ساحل افکار

بایگانی

براوو:)))))

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

چند روز پیش که رفته بودم ماموریت با یه پسر اندونزیایی کار میکردم. از اونایی که یه لبخند بزرگ رو لباشونه و همینجوری 32 تا دندونشون بیرونه. از همون لحظه که دیدمش ازش خوشم اومد و دندوناش نوید یه کار همراه با فان رو میداد. اسمش رو پرسیدم گفت اسمش برواووئه. گفتم رییلی؟ گفت آره. گفتم براوو:)) و یه تابم آب بهش نشون دادم. دیگه خلاصه در حین کار شروع کردیم به حرف زدن و از هر دری که فکر کنید حرف زدیم.از غذاهای ایرانی و اندونزیایی بگیر تا دخترهای ایرانی و دماغشون! خیلی فان بود و همش صدای خنده من و اون بلند بود. اون دوتا همکارمم نیگامون میکردن:دی

یه جا بهش گفتم یه موتوری تو ایران تولید میشد اسمش براوو بود. میگه ریلیی و میخنده.میگم آره ولی اگه میدونستی موتوره چه جوری نمیخندیدی. کلا 5 اسب بخارم قدرت نداشت. ادای یه موتور پکیده رو در میاره و پخش زمین میشه

ازش پرسیدم ازدواج کردی. گفت آره و دو تا بچه دارم. گفتم یور کیدینگ می. چند ساله ازدواج کردی گفت 3 سال. گفتم پس چه جوری 2 تا بچه داری؟ گفت یه مدت کارم اینجوری بود که بازه های زمانی طولانی از خونه دور بودم. یه بار 3 ماه نرفته بودم خونه و وقتی رفتم خونه وقتی برگشتم زنم زنگ زد گفت من حامله ام:)))) گفتم خب پس دومی چی . گفت اوووو:))) اون وقت بیکار بودم و دنبال کار میگشتم و خونه بودم و بیکار! اینجوری دومی هم اتفاق افتاد. بهش میگم هی من یو نید تو یوز سام ...:)))) از خنده غش میکنه. باز میگم پس نه باید زیاد خونه بود نه زیاد دور! وگرنه دردسر میشه:))) یعنی فقط میخندیدیم. 

تازه میگفت پیش خانواده زنش زندگی میکنه.دوماد سرخونه بود میگفت اینجوری بیشتر میصرفه:))))

دیگه از غذاهای اندونزی و هند و ایران گفتیم و گفت غذاهای ایرانی خیلی خوبن و هیچ کامپلینی نداره و بعد به دخترا رسید و میگفت من اینجا هر چی نگاه میکنم دخترا همهههه خوشگلن! بهش میگم موست آف دم یوز لاتس آف میک آپ تو لوک بیوتیفول. میپرسه چرا؟ میگم دی فیل ایتس کایند آف بیوتی کامپتیشن! اند دی فیرد آف شوینگ در نچرال فیس! میگه ایتش ا شیم! اند واتس رانگ ویت در نوز و نوز جاب! میخندم میگم ایتس گتینک وری کامن. مور دن 70% آف گرل هو اِ نوز جاب! باز میگه وای!!...

صحبت خوشگلی میشه میگه اون روز یه کَشییِر ساده دیدم! جاست اِ کَشییِر! شی واز سو بیوتیفول دت ایف شی واز این مای کانتری شی کود بی ان اکترس! منم بهش میگم آی نو ها دو یو فیل. ایتس کیلینگ یو:))) یو نید تو گت تو یور هوم سون:)))) و باز میترکه از خنده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
مستر نیمــا
راننده تاکسی‌ای که نجف تا کربلا ما رو رسوند هم چهار سال بود ازدواج کرده بود و چهار تا بچه داشت

آیا می‌دانید اعصابِ خواننده مور مور میشه وقتی انگلیسیو اینجوری با فونت فارسی می‌نویسید؟
به خدااااااااااااااااا

خب لامصب چه خبره؟! اینا میخوان رکورد بزنن!


