ساحل افکار

بایگانی

بفرمایید به صرف مشاعره در قسمت نظرات

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ

بیقراری میکند در شعر هم رویای تو

                                                           باعث بی تابی چشمان گریانم تویی

آمدی تا من فقط مومن به چشمانت شوم

                                                              ربّنا و آتنا ی بین دستانم تویی


قوانین مشاعره در اولین کامنت هست. همه اطلاعات لازم رو اونجا میتونید بخونید

کسایی که مایل به شرکت هستند اعلام کنند تا اسمشون اضافه بشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
مستر نیمــا
مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۹
با سلام
قوانین. هر کس میخواد شرکت کنه در هر لحظه بیاد بگه .تو همین کامنت بهش یه شماره اختصاص داده میشه که به ترتیب شماره افراد شعرشونو میذارن
شعر باید با حرف آخر شعر نفر قبلی شروع بشه. هر نفر حداکثر 2 دقیقه از زمان انتشار نظر نفر قبلی وقت داره شعرشو بذاره. 
اگه از دو دقیقه گذشت نفر بعدی به جاش شعر میذاره و اون نفر تو اون دور شعر نمیذاره تو دور بعد مجدد سر شماره خودش شعر میذاره

اشعار بهتره دو بیت باشن. اگه شعری خیلی قشنگ بود و خواستین کامل بذارین به عنوان پیام بازرگانی بذارینش مشکلی نیست

شماره هاتونو جلوی اسمتون یا قبل از شعر بذارید که بدونیم نفر چندمید. مثل همین شعری که من باهاش مشاعره رو شروع میکنم
1)  مستر نیما
2)  شاهنگ
3)  مداد رنگی
4)  پرواز
5)  باران
6) نازنین
7) عارفه
اسمتونو بگین تا شماره بگیرین

دوستان شعرها 2 بیت باشه بهتره . یک بیتی هم ایرادی نداره
**** کمی صبور باشید تا بقیه دوستان هم اضافه بشن****
ساعت 9:15 شروع میکنیم

اگه تعداد دوستان زیاد شد زمان نوشتن شعرها به 1 دقیقه کاهش پیدا میکنه . پس سریع باشین که نوبتتون از دست نره

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۱:۱۱
1)

بیقراری میکند در شعر هم رویای تو
                                                           باعث بی تابی چشمان گریانم تویی
آمدی تا من فقط مومن به چشمانت شوم
                                                              ربّنا و آتنا ی بین دستانم تویی

شماره 2 شاهنگ بفرما ی بده

2
یا رب مرا یاری بده، تا سخت آزارش کنم 
هجرش دهم، زجرش دهم، خوارش کنم، زارش کنم
از بوسه های آتشین، وز خنده‌های دلنشین 
صد شعله در جانش زنم، صد فتنه در کارش کنم 
سیمین بهبهانی

احسنت 

شماره 3 مدادرنگی بفرما

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم...

احسنت

شماره 5 بفرما م بده

سلام :)

5

می توانی بروی قصه و رویا بشوی
راهی دورترین نقطه ی دنیا بشوی

ساده نگذشتم از این عشق، خودت می دانی
من زمینگیر شدم تا تو، مبادا بشوی

احسنت

شماره 6 نازنین بفرما ی بده

یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا
یارتویی غار تویی خواجه نگهدار مرا

احسنت. شمارتونو بنویسید قبل از شعرتون. مثل بقیه دوستان
شماره 7 عارفه بفرما الف بده

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۶
1)
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست
                                          چشم می گون، لب خندون، دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی
                                    او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

شماره 7 دیر جواب داد. دور بعدی به موقع بنویسن


شماره 2 شباهنگ ت بده

2
تـــو باشـی بـهار باشــد و چـکاوک‌هــا 
مگر مـن از خوشبختی چه می‌خواهم؟!

شماره 3 مداد رنگی بفرما م بده

من از سجاده ها و جاده ها بسیار میترسم
بخوان یک سوره از گمراهى گیسوى حیرانت

3

مرسیییی

شماره 4 پرواز بفرما ت بده

تا چند همچو شمع زبان آوری کنی
پروانه مراد رسید ای محب خموش
4

عالی بود سرعتت

شماره 5 باران بفرما ش بده

5

شوق دیدار تو را دارم نمی آیی چرا ؟
مثل باران ، تند میبارم نمی آیی چرا ؟
خسته ام از درد ، از آهنگ های بیکلام
خسته از آهنگ گیتارم نمی آیی چرا

