ساحل افکار

بایگانی

مموری

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

یه زمانیم بود من حافظه تصویری خوبی داشتم.در حدی که از 4-5 سالگیم تعریف میکردم و دهن بقیه باز میموند از تعجب0_o

الان اسما رو به زور یادم میاد!! از بس هی گفتن مهندس نباید حفظ کنه باید محاسبه کنه!

هر کی گفته غلط کرده! (قال شیخنا!)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۷
مستر؟ این پستو خودتون نوشتید؟
آخه غلط املایی نداره! :دی

ّبروو از خدا بترس

بروووو

گمـــــــشده :) ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۰
موافقم. باید حفظ کرد. حافظه من به فنا رفته حقیقتا

نمیدونم اینو کی یاد اونا داد که به خورد ما بدن!

حافظه کوتاه مدت احتمالا فعاله ؛ )

باید قالیبافی کنی مستر که حافظه ات بیاد سرجاش :دی 
برو قالیباف شو نه مهندس :)))))

خب بسلامتی درمانشم پیدا شد!

محمدرضا ...... ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۴
ببرش مرکز صوتی تصویری تبدیلشون کن به صدا حجم کمتری میگیرن بیشترم میتونی یاد بگیری داداش.

تجربه کردیا:دی

من وقتی خاطره ی روزایی که هنوز نمیتونستم راه برم رو برای خانواده تعریف میکنم، مامانم میگه تو خیلیییی دیر راه افتادی، اصلا ما دیگه فک میکردیم فلجی!! :))
اما من باز یه سری خاطره ی دیگه تعریف میکنم چششون چار تا میشه :)

من قبلا خیلی حافظه ام خوب بود.ولی الان :|
هنوزم حافظه ات خوبه؟

♫ شباهنگ ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۹:۰۷
چند روز پیش تلویزیون داشت یه بچه کوچولو که داره قرآن می‌خونه رو نشون میداد. حافظ قرآن بود
برگشتم به مامان و بابا گفتم همه‌ش تقصیر شماست که من الان 4 تا سوره هم حفظ نیستم و من اصن میخوام بچه‌هامو بذارم مهد قرآن و من الان اذان رو هم حفظ نیستم و اینا

بابام برگشت گفت شما که عدد پی رو تا فلان رقم حفظی و میری جلوی حداد یه صفحه نثر متلکف تاریخ بیهقیو می‌خونی، بلد نیستی دو تا آیه رو حفظ کنی ینی؟

و به واقع حرفی نداشتم اون لحظه :)))

ولی در کل حافظه‌ام خوب بوده و هست و اگه آلزایمر نگیرم خواهد بود
رمز موفقیتم هم 29 دو تا شیشه :دی

تبلیغات اینجا هزینه داره خانم.اول هزینشو بدین

اونم به متر لواشک

اسپریچو ツ ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۹:۱۳
چی چیزایی به اسم مهندس به خوردتون دادن:دی

واقعا

کلا یه ژن گیج زدنی دارم اما حافظه ام هنوزم خوبه تو ضبط بعضی حسا و صحنه ها و خاطرات.

باز خوبه

استغفرالله..
ی بنده خدایی تعریف میکرد ک من( ینی خودش ن من :| ) حدود 4سالش بوده با مامانش رفته حمام عمومی هنوز یادشه :))

حتما خیلی بهش خوش گذشته:دی

خانم فـــــ ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۵۲
من دارم حرف میزنم یادم میره داشتم چی میگفتم مث الان :|
 :)))))))
به خاطر استفاده از اینترنت و اسمارت فون و این جنگولک بازیاست!

:))))در این حد؟

آره مهندس جان ،رو منم تاثیر گذاشته این حرفا !!!!

خدا ازشون نگذره!

اتفاقا امروز مامان داشت یه نقل قول میکرد که راهش خواب قیلوله ست!!!
بزن نیم ساعت قبل اذان تو هر موقعیتی هستی بخواب!! عمودی حتی

بعید میدونم با خواب حل بشه!