هدف همین بود که بحمدالله حاصل شد:)))

عجب پست زجر آوری بود،مستر نیما انگلیش بنویس برادر
این حرفا چیه پشت سر ما به این بنده خدا گفتی؟:))آبرو نذاشتی واسه دخترا که:))

چلنجینگ باشه بهتره که

پست معمولی تکراری شده خب:دی

سلام 
بنظرم باید یک دوره شما تبعید بشین اندونزی بلکه یاد بگیرین یا انگلیسی رو درست و درمون بنویسین 
یا فارسی، متن رو تحویل بدی :||:)
آخه جناب نیما این چه مدل انگلیسی نوشتن بود ؟:|
بقول شباهنگ :|:)
فکر کنم تلفظ تون قویتره از نوشتن تون هستش که انگلیسی رو اینجوری نوشته :))))

بعدا میام در مورد خود پست میرم رو منبر فعلا اینو داشته باشین :))

خودم کیف کردم با پست. یعنی کم این خواننده ها رو به تحرک وا داشت. از یکنواختی در اومدین :دی

اقا یه مترجم استخدام کنید این چه وضعشه
تازه حرف ها او اقا رو هم با لهجه اندونزیایی نوشتین دیگه اصلا قابل فهم نیست
:دی

:))))

معتقدم یه تار موشون شرف داره به صدتار موی پسرای ایرانی:|
بحثم نکن غرم نزن:پی
منم نه میکاپ دارم نه بینیم عملیه، مقابله به مثل نکن:دی
...
ولی آره، بخاطر دیدگاهای جالبی که نسبت به زندگی دارن، برخلاف ما تو هر طرز فکری که باشن، از ما جلوترن!
الانم برو خجالتو بکش حداقل هماهنگ کن دفعه بعد رفتی اصفهان یه جا برن خواستگاری واست:|
با این اوصافی ام تو با این براوو بحث کردی، حتما قید کن خانواده مورد چسبیده بودن محل زندگی دختره به محل کارتو در راس امور قرار بدن!

عجب! خب هر کسی اعتقاداتی داره. حتی اگه اشتباهه ما به روش نمیاریم.طوری که نیست

منم یه ماهی دارم قلیون میکشه :))))
 تازه میگفت پیش این لاوم زندگی میکنم! دوماد سر خونه
ایناشو نگفتم
باید اضافه کنم:))))

اقا ما از عملکرد شما راضی نیستیم :دی
خوب نکته اینه که دخترای ایرانی واقعا بدون میک اپ هم جز خوشگلای دنیا حساب میشن و این در واقع از اشتباه فرهنگی و افسار گسیختگی هست که افتادن به میک اپ خرکی.
در مورد میک اپ من از دوستم پرسیدم. گفت فرق زن های خاورمیانه با زنای جاهای دیگه اینه که اصلا دقت نمیکنن ارایششون طبیعی و نامعلوم باشه. گفت اصلا همه میدونن که زنای ژاپنی قبل از خروج از خونه، دو ساعت صرف میک اپ میکنن و خیلی حواسشون هست که معلوم نباشه.
سوال هم این که در مورد چی دماغاشون حرف زدین؟ این که زیاد عمل میکنن؟ 

چرا؟؟

آره نصفشون :دی

دماغ عمل دیگه. این که همه نوز جاب دارن

گمـــــــشده :) ۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۰
الان‌یعنی‌توقع‌دارین‌اون‌فینگلیشای‌آخرشو‌بفهمم؟حوصله‌نی‌خواد‌به‌خدا.

زشته مهندس! شما دیگه چرا! باید بفهمین دیگه

برا اینکه اون داشته از دخترای ایرانی تعریف میکرده اما شما خرابش میکردین، دقیقا عین کارایی که من میکنم اینجا.
یعنی اون میفهمه که دماغا عملی هستن؟ 

منم نگغتم که اینجوری نیستن! ولی حقیقتم گفتم:دی
این چسبیا رو دیده خب!

تو3سال2تابچه!حالا خوبه به قول خودش توبازه های زمانی طولانی از خونه دور بوده.