آفرین

شماره 6 نازنین نوبت شماس . الف بده

6
امدی جانم ب قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا ک من افتاده ام از پا چرا
نوش دارویی  و بعد از مرگ سهراب  امدی
سنگ دل این زودتر میخواستی حالا چرا

مرسی

شماره 7 عارفه بفرما الف بده
سریع باشین این بار نوبتتون نگذره

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۹
1)
از بس که بلا سر دعا آمده است
                                         از چار طرف سیل بلا آمده است
هر جا که نگاه میگنی شیطان است
                                         انگار که قحطی خدا آمده است

عارفه خانم 2 بار تاخیر داشتین

3 بار تاخیر موجب حذف میشه

شماره 2 شباهنگ ت بده

پیام بازرگانی :)

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نام مرا چه زود بردی از یاد

من حبه ی قند کوچکی بودم که
از دست تو در پیاله ی چای افتاد

جلیل صفربیگی

مرسیییییی قشنگ بود

تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو        
تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده‌ام

رهی معیری

به به .مرادم که تو شعر هست:)))


شماره 3 مدادرنگی بفرما م بده

ماه سیرى چند!هر شب با وجودت اى پرى
موج دریا مى رود بالا و پایین بیشتر

3

شماره 4 پرواز بفرما ر بده

روزگاریست که سودای بتان دین من است
غم این کار نشاط دل غمگین من است

مرسی

شمارتون  رو فراموش نکنید بنویسید

شماره 5 باران بفرما ت بده

من سرعت تایپم خیلى پایینِ
لطفا ببخشید که تک بیت مینویسم،میترسم تایمم تموم بشه

دو بیت باشه بهتره

5

تو آرزوی محال من باش رفیق

من مال توام تو مال من باش رفیق

دلتنگ تو دلتنگ تو دلتنگ توام

لطفا نگران حال من باش رفیق


جلیل صفربیگی

مرسی قشنگ بود

شماره 6 نازنین بفرما ق بده

6
قند امیخته با گل نه علاج دل ماست
بوسه ای چند بیامرز ب دشنامی چند

عالی بود

شماره 7 عارفه نوبت شماست. این دور نباشید حذف میشید

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۳
1)
دیدمت با تارهای مو که بر پیشانی ات
                                                          با همان شلوارجین و عینک و بارانی ات
شعر می خواندی و می خندیدی و من گیج و مات
                                                          محو بودم درتو و آن لهجه ی تهرانی ات:

تصحیح مصرع سوم: من هم گیج و مات
شماره 2 بفرما ت بده

تصحیح بیت NK :)

قند آمیخته با گل نه علاج دل ماست
بوسه‌ای چند برآمیز به دشنامی چند
2
تو را با غیر می بینم، صدایم در نمی‌آید       
دلم می‌سوزد و کاری ز دستم بر نمی‌آید

مهدی اخوان ثالث

مرسی

شماره 3 مداد رنگی دال بده

3

دو دل هستم حقیقی یا خیالی ست
پریشان گیسو و حالى به حالیست
زنی در شعرهایم میرود راه
نمیدانم  که هست اما شمالی ست

خیلی قشنگ بود
شماره 4 ت بده

ببخید نتم قطع شده بود
پرویه حجم خریدن طول کشید

خواهش میکنم

شماره 7 هستین

۴
 تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق
هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم

مرسی

شماره 5 م بده

5

من بی تو کنار دشمن و تنهایی

یخ بستم بین آهن و تنهایی

قندیل به دست مرگ اینجا آمد

سنگرم گرفتیم من و تنهایی

شماره 6 ی بدین

6
یک بوسه زتو خواستم و شش دادی 
شاگرد ک بودی ک چنین استادی

عالی:))))))
شماره 7 عارفه نوبت شماست
ی بدین

٧ 
یک شبی گیسوی مشکین تو دیدم در خواب 
خواب آن یک شبه یک عمر پریشانم کرد
شوریده

مرسیی

   پیام  بازرگانی   :                                                                                                                           

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست

همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پرزدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست


فاضل نظری

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۰
1)
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
                                                معنی کور شدن را گره ها می فهمند
سخت بالا بروی ، ساده بیایـــــی پایین
                                                قصه ی تلخ مرا سرسره ها می فهمند

شماره 2 دال بده

2
در چشم هات معجزه بیداد می کند
باید چگونه دعویِ پیغمبری نداشت؟!


