ساحل افکار

بایگانی
انگار قضیه اینجوریه که وقتی نمینویسی دستت خشک میشه و دیگه به نوشتن نمیره. پس باید نوشت !
جریان کودتای دیشب ترکیه خیلی جالبه. از ی طرف به نظر میرسه کودتا شده از یه طرف هم خبر میرسه که یک کودتای ساختگی یا یه جور خودزنی واسه جلب توجه و نشون دادن علاقه مردم به اردوغان و دولتشه. به نظر من گزینه دوم خیلی محتمل تره وگرنه کجای دنیا یه کودتا رو جوری برنامه ریزی میکنن که چند ساعتم دوام نداشته باشه. تو دنیای سیاست خیلی ها از این حربه استفاده میکنن و به نظر من این حرکت اردوغان هم یه جور بازی سیاسی بود برای عزیزتر کردن خودش و نشون دادن قدرتش به مخالفان

+تور 14 روزه، هتل 5 ستاره آنتالیا فقط 11500 تومن! اقساط :))))

بعد از چند روز امروز دارم استراحت میکنم.باد کولرو تنظیم کردم بیاد بهم بخوره. تو خنکاش دارم حال میکنم:دی
بعد از مدت ها یه چند قسمت سریالم دیدم
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
مستر نیمــا
نظر ما هم دقیقا همون گزینه ی دومه با شدت بیشتر..

+من ی 6روز و 7شب دارم 3500 خواستین بگین تقدیم میکنم :دی

خسته نباشین..

چ سریالی؟

رقابت میکنید با من. اصلا دوهفته با تخفیف و اقساط دو ساله 10350 :))))


اوری بادی لاوز ریموند

♫ شباهنگ ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۲
بابا آدم دعوا هم که میخواد بره یه هفت هشت ده نفر دور خودش جمع میکنه بعد میره ، ارتش ترکیه معلوم نیست چند نفری پا شدن کودتا کنن که من رفتم دستشویی و اومدم دیدم کودتا تموم شده

بخدااااا

:))))

. زیزیگلو ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۴
بیچاره از اون 161 نفری که کشته شدن...

دیگه بدون هزینه که نمیشه! هر کاری یه هزینه ای هم داره

رَهـــآ ... ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۹
این وسط مردم بیچاره کشته شدن فقط بخاطر یه نمایش.
چه بلیط گرونی داشت!

واسه چی میگن سیاست پدر مادر نداره.واسه همین چیزاس دیگه

قشنگه سریالش؟
سرچ کردم دیدم کمدیه از اون کمدیای باحال هست؟
من دارم breaking bad و میبینم این قشنگه واقعا

سو سو!

خانوادگی و با ریتم آروم.مناسب برای خانواده:دی

من صبح از خواب پا شدم, دیدم نوشتن کودتای ترکیه شکست خورد. هاج و واج بودم که کی شروع شده بود که من نمیدونستم. سیاست دیگه خیلی پدرسوخته بازی شده. شورش درومده.

در ضمن, حال شما را خریداریم ما....
یادم به تابستونای خونه  و ولو شدن و باد کولز میفته, میشم مثل بوی جوی مولیان و امیر سامانی :(
ده سال دوری کافیه دیگه....

خیلی نمایش مسخره ای بود!


حال ما خیلیم خوب نیست که به درد فروش بخوره! فقط زیر کولره! زده به بی خیالی

مدادرنگى ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۱:۰۸
حالا با اینهمه نااَمنى و بَل بَشو،اون بازیگراى ایرانى که به شبکه ى Gem پیوستن چه خاکى تو سسسسسرشون کنن؟!

