ساحل افکار

بایگانی

آب هم قطعه با این همه ظرف نشسده

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

اونقدری که بدخوابی توی ماه رمضون آدمو اذیت میکنه گرسنگی و تشنگیش اذیت نمیکنه

کلا قسطی میخوابم! دوساعت میخوابم دوساعت بیداریم باز یه ساعت میخوابیم باز بعد ظهر دوساعت میخوابیم ولی همچنان مشکل کمبود خواب دارم

خواب بعد از سحر که واقعا از همه چی بدتره! با شکم پر نمیشه خوابید از اون طرف مجبوری بخوابی که سر کار کم نیاری

حالا ایناش به کنار یورو هم خورده  توی رمضون. شب میخوای بخوابی وسط فوتباله. چرا آخه!! :(

امروز بازی پرتقال مجارستان خعلی خوب بود:دی

کلا این یه ماه زندگی آدم کن فیکون میشه ها



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
مستر نیمــا
بیست و دو ۰۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۲
ماکه وسط امتحاناتمونه چی بگیم /بدبختیم فی الواقع

اون که دیگه بدتره

محمد حسین ۰۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۳
پست مرتاض من در مورد همین مشکل خواب در ماه رمشونه :)))))))

پوستمون کنده شد ار بدخوابی

وای وای نگو 
کل روز آدم نابوده 
حالا اون یه ذره هم که میخوابی اینقدر چرت و پرت آدم خواب میبینه که انگار رفته یه شیفت دیگه کار کرده له له بیدار میشه

صبحا همش جفنگیات میبینه آدم بعد سحر

♫ شباهنگ ۰۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۹
روایت داریم هر مسلمانی در خوزستان در پایان ماه مبارک رمضان زنده بماند، ملائک از او تست دوپینگ میگیرند. :دی

کولر گازی دوپینگشه دیگه:دی

اب چرا قطعه:(

نمیدونم:|

خدا صبر بده بهمون با این وضعیت. دقیییییقا همینه که گفتین.
مکافات آقا مکافات

داغونم یعنی

شرایط منم دقیقا همینطوریه. 
کم خوابی و در واقع بی خوابی، انرژیمو گرفته؛ سرکارم که اکثرا چرت میزنم! 

کلا بازده آدم خیلیییی میاد پایین

کلا سیستم خواب تغیر میکنه تو این ماه  تازه من بیشتر وقتا از کمبود خواب  گیج و منگ میزنم ((((:
خواب چیز خوبیه واسه مغز انگاری((((((:
تازه ادم وقتی فوتبال خارجکی میبینه انرژی میگیره خواب از سرش میپره:دیی

خواب از سرش میپره ولی بعد روزش بیچاره میشه

نسرین(((((:
پس تبریزیا اینجور جوکای واسه ما میسازن ((((:
عالی بود ((:
:(

:(

پـامـ ـوک ۰۳ تیر ۹۵ , ۰۴:۴۸
به خاطر به هم ریختن همه این تعادلا دلم نمیخواد بگم کاش ماه رمضون زودتر تموم بشه ولی یه حس شیطانی میگه کاش زودتر تموم بشه :|

امان از حس شیطانی

ثریا شیری ۰۳ تیر ۹۵ , ۰۹:۰۹
خواهر منم همینطور بود، هرچی هم بعد سحر بخوابی اصلا بدتر میشی انگار.
حالا من خودم که تو خونه هم هستم بعد سحر بیدار میشم داغونم میگم کاش نخوابیده بودم باز فرداش نهایتا تا شیش بیدار بمونم. :|
خلاصه که نگران نباش، هم شماها که خوزستانید و هم ما که یخورده اینورتر از خوزستان و حتی جهنم هستیم پاداش روضمون دوبل حساب میشه :دی

امیدوارم دوبل حسابش کنن :دی

محمدرضا ...... ۰۳ تیر ۹۵ , ۰۹:۵۷
هعیییییییی:'(

:(

من ساعت 1 سحری میخورم و تا دو میشینم که هضم شه و بعد میرم میخوابم.

خب بعد اذان ساعت چنده؟؟

اونجوری گرسنگی فشار میاره

کلا امسال خیلی نتونستم روزه بگیرم حس خوبی ندارم...
ولی خواب واقعا بهم میریزه..افتضاح شده خوابم..نکته ی بد دیگه ش هم اینه ک همش ادم باید غذا درست کنه
+کسی عنوان و ببینه و شما رو نشناسه لحظه ی اول فک میکنه ی خانم این پستو گذاشته ک ناراحته ظرفای نشسته ش هست

عنوان خیلی وزینه :)))

وای خدا تازه من کنکوری هم هستم با این اوضاع خواب و ماه رمضون و اینا برنامه های درسیم ریخته بهم !
فوتبال ندوس !

مگه کنکور خرداد نبود؟؟

نه به خاطر ماه رمضون نسبت به پارسال یه ماه دیرتر برگزار میشه...سه هفته دیگست...

+لطفا برای من دعا کنید از این سد کنکور بگذرم دیگه....پوسیدیم به خدا....

عههه

جالبه!
خب الان درس بخونید. کمتر بیاید نت. الان وقت طلاییه. هر ساعتش کلی ارزش داره

من نصفشو تو امتحانا بودم، ولی الان دارم با خوردن و خوابیدن جبران می کنم. مشکل بی خوابی هم ندارم، بر عکسه..زیاد می خوابم و به هیییچ کاریم نمی رسم:(

خوش بحالتون واقعا

بانوی عاشق ۰۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۴
من عاشق ماه رمضونم
اول بخاطر معنویت خاصی ک داره
دوم اینکه اضافه وزن ناچیزی ک باورزش هم دست از سرم برنمیداره تو این ی ماه رفع میشه
سوم اینکه از شر تهیه و تدارک س وعده غذا راحت میشم تنبل هم خودتونید
چهارم اینکه بخاطر نکته سوم وقت خالی زیاد دارم و ب همه کارای عقب افتاده م میرسم
ماه رمضون امسالم ک کلا بیشترازهرسال دوست دارم
چون آخرین ماه رمضون تو خونه ی مادریمه و من سال بعد خونه خودم روزه میگیرم
الان فهمیدین بعد ماه مبارک عروسیمه یا بیشترتوضیح بدم

عههههههههه

تبریک میگممممم
انشالله خوشبخت بشید و روزهای شادیو تو خونه خودتون تجربه کنید

بانوی عاشق ۰۵ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۶
خانم یا آقای مگهان
ی سوال
چجوری همش خوابید
من اگه تاسحربیداربمونم،باز صب ساعت هشت خودکار بیدارمیشم
من عادت دارم ی ساعت ظهربخوابم همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">