شعر کامل:
جادوی چشم های تو را دختری نداشت
جادوی چشم های تو را دیگری نداشت

می خواستم وجود تو را شاعری کنم
این کار احتیاج به خوش باوری نداشت

آتش زدی به زندگیِ مردِ آذری
تقویم قبلِ آمدن ات «آذر»ی نداشت

در چشم هات معجزه بیداد می کند
باید چگونه دعویِ پیغمبری نداشت؟!

یک شهر در به در شده است از حضورِ تو
یوسف هم اینقَدَر، به خدا مشتری نداشت

بر «تختِ» خود بخواب و به «جمشید»ها بگو
این مرد قصدِ غارت و اسکندری نداشت

وقتی که رفت، جنسِ دلش را شناختم
او یک فرشته بود، اگرچه پری نداشت...

امید صباغ نو

مرسی
شماره 3 ت بده

گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۵
اومدم

شماره 8 هستی. بعد از شماره 7 شعراتو بذار

تماشایش رقم میزد خروج از دامن دین را
بنا کرده ست در چشمش فلک قصر شیاطین را
اگر دور تو مى گردد نظر بر ظاهرت دارد
که پیچک خشک مى خواهد تن گلهاى غمگین را

3

قشنگ بود.مرسی


شماره 4 الف بده

از خنده های دلنشین وز بوسه های آتشین
بی تاب و محرومم بساز تا من گرفتارش شوم

۴

مرسی


شماره 5 م بده

5

من محبت میفروشم، تو محبت میخری ؟
خسته از تنهاییم ،من را به همره میبری ؟
شاعری هستم شکسته، مونس من دفترم
دفترم را میفروشم، شعرهایم میخری ؟

مرسی
شماره 6 ی بده

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۱
پیام بازرگانی

یک دو تـــار از کـــاکلت  دل  را اسارت برده است
                                                                  الامان از روســـــــری، زیرش هزاران لشکر ‌است
مهربان هستی، دلم در بند موهایت خوش است
                                                                  مهربانـــی  با  اسیران  شیــــوه‌ی  پیغمبر است
6
یارب ان نوگل خندان ک سپردی ب منش
می سپارم ب تو از چشم حسود چمنش

شماره 7 بفرما ش بده

پیام بازرگانی:

تیغ برنا گر بدستت داد چرخ روزگار
هر چه می‌خواهی ببر اما نبر نان کسی
من فکرک ردم جواب نیما رو باید بدهم
٧
شانه کمتر زن که ترسم تار زلفت بکشند
تار زلف توست اما رشته جان من است

مرسی

شماره 8 ت بده

پیام بازرگانی

یک بوسه طلبکارم و می گیرم از آن لب
حتی اگر این کار بیفتد ب قیامت
گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۹
تو همچو صبحی من شمع خلوت سحرم
تبسمی کن و جان بین که همی سپرم

مرسی

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۱
1)
مرا به خلسه می برد حضور ناگهانی ات
سلام و حال پرسی و شروع خوش زبانی ات
 
فقط نه کوچه باغ ما، فقط نه این که این محل
احاطه کرده شهر را، شعاع مهربانی ات

شماره 2 ت بده

2
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

شماره 3 ه بده

هرکس به طریقى دل ما،حتى تو!
من آمدم و دروغ گفتم یا تو؟!
عشق تو به جان من توان میبخشد
لا حول ولا قوت الا با تو:)

3

مرسیییییییی خیلی قشنگ بود


شماره 4 واو بده

وقت است که بنشینی و گیسو بگشایی

تا با تو بگویم غم شب های جدایی

۴

مرسی سرعت


شماره 5 ی بده

حس می‌کنم جوّ و فضای مشاعره زیادی سوت و کور و رسمیه :(
مثل سابق نیست اصن

پیام بازرگانی:
تا کی ب تمنای وصال تو یگانه 
نذری بپزم پخش کنم خانه به خانه

تا کی تو بدنبال مرادت بدوی کوچه به کوچه

بنشین و بخور نذری خود با دو کلوچه!
:)))))))
اینم فی البداهه برای شما

5

یک عمر پس انداز پدر تردید است

چیزی که نیندوخته ایم امید است

صندوقچه ی جواهرات مادر

جفتی صدف پر آب مروارید است



شماره 6 ت بده

من این دور نیستم میام اگر میشه ب جای من بگین
مرسی

شماره 7 عارفه ت بده

پیام بازرگانی :
یا رب آن نوگل خندان که سپردی به منش 
میسپارم به ننش بابت اخلاق بدش :|