ادامه میدن:دی

بلاخره ملت بی فیلم که نمیتونن زنده بمونن!
4 نیاز اصلی خوراک پوشاک مسکن فیلم! باید تامین بشه

نفس نقره ای ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۴
جوک های این جریان خیییلی باحال بودن :))))))

:دی

سلام 
انصافا خدا بهتون صبر بده تو اون هوای خیلی خیلی گرم دوام بیارین !!
خدایی ما تو اینجاییم داریم می میریم چه برسد به طرفای جنوب کشور ...
یعنی خداوند هواتون داشته باشه و صحیح و سالم نگه تون داره.آمین


+
کودتا هم بعدا میام میگم ؛ )
فعلا :)

آره واقعا باید بده:))

محمد حسین ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۰
به نظر من راستکی بود منتها خردوغان و دولتش یه بوهایی برده بودن !!!

نه بابا. خیلی کشکی بود! اونم کودتای نظامی خیلی خفن تر از اینا طرح میچینن!

بیست و دو ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۵
دومی اصلا محتمل نیست.
به دلایل زیادی ساختگی و کار اردوغان نیست.
ثبات دولت اردوغان قبل کودتا بسیار بیشتر از حالاست، الان این اتفاق بیشتر به نفع ایران میشه تا ترکیه.

اتفاقا خیلی محتمله!

چون نظامی ها با توجه به کارشون همیشه کارشون نقشه کشی و پیش بینی تحرکات بعد از حمله هست! در صورتی که اینجا اصلا چنین چیزی مشاهده نمیشد. حتی حرکت عقبه ای هم نداشت

بعلاوه هیچ سودی واسه ایران نداره

گمـــــــشده :) ۲۷ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۳
ما کولرمون سوخت..
می فهمی یعنی چی
:/

و خدایش رحمت کناد!

الفاتحه مع الصلوات

سوته دلان ۲۷ تیر ۹۵ , ۰۸:۵۸
یه کلیپ دیدم از ایرانیای همیشه در صحنه حاضر بعد از کودتا در بازارهای ترکیه!!! :)

توری که شما گرفتی گرونه!
من یه تور میشناسم مجانی میبره!
تازه اگر عدد 3 رو به 2030 ارسال کنی و از کودتا حمایت کنی یه پورشه هم بهت هدیه میدن! :) 

:))))))

من به بابا اینا پیشنهاد دادم که جای ِ کیش بریم انتالیا :)))))

خیلی به صرفه است:)))

محمدرضا ...... ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۵:۳۲
سلام مستر لطفا رمز گزاری رو بیخیال شو همه دنبال کننده هات پریدن
من احساس میکنم داستان رمزگذاری شمام حالت کودتا داشت علیه خودتون.
موفق باشی

فعلا کم کم دارم بیخیال میشم

آره اتفاقا خیلی ریزش خواننده داشتم

بعد تازه از دولت آمریکا خواسته اون یارو کودتاچیه رو هم به ترکیه تحویل بده.ببین با یه تیر چند تا نشون زده
ولی اگه اینجوری بوده باشه،این حرکتش اصلا حرفه ای نبوده:)))

آره دیگه

بانوی عاشق ۲۸ تیر ۹۵ , ۰۶:۰۲
وای سیاست مدارای کشور همه اینجا جمعن
من این وسط چکارمیکنم پس

من چون مشغول چیدن جهیزیه م هستم اصن وقت نکردن تی وی ببینم
صب زود رفتم و شب دیروقت برگشتم

۳۱تیرجشن مختصری هست،لطفا برای خوشبختیم دعاکنید
همه باهم دسته جمعی:-D

مبارک باشه.ایشالا خوشبخت بشید

میرزاده خاتون ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۹
خیلی نامرده اردوغان!
تا ما خواستیم بریم کودتا شد :(

حالا بذارین بعد ایشالا با جوجه برین :دی

کودتایی شده در من ، غزلی گُل کرده
گره یِ روسری اش را  نَکُند شُل کرده


"رنگ رُخسار خبر میدهد از سِرِّ درون"
دختری قَلبِ مرا سخت چَپاوُل کرده
 

سعید_شیروانی


این شعر چون به کودتا اشاره کرده گفتم با اجازه جناب مهندس ، اینجا بذارم :)


شعر عالی بود مرسی

چن تا سریال معرفی کنین مام ببینیم

فرندز

لای تو می
لنجد آف سیکر
بریکینگ بد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">