من خیلی از خاطرات بچگیام توذهنمه ولی الان خیلی حواس پرت شدم .خیلی زود همه چی یادم میره.بعضی وقتا دنبال چیزی میگردم بعد ازکلی گشتن میبینم تودستم بوده یاجلو چشم بوده ندیدمش.بعضی وقتا هم میرم که کاریو انجام بدم وسط راه یادم میره.وضعم خرابه.همشم بخاطر مشغله فکری ودرگیریه ذهنیه که دارم.چند سال دیگه آلزایمر میگیرم.خدا به خیر کنه

همه گیر شده انگار!

برای تقویت حافظه،  جدول حل کنید، شعر حفظ کنید، کندور (با ضم کاف و دال) بخورید و... 
سعی کنید برای به یاد آوردن جزئیات زمان بگذارید. 

والا دیگه کارمون از این حرفا گذشته

مداد رنگی ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۱
من حافظه ى تصویرى خییییلى قوى دارم.همین الانشم دوستاى دوره ى سه چهارسالگیم رو ببینم،با ایییینهمه تغییر قیافه و گذرِ زمان،میشناسمشون.و خاطرات خیلى زیادى از دورترین روزاى کودکیم دارم.

کارتون درسته شما

میرزاده خاتون ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۵
یه قرص هایی هست نوروزان. امگا سه و ویتامینه و  برای تقویت سلول های مغزه.

نه در این حد دیگه

شما خوبه بچگی هاتون حافظه ی تصویریتون خوب بوده :)
من از همون اول افتضاح بود !

خب شما دیگه ناراحتی ندارین. ثابت مونده:دی

تا بدتر نشده درستش کنید...
غلط کرده...اینو خوب گفتید.درود بر روان پاکتون.ذهن تک بعدی میشه!

در پی ترمیمشم

نفس نقره ای ۲۹ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۵
شیخ از تو بعیده به حرف مردم گوش کنی :))

قبلا که هنوز به مرحله شیوخیت نرسیده بودیم گوش دادیم!

محمدرضا ...... ۲۹ تیر ۹۵ , ۰۲:۲۰
آره دیگه با نجربه همه چیز بدست میاد خخخخخ

:دی

زینـب خــآنم ۲۹ تیر ۹۵ , ۱۱:۱۸
اصن همه چی  زیرسر همین گوشیاس ، قبلا ملت شماره همه رو حفظ بودن ، حالا دیگ کسی ب خودش زحمت نــمیده ، همه توی گوشی سیو دارن
حافظه هامونم متروک شده  - _ -

دقیقا یکی از دلایلش کامپیوتر و موبایله

شده طرف تو گوگل سرچ کرده جورابمو کجا گذاشتم!

مصطفی فتاحی اردکانی ۲۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۰
مهندس که نباید حفظ کنه.
مهندس محاسبه هم نباید بکنه.
اصلا مهندس نباید کاری بکنه.
مهندس مهندس است

واقعا:))

من کلا از دوران دبیرستان به اینور رو یادمه یعنی تقریبا" 10 سال گذشته اما از بچگیم فقط یه خاطره دارم که هیچوقت یادم نمیره نمیدونم چند سالم بود داشتم تو اتاق میدویدم انقدر سرعتم زیاد بود از اتاق اومدم بیرون با همون سرعت خوردم تو دیوار و بیهوش :///// به هوش اومدم مامان فقط میخندید :|
خیلی خوب بود :))))) البته الان نه اون موقع :)

همون ضربه کار خودشو کرده:))

بانوی عاشق ۲۹ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۳
من از بس تو محیط کار ب ماشین حساب چسبیده بودم الان ۲+۲رو هم با ماشی حساب میزنم
اصن حافظه خراااااااااب

حالا جواب چی میشه؟۴یا۵؟

ما میگیم بستگی به موقعیتش داره. ممکنه حتی شیشم بشه

0_o

:)

بخاطر مشغله ی زیاد و آزاد نبودن فکر و ذهنه.
شما سه کم فکرت آزاد شه به طرز اعجاب انگیزی همه چی یادت میاد.من پارسال چند ماهی رو بی دغدغه زندگی کردم،مغزم شده بود عین کامپیوتر
خواب قیلوله هم که دوستان اشاره کردن من جایی خوندم که واسه حافظه خوب نیست اتفاقا

نمیدونم شاید اینجوری باشه. ولی خب معلوم نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">