ببخشید ببخشید ببخشید ها ولی سرعت مشاعره خیلی پایینه :|
کاش دوستان یه کم سریع تر بنویسن شما هم سریع تر تایید کنید :)
٧
اینم به عشق شباهنگ
تا زمیخانه و می نام و نشان خواهد بود
هیچ کس میل ندارد به دلستر خوردن

منم رفتم  

خوش آمدین

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۵
به خاطر بالا بردن سرعت مشاعره زمان به 1 دقیقه کاهش پیدا کرده
هر کس تا 1 دقیقه نفر قبلیش ننوشت به جاش نفر بعدی خود جوش بنویشه

توجه توجه

زمان هر شخص فقط 1 دقیقه هست. هر کس ننوشت نفر بعدیش سریع به جاش بنویسه

پیام بازرگانی :)

دریاست کویر لوت باران شده است

فریادی که سکوت باران شده است

تنهایی من اتاق سه در چاریست

با رفتنت عنکبوت باران شده است


جلیل صفربیگی

مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۷
1)
نیست بر لوج دلم جز الف قامت دوست
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

شماره 2 م بده


2
می‌گریم و مرادم از این سیل اشکبار
تخم محبت است که در دل بکارمت
بارم ده از کرم سوی خود تا به سوز دل
در پای دم به دم گهر از دیده بارمت

حافظ

شماره 3 ت بده

مـرا تحـریم چشمـانت،
کمر خـم میکند جانا

ظریفانه توافق کن
دوچشم من ... فدای تو

شماره 4 واو بده

وفا نکردی و کردم جفا ندیدی و دیدم
شکستی و نشکستم بریدی و نبریدم

۴

شماره 5 میم بده

آقا منم هستم
چرا زودتر خبر نمیدین؟؟
صد بار نگفتم از یک روز قبل لااقل خبر بدین؟؟؟؟ :///

شما شماره 6 باش

5

ما دردسری برای همسایه شدیم

همسایه ی بی نوای همسایه شدیم

از بس به کباب دلمان بو بردند

شرمنده ی گربه های همسایه شدیم

شماره 6 اسی میم بده

1 دقیقه بیشتر وقت نداری

ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود انچه می پنداشتیم

شما که رفته بودین!!!

خودتون گفتین میرم. شماره 6 باش مجدد

محبوب من! می طعم شیدین لبان توست
بگشای لب تا جان بگیرم از لب نوشت

دنیا به کام شکرین لبهاست، ما تلخیم
کامت روا، شیرینی ما شد فراموشت

مرسی

سریع تر فقط
شماره 2 ت بده

پیام بازرگانی :

میدونم تکراریه ولی چون قشنگه دوباره میگم :)

شاید دوستان ندیده باشند :)


+

کودتایی شده در من ، غزلی گُل کرده
گره یِ روسری اش را  نَکُند شُل کرده


"رنگ رُخسار خبر میدهد از سِرِّ درون"
دختری قَلبِ مرا سخت چَپاوُل کرده
 

سعید_شیروانی


گفتم این دور نیستم :|

نازنین شماره قبلیش هست 6

اسی شماره 7 باش

شماره 2 ت بده

2

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
باور مکن که دست ز دامن بدارمت
محراب ابرویت بنما تا سحرگهی
دست دعا برآرم و در گردن آرمت

حافظ / ادامه‌ی همون غزلی قبلی

شماره 3 ت بده

تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم.

من ت دادم

شماره 4 میم بده

مرا میبینی و هردم زیادت میکنی دردم
تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم

۴

شماره 5 میم بده

پیام بازرگانی: سعید بیابانکی

ای آنکه دوست دارمت، اما ندارمت
بر سینه می فشارمت، اما ندارمت

ای آسمان من که سراسر ستاره ای
تا صبح می شمارمت، اما ندارمت

در عالم خیال خودم چون چراغ اشک
بر دیده می گذارمت، اما ندارمت

می خواهم ای درخت بهشتی ، درخت جان
در باغ دل بکارمت، اما ندارمت

می خواهم ای شکوفه ترین مثل چتر گل
بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت

لینک صداش کامنت بعدی

5

مرحبا ای یار، من مستم ز چشمانت یقین
می برد قلب مرا یاد تو ای زیبا ترین

هم سرای قلب من، سر زن و هم دل جا گذار
جسم من قربان تو، وا کن دلُ و بر جان نشین

شماره 6 نازنین نون بده

http://s6.picofile.com/file/8253872534/%D8%A7%DB%8C_%D8%A2%D9%86%DA%A9%D9%87_%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%AA_%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C_%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%87_%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86.mp3.html
نازنینا ما ب ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا

6

شماره 7 اسی الف بده

ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
7
مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۸
1)
یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا
                                                  افتادم و باید بپذیرم که بمیرم 

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم 
                                                   یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم 

شماره 2 میم بده


****************مشاعره راس 11:30 به پیایان میرسه**********

گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۰
چرا منو جا انداختین خب.