ممین دیگه.م شکل همین بوده:)))

دختراى ایرانى همه جاى دنیا جز زیباترین ها هستن،حتى بدون آرایش:)
بعدشم رفتى نشستى جلو غریبه ها بدِ ما رو گفتى،میاى واسمون تعریف میکنى؟!!!!!
میخواستین در مورد تولید مثل بى حساب کتاب اونا حرف بزنین:|

نوشابه هم برای همه باز کردین پس:))))

=))))))))) نه خب واقعیتو گفتم
خب از دستش در رفته:))

هر وقت تونستم چند خط آخر رو درست و حسابی بخونم میام نظرمو میگم :)))))
از مسئله دینامیک سینماتیک هم سخت تره...چی نوشتید O_o

ساده و روان نوشتم که!

تندیس رو نرو ترین پست هم تعلق میگیره به همین پست با این طرز انگلیسی نوشتنتون :|

خیلی پست باحالیه .نه؟ چلنجینگه

شما اصی به روح اعتقاد داری ؟ این چه وضع انگلیسی نوشتن برادر 

خیر:))))

محمدرضا ...... ۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۵
من ک نفهمیدم چی شد اون دوتا لغت لاتینم ک بلد بودم یادم رفت ههههه
ولی چون شمااایی براااااوووو مسترنیما

خوبه ازاین به بعد همیشه اینجوری بنویسم؟:))

خوشت میاد ما بریم جلو غریبه ها بگیم خرج لوازم آرایش پسراى ایرانى از دختراشون زده بالا؟!!!!
دوس دارى شلوار پسراى ایرانى رو سوژه کنیم که از کمرشون افتاده؟!!!
در مورد ساپورتاى رنگارنگ پسراى ایرانى واسه خارجیا صحبت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
همچین بهش گفتى ماها با بزک دوزک خوشگلیم که پیش خودش فک کرده دختراى ایرانى عروسک میرن تو حموم و هیولا خارج میشه:|

نه خب اینا رو خودشم دیده! دیگه آرایش مشخصه دیگه!

شواهد رو بررسی میکردیم:دی

من بهتون تبریک میگم قشنگ تونستین بااین پستتون روی اعصابمون پیاده روی کنین :))
خب این واقعیته ک ایرانیا جزو بهترین چهره ها هستن حالا این اقا هم ک برای اندونزی بوده دیگه هیچی قیافه های اونجا رو دیده اینجا رو هم دیده...
 ولی خداییش من ک دخترم بعضی از این دخترا رو توی خیابون با قیافه هاشون میبینم میترسم :دی بعضیا کلا عملین احتمالا میرن دکتر میگن بریز پایین از نو بساز :))

ولی نکته ی مهم پست اونجایی هست ک بهش گفتین پس چجور دوتا بچه داری :))))))

خواهش میشه:دی

من به زیبایی ایرانیا شک ندارم ولی منم مثل این پسره هی میگم چرا این همه آرایش؟؟
دقیقا

گفتم بهش بگم فردا 7-8 تا بچه نمونه رو دستش خب:دی

نیمه سیب سقراطی ۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۶
وای ! جان ویتا دیگه این جوری ننویسن ! پلیز ! :|

فقط به خاطر ویتا:ذی

بی ادب، ینی منو ماهی قلیون کش مثل همیم؟؟:///
اخرش ببینم چجور همسری اختیار میکنی تو، کمتر از جامعه الزهرا یا حوزه باشه، اصلا اینورا نیااااااا
بله
...
اخه اینا دوماد سرخونه بودناشونم ادمیزادیه
مثل ایرانیاست؟؟؟
جمع کن برو ماموریت باز😏
اتفاقا من از لحن این پست خیلی راضی ام، هرچی نیتیوتر بهتر!!🆒

:)))))))))))) منظورم اینه که این روزا عمرا کسی پیدا بشه آرایش نکه! حداقل یه رژ لب و چیه میزنن به مژه هاشون؟ از اونا میزنن!

