ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ

چند روزی رفته بوطم خونه و عمدا از دنیای مجازی دور بودم.یه پست طولانی میخواستم بنویسم ولی دیدم حس و حال تایپش نیست.باشه واسه آخر هفته

در حال حاضر گلم چند روزه آب نخورده پژمرده شده و رو به موته! ماهی تابه غذا که افطاری توش گرم کرده بودم مونده بود و کپک زده بود! بوی آشغال ها تو خونه پیچیده بود و گرما تا فیها خالدون اسباب اثاثیه نفوذ کرده. شیطونه میگه برگردم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
مستر نیمــا
سلام 
آدم وقتی میره مسافرت قبلش خونه تر و تمیز میکنه بعد میره جناب مهندس :)
ماهی تابه تون منو یاد زمان دانشجویی داداشم انداخت .
داستانش طولانیه ولی هنوز که هنوزه بهش میگیم :)))


+
ببخشید اینمدت خاموش میخوندمتون :)


++
به وطن البته ؛ )


خب وقت نبود. عجله ای رفتم

چه وحشتناک9_O

:))

گمـــــــشده :) ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۴
خخخخخخخخ..سفر به خیر. من جای شما بودم برمی گشتم. به موندنش نمی ارزه
:))

واقعا:))))

نفس نقره ای ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۰
تو با خودت چیکار کردی نیما؟ :)) با اون خونه چیکار کردی؟ :| چیکار داری میکنی با این زندگی؟ :)))

اصن من و این زندگی دیگه بهم تعلق نداریم:))

سوته دلان ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۶
اون طفلکی (ویتا ) رو بردین با خودتون یا تو خونه مونده بود؟!! :|

برده بودمش!

تنهایی که میمرد

به به زندگی گل و بلبل میشود :))))))

هرکی برنگرده :|

:))))

♫ شباهنگ ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۷
مستر شما کلیدواژه بده، خودم برات پستای طویلتو می‌نویسم :دی
ارزونم حساب می‌کنم مشتری شی

:)))

با شما نمیشه کار کرد

بیست و دو ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۲
دیگه زن واجب شد!:))

:)))

Lady cyan ※※ ۲۱ تیر ۹۵ , ۲۰:۵۳
خخخخخخخخ
:)
گلا حیفن فقط مگر نه همه چی دیگه مهم نیس:دی

آره گناه داشتن

گل و میشه گفت ان شاالله آب میدین و بهش میرسین دوباره جون میگیره و خوب میشه
ماهیتابه رو هم میگیم عجله داشتین و نشده بشورین حالا با شستن درست میشه
ولی نگین ک آشغالا رو سه شنبه شب داشتین از خونه میرفتین بیرون با خودتون نبردین و گذاشتین توی خونه بمونه چون هیچ توجیهی براش نمیشه کرد خداییش.. :|

خب عجله داشتم یادم رفت ببرم بیرون :سوت

محمد حسین ۲۱ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۰
یاد دوران شوم داشجوییم افتادم :)))

چرا شوم؟

پیییییییف
ینی الان خونه چه بوی میده
(((((((:

اگه وانیل داری یکم بزار تو اب بزارش رو اجاق گاز اگه نبود دارچین

یا اینا هم نبود از ادکلن یا اسپری که حتتتتتما تو خونه موجوده بزن رو پره های کولر 
خونت خوش بو میشه



خوش بو کننده زدم حل شد

یه روز راحت نداریم ما تو این زندگی آخ آخ :))

:))

زینـب خــآنم ۲۲ تیر ۹۵ , ۱۰:۰۱
خونه ای ک زن نــداره همینه دیگ  : دی
اصن بهـتر از این توقع نـمیره : دی

اتفاقا خونه بی زن تمیزتره:)))

من تایید میکنم یعضی خونه ها بی زن تمیزترن:)))

درود بر اظهار نظر بی تعصبتون:دی

. زیزیگلو ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۹
عجیبه که ستاره ی شما خیلی وقته روشن نشده...
مثلا به این فکر میکنم که شاید بوی زباله ها بلایی سرتون اورده باشه :دی

نه ولی حس آپو پرونده

. زیزیگلو ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۳:۰۰
عجیبه...یه جوری این پست مال دو روز پیشه که من حس کردم مال یه هفته پیشه و اگه تاریخشو نمیدیدم مطمئنن نظرم عوض نمیشد :/

سن که میره بالا اشتباهات زیاد میشه:))

. زیزیگلو ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۵:۴۱
خودت پیری مستر :/
شما 10 سال بزرگ ترین! دههههه سال!

:)))

مهم دله که باید جوون باشه. چقدر شما حساسید
:)))) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">