ساحل افکار

بایگانی

دوست داشتنی مثل...

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

از جمله دوست داشتنی ها اینه که وقتی میرسی خونه و خوابی صبح با بوس خواهر زاده ات از خواب بیدار شی^_^

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
مستر نیمــا
سنگـــ ـــول ۱۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۶
 و یا برادرزاده

اونم میشه ولی خواهر زاده مزش یه چیز دیگه اس

♫ شباهنگ ۱۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۴۵
بعدشم باس محکم لپش گاز بگیری آنچنان که گریه‌ش بگیره و جیغ بزنه :دی

تو و این همه خشونت؟!

نچ نچ نچ نچ

محمد حسین ۱۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۵۰
به قول این دختر لوسا : آخی...چقدر رمانتیک :))))

از زبون تو خیلی چسبید:)))

ای خدااا :))
موش بخوردش ^_^

اصن میگه دایی آدم قند تو دلش آب میشه

من خواهر زاده ندارم...
اصن کلا خواهر ندارم ...
ولی دوست داشتم 13_14 تا برادر داشته باشم :|
از اینکه خواهر ندارم بسی خرسندم D:

واقعا؟:)))))

دوست داری تنها دختر خونه باشی نازت خریدارش زیاد باشه:دی

دقیقا
تشکر بابت رمز

:دی

گمـــــــشده :) ۱۸ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۹
:))
خدا حفظش کنه

انشاالله 

ای جانم..
من از این تجربه ها زیاد دارم :)
اگر اشتباه نکنم اسمش محمدحسین بود درسته؟

خدا بیشترش کنه 

بله

نفس نقره ای ۱۹ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۰
از اتاق فرمان اشاره می کنن که مثکه آره :))

:))

:))
اره خاهر زاده یه چیز دیگه است:)

بلههه

زینـب خــآنم ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۴
دقیقــا ، خیلی میچسبه
یا چشات ُ باز کنی ، ببینی ی نی نی ناز صورتش جلوی صورتته ِ ُ داره نگات میکنه  : )

آره:دی

محمد حسین ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۹
ار کامنت ها فهمیدم اسم خواهرزادت همه اسم قشنگیه :دی :دی 

آره:))

بعد یه چک افسری زااارررت بخوابونی تو فکش :))))))

واقعا که 

من باشم به هیچ بچه ای اجازه نمیدم از ۲ کیلومتری شما رد شه

خب من ندارم خواهر زاده
اصلا فکر هیچ وقت خواهر ازدواج نکنه که بخواهم خواهر زاده دار شوم
هیییع

هر قسمت باشه پیش میاد

✿✿ یاشل ✿✿ ۱۹ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۰
اونوقت چند سالش هست؟
کوشولوعه؟

۲ سال.آره

بانوی عاشق ۱۹ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۱
من خواهرم هنوز مجرده
ولی عاشق دخترخاله هامم بهار۸ساله و باران ۲ساله
تازه اسم منو همسرمو یادگرفته باهم بگه
همشم دوسدارن بامن بازی کنن

سریع خواهره رو بدین دیگه.خواهر زاده بهتره

الف_لام _ناز :) ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۷
تنها در صورتی میتونم تجربه کنم که به برادرزاده های احتمالی (!) بگم خواهر زاده! :|

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">