نه اتفاقا اصلا اونجوری دوست ندارم.نرمال باشه عالیه.نه این ور بوم نه اونور:دی

چرا؟
اتفاقا کاملا بر اساس برنامه دوماد سرخونه شده! چه فرقی با ایرانیا داره اونوقت؟

نفس نقره ای ۰۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۵
نمدونم چرا بلاگرا اینقد در برابر انگلیسی رو فارسی نوشتن مقاومت میکنن :))) من نصف پی امام رو هم اینجوری میدم ولی اینجا یه بار نوشتم با موج شدیدی از مرگ بر آنتی پرشن مواجه شدم :|

یعنی ملت یکم رابطشون رو امن میکردنا الان این همه فرد بی مصرف و کم مصرف نداشتیم تو جامعه :/

مگه قبلا فینگلیش نمینوشتیم؟

خب همش شعبون؟یه دفعه هم رمضون:دی

واقعااا

فرقشون اینه عطف به اون موضوع موضوع تعارف ندار بودنشون، اگه گند دومادسرخونه بودنه رو در میاوردن، الان باید با خانومش تو جوبای اندونزی تعامل میکرد!!
اینجا اگه تعارف نود، دوماده رو از صدتا سوراخ مینداختن بیرون!!
...
دِ پسر داره در مورد میکاپ کیلویی حرف میزنه، بعد منو با ماهی قیلون کش میاره تو یه خط بعد میگه رژ لب و ریمل!
اولا ندارم، دوما برو بگو ماهیت بیاد تنها دودی که بهش خورده رو دود اگزوز اعلام کنه تا بتونیم ادامه بدیم!! 😏محل مناقشه نیست، اینم مثاله موازیه اخه؟؟
اون کمربند اقاجون کو؟؟؟

بهرحال در هر دو حالت نتیجه اش دوماد سرخونه است:دی


:دی خب میگی هی هیچی ندارم:دی خب طنز کلا با مبالغه آمیخته است. حالا یه کوچولو نمکش زیاد شد همش:))))  تقصیر ماهی بود. اوممممم آها ماهیو هر وقت از آب بگیری میمیره! این بهتره؟ :))))
من دارم میرم اندونزی:))))

برو اندونزی:دی
بروووو
بدووووو
:دی

همه بدونن اگه رفتم تقصیر این خانومه :))

اصن چی شد...انگلیسی رو فارسی بنویسی....چه شود!
مورد دیدم بچه ی اولش8ماهه بوده که دومی داشته شکل میگرفته!

:)))))

مورد بوده بچه 9 ماهش بوده بچه دومی متولد شده:))))

پستت عالی بود مخصوصن این انگلیسی فارسی نوشتن:+
نخود چی خورون راه انداختید که مهندس:))

:دی

دیگه پیش میاد

یه آدم معمولی .. ۰۱ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۱
همه که انگلیسی شون مثل شما خوب نیستا زیر خط فقر.
صبح

این روزا همه انگلیسشون خوبه که:دی

یه آدم معمولی .. ۰۲ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۲
همه!!!ما از اون بعضیا شیم.:)

:)

منم با آرایش زیاد موافق نیستم. ولی قبول کنید که حرفاتون اصلا عادلانه نبوده.

همه جای دنیا یک ضد آفتاب (که آقایون هم باید بزنن! حالا نمیزنن دیگه برا سلامتی خودشون بده) و یک رژ لب طبیعیه. خیلی از اطرافیان من هم از جمله خودم فراتر از این نیستن.

زن ایرانی رو شما صورتش رو با وایتکس بشور!! باز هم از زن های شرقی بسیاااااااااااااار سر تره و هم از زن های اروپایی!! چرا چون هم خوشگله هم نمک داره.

تعریف بی جا هم نیست خدایی. البته به زعم من مردای ایرانی هم از مردای شرقی و اروپایی (نه همشون) خوش چهره ترند. (البته اگه به خودشون برسن)

حرفم دروغ نبود!!!

من نگفتم ایرانی ها خوشگل نیستن! اینو تایید کردم و اضافه هم کردم که میک آپ هم زیاد میکنن!
من خودم قوب دارم زن ایرانی خوشگله! ولی نه به این خوشگلی که تو خیابون دیده میشه!

