ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
مستر نیمــا
خیلی ممنون. ترک خوبی بود کار شعبانخانی
اوه ممنون :)
عاااااالیه (:
لااااااامصصصصصب:))))

:)))

سلیقه اهنگتون خیلی جوون تر از سِنِتونه :)
ببخشید البته...

من خودمم جوونم:دی

این اهنگو دوسدارم ^_^

:)

فرزانه شین ۰۳ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۰
عااااالیه این آهنگ عاااااالیه(:

:دی

من عــــــــــــــاشق این آهنگم
کلی خاطره داره برام
البته خاطراتش همه بدون مخاطب خاصه:|
که نمیدونم کجاست که هم خاطراتم بدون اونه:||
...
خلاصه که، مرسی، جبران کردی:دی

آهنگ خوب و خاطرات خوب با هم میچسبه.

:))))
بیا و اعتراف کن

دلتون جوونه نه ذهنتون :)

مهم دله:دی

قشنگه :)
اولین بار بود میشنیدم...

:)

گمـــــــشده :) ۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۸
من نمی تونم دانلود کنم خب😋

همه که دانلود کردن

این آهنگه خیلییییی خوبه..
توی ماشین سرعت بالا ک دیگه محشر..

سرعت؟ نچ نج نچ نچ

محمدرضا ...... ۰۴ مرداد ۹۵ , ۰۸:۳۰
سلام دمت گرم عالی بود 
اینم بدک نییت
http://sv.file-server.biz/Archive/O/Omid/Album/Havaye%20Azadi/Omid%20-%20Havaye%20Azadi%20[320]/05%20Khiyal%20%5B320%5D.mp3

مرسی

تشکر مستر
این آهنگ خیلی خوبه،  دوستش دارم.

:)

سلام 
تشکر بابت آهنگ:)
ولی ای کاش یه مشاعره همین پنجشنبه یا جمعه میذاشتین تا با خاطره ی خوب و بیاد ماندنی از دیار بلاگستان خارج میشدم :)
ممنون :)

اگه بودم حتمامیذارم این هفته

✿✿ یاشل ✿✿ ۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۲۶
میوزیکتونم قشنگ بود 
معلوم شد با سلیقه ای 

پس چی:دی

این اهنگ ابتدای میکس ِ یک ساعته ی رادیو جوان پر از خاطره ی روزای ِ خاص
این اهنگ قدیمیه اما یاداور سفر اصفهان ِ خونه ی خاله جان
این اهنگ خاطرات ِ همین اواخر حتا . تو سرویس دانشگاه , سر کلاس ....

حجم نداشتم , بی حوصله بودم , دانلود کردم ... کلب خاطره کلی فکر ...

ممنون:) خیلی وقت بود (20 روز) اهنگ گوش نکرده بودم انقد که بیکار و تو خودمم و اتاق و خواب ....

پس خوب شد:دی

گفتم مرسی ؟

خواهش میکنم

گفتم اصفهان
خاله اینا دوروزیه اومدن اینجا 
امروز نهار بودن خونمون
مدام داشت از اصفهان میگفت
با هر بار اصفهان گفتم من یاد شما میفتادم :))))

چقدر دوست دارم دوباره برم اصفهان .اخرین بار دوسال پیش تابستون رفتم که بسیار خوش گذشت 
بدبختی الان طرفدارم زیاد دارم اگه برم :))) کلی ادم منتظرم هستن و من دلم میخواد فرار کنم ازین بیکاری و کلافگی این روزا و برم اونجا .
همیشه یه جایی برای گشتن هست 
یه جورایی غزیبه و اشناست همه جاش ادم سیر نمیشه !!!

چه سعادتی:دی

تشریف بیارین.قدمتون روی چشم

مرسی. اهنگ قشنگی بود:)

:)

یعنی  غیبتت رو کردم تو وبلاگ نسرین اساسی :)

نچ نچ نچ نچ

فانتالیزا هویجوریان ۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۶
چرا همه سنت رو میدونن جز من :-)))))))))

یور پرابلم:)))

کسی نمیدونه!

تازه الان دارم گوش میدم این آهنگو
مرسی از معرفیش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">