون

یه آدم معمولی .. ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۴۱
چه جالب. همه چی رمز داره
میگما دوس دارین اصلا ننویسید چه کاری رمز گذاشتید.
اگه قراره مطالبتونو دیگران ببینند که نباید رمزدار باشه اگه قراره کسی نبینه بهتره اصلا تو فضای مجازی ننویسید اگه هم مینویسید بهتره منتشرش نکنید

خب حتما دلیلی داره !!

قبلا رمزی بنود که

یه آدم معمولی .. ۱۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۲
میدونم رمز نداشتین چون خواننده خاموش وبتون بودم.

فرستادم واستون

کوثر بانو ۱۴ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۳
منم رمز...
{آیکن چشای گربه شرک طورانه}

فرستادم

پسورد لطفا:)

فرستادم

:(

فرستادم

مبهم الملوک ۱۵ تیر ۹۵ , ۱۶:۳۸
میتونم رمز رو داشته باشم؟

بله

سلام
امکان داره به من همرمز بدید

فرستادم

خواننده خاموش ۱۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۴
بی زحمت ادرس مداد رنگی رو برام میذارید ؟؟؟من از نظراتی که براتون میذاشت وبش دنبال میکردم

بهشون میگم.خودشون اگه بخوان آدرسشونو اینجا میذارن

الف_لام _ناز :) ۱۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۱
[ آیکون تومایه های برق گرفتگی !]

رمز رمزی شده همه جا!
عین شیشه سکوریت ها :|

فرستادم براتون

سلام 
ممنون میشم که رمز رو برای من هم بفرستید

فرستادم

آبان دخت ... ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۰
اینجا همش رمز داره؟؟؟ :|

بله 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 
جناب آقا **** :)
عصرتون بخیر 
مستر میشه فردا شب مشاعره بذارین خواهشا ؟(آیکن خجالت ):)
ممنون

سلام

ممنونم. 
متاسفانه اینجا نیستم.باید برم جایی این دو روزه


ایشالا بهتون خوش بگذره :)
ولی من مشاعره میخوامممممممم :(((
مشاعره ندارین جناب مشاوره دارین ؟:))
ولی خدایی هفته دیگه بزارین :)

+
بدبختی اینکه مشاعره تو هیچ وبی بجز وب شما بی تعارف به من یکی حال نمیده :(
ایشالا برگردین یه مشاعره توپ بزارین :)
سفرتون بی خطر :)

ممنون. انشالله

فاطمه نظری ۲۴ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۴
سلام
اگه میشه رمز پست اینجوریاس رو هم به من بدید

فرستادم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقا **** :)
میشه منم رمز داشته باشم؟

فرستادم

مسترچرا این مدلی کردی؟ کلاس میذاری؟

دلیشو تو پست ها توضیح دادم

سلام
نیازمند پسورد سبزتان هستیم
خخخخ

فرستادم

منم میخام

فرستادم برات

اهم مستر ما نیز

فرستادم

میشه به من هم رمز بدین :)

فرستادم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">