بانوی عاشق ۰۲ مرداد ۹۵ , ۰۸:۴۱
واقعا چ پست *******بود
خودم ستاره گذاشتم ک بعدا پاک نکنی جاش ستاره بذاری

من زبانم خپبه ولی فقط تخصصی رشته خودم
ک البته ی مدته اصن هیچی نخوندم و ترجمه نکردم

همکارشاد آدمو شادمیکنه
همیشه ب شادی

پست چی؟؟


زبانو دوس دارم:دی
دقیفا

سنگـــ ـــول ۰۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۰۲
اینکه پیش یه اجنبی آبروی دخترای مملکتتون رو بردید اصلا کار خوبی نبوده . بنظرم جالب نیست حرفای داخل یه خونه پیش غریبه ها مطرح بشه اون هم با حالت شوخی و تمسخر.
ببینم تو فامیل شما هفتاد درصد دخترا دماغشون عملیه؟
ما دخترای ساده و دور از قر و فر هم خیلی زیاد داریم . خیلی بیشتر از دخترای داف . منتها چون چشم آقایونی مثل شما فقط پر رنگ و لعابها رو میبینه این ساده ها اصلا دیده نمیشن.
انشالله که خدا یه خانومی که اصلا اهل آرایش نباشه نصیب شما بگردانه

کور که نیست! داره اینجا زندگی میکنه.یعنی نمیبینه مردم چقدر آرایش میکنن؟!!

آره:)))
نمیدونم والا.شاید.انشالله

سلام :)
ممنون بابت رمز و اینکه باید بخونم تا بفهمم دلیل یهویی رمزی شدن چی بوده
در این شکی نیست که بانوی شرقی (اِهِم :دی ) از همه بانوان دنیا زیباتر و همه چی تموم تره ...
اما خب این حجم از کمبود اعتماد به نفس و آرایش زیاد تو ایران بی نظیره ...
این چه طرز انگلیسی نوشتنه؟ فینگیلیش دیده بودیم ، اینفیلیش ندیده بودیم :))

کمبود اعتماد به نفسو خوب اومدین:دی

پیش غریبه نشستی هموطنتو مسخره کردی.نمیره بگه مردای ایرانی همچین ادمهایین
بابا افرین.براووو
خارجی میبینی ..........

کجا مسخره کردم؟حقایقو گفتم. اونم بد و خوب مردمشو گفت

میرزاده خاتون ۰۳ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۷
به‌نظرم آقایون اصلن صلاحیت ندارن درموردِ آرایش کردن یا نکردن خانوما نظر بدن..این از من D:

اتفاقا فقط آقایونن که صلاحیتشو دارن :پی

"من خودم قوب دارم زن ایرانی خوشگله! ولی نه به این خوشگلی که تو خیابون دیده میشه!"
ولی اکثر  اینایی که تو خیابونن خیلی ناشیانه و افراطی آرایش میکنن و بیشتر شکل هیولا هستن به نظرم اگه نمالن چهره مقبولتری دارن

خیلیاشون یه ماسک رو صورتشونه! که زیرش خدا میدونه چیه!!

در مورد پست هم خوب بود از حالت یکنواختی در اومد  چلنجینگ بود ممنون

اووووو، چه خبره؟ 
چرا همه شلوغ کردن اینقد؟؟!
خب واقعیته دیگه، منم نه عملیم نه میکاپ زیاد دارم ولی چیزی که میبینم
تو جامعه همینه که مستر گفتن.
نزنین ولی پست خوب بود شایدم چون من زبان خوندم برام راحت بود.

خدا خیرت بده.یکی حرف حقو زد بلاخره

زینـب خــآنم ۰۳ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۵
ینی خیلی قشنگ خارجکی ُ فارسی نوشتی ، اینجا شباهنگ باید سخن ها براند  : ))))
پس وقتی شما مردا دور هم جمع میشین هی میخندین دارین از این مسائل صحبت میکنین  : دی
میخاستی بگی داداش اون حجم آرایش ُ روی توام پیاده کنن میشی جنیفر  : دی

:دی

دیگه تو همین مایه ها:)))

زیادی هم نباید بدبین بود، دخترایی هم هستن که اصلا آرایش نمیکنن

چند درصد؟

10%

0_o

مهندس فونتو اندکی درشت کن کور شدم :|

فونت نرماله!

مدیونی اگر فکر کنین من از خطای آخر فقط خط آخرو فهمیدم:-\ 

:))))))

فانتالیزا هویجوریان ۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۷
حالا مثلا خوبه من دماغم اورجیناله و زشت زشت میگردم تو جامعه و آلودگی تصویری ایجاد میکنم؟ دو نقطه دی

هویج ِ شخم زننده ی پست ها

چه اشکالی داره مگه؟خعلیم خوبه

اصن دماغ فقط فابریک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">