ساحل افکار

بایگانی

مثل...

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

مثل وقتی ماموریتت میفته عقب و خوشحالی :دی


امیدوارم نخوره به عید فطر که خوشحالیمون کوفتمون شه!


شب قدره و محتاج دعاتونیم:)

دلهاتون بهاری در شب های قدر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
مستر نیمــا
لطفا من رو هم فراموش نکن خیلی نیاز به دعا دارم

اگه قابل باشیم

. زیزیگلو ۰۶ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۴
خیلی خیلی محتاجیم به دعا...
پس چه خوب شد عقب افتاد! 

خداییش ستمه شب قدر آدم سرکار باشه

خیلی حس خوبیه.خیلی حال میده.اصلا جیگر آدم حال میاد:)))))))انشاءالله که به عید فطر نمیخوره

التماس دعا

انشالله

چقدر خوب که ماموریتت عقب افتاد
التماس دعا یا شیخ

محتاجیم به دعا

نفس نقره ای ۰۶ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۸
منم امیدواری خودم رو اعلام می کنم!

:)

خب بالاخره که باید برین عقب افتادنش چه ذوقی داره:دی ؟

شب قدر سرکار نیستم

چه خووووووب!
این ماموریت شما هم هفت تا خان داره انگار! ظاهرا عید فطر هم افتاده هفتمیش!! ایشالله به سلامت عبور کنید مستر.

بله:))

عجب ضریب امنیتی ایی گرفته اینجا
میومدی یه خبر میدادی ای پی شرکتو چک میکریم اگه لینک میداد وبلاگت، پیدا میشد همکار کنجکاو
...
مرخصی بگیر اخر هفته اینده رو خیالت راحت باشه!
اگه البته دوتا بشکه نفتمون نمیشه یکی یهو!

معنی  اون دو خط اولو نفهمیدم :دی

نمیشه خودم باید برم

شت به اینش فکر نکرده بودم.

:)

خب خدا رو شکر            التماس دعا داریم

همچنین

محمدرضا ...... ۰۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۵۵
..........

:)

محمدرضا ...... ۰۹ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۵
مستر رمزو یادت رفته بزاری در ضمن من هر چی نظر میدم ثبت نمی کنی خدا شاهده دعا میکنم عید بری ماموریت هههههه

ممنون.گذاشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">