ساحل افکار

بایگانی

مشاعره شب جمعه

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

امشب ساعت 9 مشاعره داریم

اونایی که میخوان شرکت کنن اعلام حضور کنن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
مستر نیمــا
این مشاعره چه طوریه ؟!
من تا حالا شرکت نکردم...

با سلام
قوانین. هر کس میخواد شرکت کنه در هر لحظه بیاد بگه .تو همین کامنت بهش یه شماره اختصاص داده میشه که به ترتیب شماره افراد شعرشونو میذارن
شعر باید با حرف آخر شعر نفر قبلی شروع بشه. هر نفر حداکثر 2 دقیقه از زمان انتشار نظر نفر قبلی وقت داره شعرشو بذاره. اگه از دو دقیقه گذشت نفر بعدی به جاش شعر میذاره و اون نفر تو اون دور شعر نمیذاره تو دور بعد مجدد سر شماره خودش شعر میذاره

اشعار بهتره دو بیت باشن. اگه شعری خیلی قشنگ بود و خواستین کامل بذارین به عنوان پیام بازرگانی بذارینش مشکلی نیست

آقا من هستم!
به شرطی که شماره 2 باشماااااااااااا
من رو این موضوع حساسم! اصن از همون زمان بلاگفا که شماره‌ی 2 رو می‌دادی به الانور، حساس شدم و حساس موندم :)))
با تچکر!

شماره 1 که خودمم

2 هم شما
تاخیر موجب از دست دادن شماره میشه

یه سوال
اگه یه شعر با "تو" تموم بشه، من با چی شروع کنم؟
میشه با واو شروع کرد؟ مثلاً با کلمه‌ی "وصل"
یا میشه با "او" شروع کرد؟
یا با اُ؟ مثلاً اردیبهشت؟
پس سوالم اینه که بعد از "تو" کدوم درسته؟
-وصل - او - اردیبهشت 

اگه با الف تموم بشه، با اِی میشه شروع کرد؟ "اِی که فلان و بهمان"
کلاً با الف و با هر حرکه‌ی فتحه و ضمه و کسره میشه شروع کرد؟
خب من تا حالا مشاعره‌ی راست راستکی ندیدم :( بلد نیستم

با و باید شروع بشه


با الف شروع بشه فتحه وضمه اش مهم نیست

فردا ک جمعه س
میشه بذارینش برای حدود 11؟

امشب شب جمعه اس:|||||||||

دیره

خب بخاطر همین میگم شما ک نمیخوای فردا بری سرکار ک بخواهین زود بخوابین...
من با گوشی سختمه خب:/ :(

شب جمعه اس. مراعات بقیه رو بکنید:)))))

من خیابونم :((
اگه به موقع برسم خونه هستم :))

:)

گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۲
نمی تونم 9 انلاین باشم. ولی دوست دارم شرکت کنم. چیکار کنیم حالا؟
حداقل تایم انلاین بودنم ده می شه.
:|

موقعی که رسیدین اعلام کنید

پسورد پستای مشاعره فرق داره؟

خیر

مستر چرا رمزتون برا پست اخر کار نمیکنه. من میخوام شعرا رو بخونم. 

نه همونه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">