منو ببخشید

هواسم نبود. چون چند دور 7 نداشتیم
ببخشید
شما یه میم بدین جای من

شماره 2 جواب شعر گمشده رو بده

2
مراد دل ز که پرسم که نیست دلداری
که جلوه‌ی نظر و شیوه‌ی کرم دارد
که اینجا ینی چه کسی

حافظ

پیام بازرگانی :)

واسه هم تو عکسا عاشقونه تر

واسه هم تو عکسا دیوونه تریم

من نمی گم ولی این عکسا می گن

ما چقد ازدل هم  بی خبریم

 

خیلی وقتا عشقُ از یاد می بریم

یادمون رفته  یه روزی چی بودیم

دوبار آفتاب بزنه، بارون بیاد

کی می دونه ما تو دنیا کی بودیم

 

زندگی می گذره ،عکسا می مونن

دنیا خوابه، اگه خوبه، اگه بد

کاش مث عکسا کنار هم باشیم

کاشکی خنده ها بمونن تا ابد

 

می شه پرواز پرنده رُ ندید

میشه عکس بالُ تو قفس کشید

بیا عادت بکنیم به همدیگه

وقتی عشقُ نمیشه نفس کشید

 

من وتو بی خبر از خاطره ها

خیلی وقتا بی خیال هم بودیم

من نمی گم ولی این عکسا میگن

ما دو تا یه روزی مال هم بودیم


عبدالجبار کاکایی

گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۲
موی سپید را فلکم آسان نداد        این رشته را به نقد جوانی داده ام

به نقد جوانی خریده ام

شماره 2 قبلا میم داده
شماره 3 دال بده**

دیده‌ام خواب پریشانی و هر کس شنود،
بر سر سر زلف پریشان تو تعبیر کند!

ممنون مستر:)

شماره 4 دال بده


این دور آخره هااا

گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۷
به نقد جوانی خریده ام
تقصیر این سایتاس که بی سوادن. به من چه
دی:
دل را بسازم رام او بر لب برانم نام او
خورشید تابانم شود ماه شب تارش شوم

۴

شماره 5 میم بده

پیام بازرگانی

تو به تحریک فلک فتنه‌ی دوران منی
                                             من به تصدیق نظر محو تماشای توام
می‌توان یافتن از بی سر و سامانی من
                                            که سراسیمه‌ی گیسوی سمن‌سای توام

5

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد


اشعار کاملش بعنوان حس ختام و پیام بازرگانی تقدیم به شما مستر نیما و تمام دوستان :


مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد


ممنون آقا نیما :)

شبتون رنگی :)

شماره 6 دال بده

دلم جز مهر مهرویان طریقی بر نمی گیرد
زهر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد..

مرسی خسته نباشین

شماره 7 گمشده دال بده

پیام‌های بازرگانی دمِ آخری:
----------------------------------------------------
دلی بستم به آن عهدی که بستی
تو آخر هر دو را با هم شکستی
----------------------------------------------------
مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد
اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
----------------------------------------------------
من نه آن بودم که آسان رفتم، اندر دام عشق
آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد :|
بالآخره من 6 هستم یا7 یا8؟؟ :|

دیر جواب دادین .وقتم تا 11:30 بود

شما دیر تشریف آوردین خب. عصر اطلاع رسانی کردیم

ممنون از آقا نیما و همه ی دوستان...
شبتون آروم...
گمـــــــشده :) ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۳۵

دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد

جز غم که هزار آفرین بر غم باد

 

من اعتراض دارم آقا :/
این چه وضعشه :((((

وارده اعتراض 

ولی یکم تقصیر خودتونه آخر مشاعره اومدین

من دیر جواب دادم؟؟؟؟؟
نوبت گمشده بود نه من

گمشده دیر گذاشت

الان گذاشت. شما دال بدین

آقای شیرازی خان! آیا این درسته که 2ساعت و45 دقیقه قبل از مشاعره اطلاع رسانی بشود؟؟؟؟

حق با شماست

ولی همیشه مشاعره ها شب جمعه بود
دیگه عصر تصمیم به برگزاری گرفتیم و اعلام کردیم که شب جمعه نگذره:دی

در دل من که برای دل تو جایی هست
ساعت 8 شب انگار خبر هایی هست
ساعت 8 شب انگار تو برمیخیزی
به وجود نگرانم هیجان میریزی

مرسی

ولی اگه بدون تایید شما منتشر میشد کامنتا
شاید سرعت روند مشاعره بیشتر میشد
انرژی شما رو هم بیشتر تر تر تلف می‌کنه این تایید
یه عده هم اطلاع نداشتن و بهتر بود زودتر اطلاع رسانی میشد
انتقاد دیگه‌ای ندارم
خوب بود در کل. ممنونم از همگی و خسته نباشید و شبتون پر ستاره!
مستر نیمــا ۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۴۳

1)

یا رب مرا یاری بده ، تا سخت آزارش کنم

                                                                       هجرش دهم ، زجرش دهم ، خوارش کنم ، زارش کنم

از بوسه های آتشین ، وز خنده های دلنشین

                                                                        صد شعله در جانش زنم ، صد فتنه در کارش کنم

از همه دوستانی که شرکت کردن تو مشاعره تشکر میکنم
شب خوبی داشته باشین
از اینجا به بعد آزاده 
هر کسی هر شعری دوست داره بذاره

مدیریت امشبتون اصلا خوب نبود :/
نه از اطلاع رسانی راضی بودم نه از اعلام شماره ها و نه از رعایت نوبت ها :/
گفته باشم!

مدیریت خوب بود جز آخرش که یه سری رفتن! بعد برگشتن! بعد لحظه آخری 2 نفر اضافه شدن شماره ها قاطی شد


انشالله مشاعره های بعدی

اصلا هم دفاعیه تون پذیرفته نیست :/
با نظر شباهنگ هم موافقم!

اتفاقا دیروز داشتم فکر میکردم که مثل این که مستر کلا مشاعره رو فراموش کرده! مشاعره ای که دلیل اصلی اومدن من به وب شما و به طور کلی ورودم به دنیای مجازی شد!!!
تا این که الآن اومدم دیدم بله!! آقا نیما چشم گذاشتن بعدم خودشون سریع سک سک کردن :| بی اطلاع ما o_O

:)))))))

خب دیر به دیر میاین سر میزنین نمیرسین
همزمان 20 نفر آنلاین بودن داشتن شعر میخوندن. همه هم 2 ساعت پیش فهمیدن
ولی انتقاد وارده. دفعه بعد زودتر اطلاع رسانی میشه

چشم هایم دچار تشویش اند
نوری از هیچ سو نمی بینم
جز تصاویر تار پشت سرم
چیزی از روبرو نمی بینم

گفتی آن تکسوار می آید
با خبرهای خوب... از این راه...
چه شد آن تکسوار؟ راه کجاست؟
خبر خوب کو؟ نمی بینم...

محمدرضا طاهری
دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی است
تو مرا باز رساندی به یقینم، کافیست...

قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم، کافیست...

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست...

من همین قدر که با حال و هوایت-گه‌گاه-
برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست...

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوبترینم! کافیست...

محمدعلی بهمنی
خسته‌ام خسته‌تر از آنچه که می‌پنداری 
خسته از رفتنم! این حادثه تکراری...

کاش میشد که به جای چمدانت من را 
موقع رفتنت از روی زمین برداری...

مهزاد رازی
سیبِ سرخِ گونه‌یِ محبوبِ گندمگونِ من
تا فریبم داد فهمیدم که من هم آدمم...!

سعید_بیابانکی

درد دارد که خودت علت لبخند شوی
و دلت در همه حالات پر از غم باشد...!

رسول احدی
چرا امشب اینجا اینقد آرومه؟مستر کجایی؟خب یه صدایی اهنی بوقی راهنمایی حرفی صحبتی... بابا دلم پوسید:(((((

حسش نبود آخه

خیلى کم پیدا شدى مستر!
هیچ معلومِ کجایى؟:)))))

وقت سر خاروندن پیدا نکردم!!!  حتی وقت پیدا نکردم پست بذارم!!:)))

تو وقتی نیستی، نشونه خوبیه
اوضاعت قابل تحمله حتما که نمیای غر بزنی:دی
یه نقطه بذار برو کامنتا صفر شن حداقل بشر:دی

:)))) خداییش من نصف توهم غر نمیزنم دیگه

عه.. من چرا نفهمیدم مشاعره رو؟!  :(( 

دیر به دیر سر میزنید آخه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">