ساحل افکار

بایگانی

سریالانه

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

من ازوناییم که وقتی سریال میبینم هر دفعه حداقل 2-3 قسمت پشت سر هم میبینم! یا بیشتر

بعد الان به خاطر اینکه سریال خوب تو دست و بالم نیست دارم گیم اف ترون رو میبینم. ولی خیلی خودداری میکنم و روزی 1 قسمت بیشتر نمیبینم و هی به خودم میگم فکر فرداتم باش:))))!

فردا قسمت آخرشه:(((((

سریال خوب جدید چی سراغ دارین؟ باز فرزند و پریزون بریک و 24 و لاست و این قدیمیا رو خدایی پیشنهاد ندین. اینا رو 5-6 سال پیش دیدم:دی

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۵/۰۵/۱۲
مستر نیمــا
انیمه های ژآپنی رو ببینید

250 قسمت ناروتو 

450 قسمت ناروتو شیپودن دیدم
600 قسمت وان پیس دیدم

پرنده ی خارزار. البته فقط 6 قسمت ایناست.

کمه خب!جوابگوی نیازها نیست!

شرایطم در نظر بگیرید

فیلم‌بین نیستم
کتاب‌خون هم نیستم خیلی

ولی چند روزه دارم رمان بادبادک بازو می‌خونم.
دوستام میگن فیلمشم درست کردن
فیلمشو هنوز ندیدم ولی کتابشو پیشنهاد می‌کنم.
ینی جزو کتاباییه که بچه‌هام 18 سالو که رد کردن، براشون می‌خرم بخونن :دی

نچ نچ نچ نچ

رمان مورد دار میخونی؟
برو از خدا بترس
برووووووووو:))))

گمـــــــشده :) ۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۶
با نگین موافقم. انیمی جذابیت بصریش برای من که خیلی زیاده.

انیمه سورسش کم هست!

منم اهل دانلود نیستم. از بقیه میگیرم:دی

گمـــــــشده :) ۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۷
من هیچ کدوم سریالایی که گفتین رو ندیدم. حتی اون انیمی ها که در جواب نگین نوشتینم هم ندیدم
:|

اوصیکم به دیدن یکیشون اقلا!!


فرار از زندان ببین با خانواده:دی(پریزون بریک)

بشین مجموعه ی الفرد هیچکاک ببین...
یه بار نشد ما راه حل بدیم و شما روش نه و ناز و غمزه نیاری مستر...

خب سطح انتظاراتم از شما بیشتره!

انتظاراتو برآورده نمیکنی

یارو مال عهد دقیانوسه! آپ تو دیت تر لدفن:)))

از یه دانشجوی از ازل تا ابد دیگه نخواه ازین اپدیت تر باشه. 
اگه درسم تموم شه یه روزی، اپدیت میشم و با دست پر میرسم خدمتتون :پی

اتفاقا اشتباهت اینه

یکی از اشتباهات بزرگ آدما اینه که همیشه میخوان یه کاریو بعد کار فعلی انجام بدن
حالا بذار کنکور بدم
حالا بذار لیسانس بگیرم
بذار ارشدو بدم
بذار دفاع کنم
بذار دکتری رو تموم کنم
بذار برم سر کار
بذار ازدواج کنم
بذار بازنشسته شم

تهش همش مونده و موقع غزل خداحافظیه!

من خودم عاشق شرلوکم. شرلوکی که بندیکت کامبرباچ توش بازی میکنه...

شرلوکو دیدم

عالیه
عاشق لهچه بریتیششم

اورین پسرم....
البته حالا در اون حدم نیست. منظورم اینه که نمیشه بشینم 700 قسمت سریال به روز ببینم :)
الانم یکی رفته رو اعصابم، خطرناکم. بهتره ساکت باشم :دی

اوه اوه. مواظب باشید. همه فاصلشون رو حفظ کنن :))))

خطر انفجار در کمین است:)))

لهجه بریتیش که خداس:دی
بیگ بنگ تئوری هم عالیهههه...
اررو هم بد نیست

بیگ بنگم دیدم!

ارو رو ندیدم ولی

مصطفی فتاحی اردکانی ۱۲ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۷
هر چی بگم دیدی.

ولی خدایش بشین یه بار دیگه فرندز رو ببین.

اتفاقا گرفتم! میشه برای بار سوم

Broadchurch عالیه هر دو فصلش
Jessica Jones هم خیلی خوبه البته باید چند قسمت اولش یکم صبوری کرد تا دیوید تننت بیاد خیلی خوب میشه
Daredevil هم هردو فصل قشنگه

هیچ کدوم اینا رو ندیدم

بذارم تو لیست پس

بلک لیست هم خوبه

اینم ندیدم

دکستر
گریز آناتومی 
برکینگ بد 
رو من پیشنهاد می‌کنم:)

دکسترو دوست ندارم

گریز آناتومی رو چند تا سیزن دیدم
بریکینگ بدو دیدم

واکینگ دد رو دیدی؟ 

آره

ارو هم فوق العاده اس :))

فور اور 

هوملند 

راش 

ندیدم اینو

اممممممم
The Shannara Chronicles
Marco.Polo(خودم ندیدم هنوز)
BIG BANG
اینا سریاله
______________________________________________________
فیلمم
the gods of egypt
Battleship (2012)
Captain.America.Civil.War.2016
The.Huntsman.Winters.War.2016
X.Men.Apocalypse.2016

بیگ بنگو دیدم ولی اون دوتا اولیو ندیدم



البته ایکس من از سال 2000 داره تا 2016 ب ترتیب ببینید بهتره

دیدم ایکس مانندو

پس اکی بای :|

=)))))))))

آسپرین :))))))))))))))))))))

آسپرین چیه؟؟؟

نفس نقره ای ۱۲ مرداد ۹۵ , ۲۳:۴۳
یه دونه؟ چجوری تونستی :)))))

سخت بود واقعا

جومونگ ببین=))))))))))))))

دیدمش ! یکی از اشتباهات زندگیم:)))

هولدن کالفیلد ۱۳ مرداد ۹۵ , ۰۰:۴۷
این عزیزی که به شما آلفرد هیچکاک پیشنهاد داده، البته که سریال پیشنهاد نداده و شاهکارهای مسلم تاریخ سینما رو پیشنهادداده، و البته جواب شما مو رو بر تن انسان سیخ مینماید! زیبایی هنری به تاریخ ساخته مگه؟ الان آت و آشغالیهای 2016 یعنی از سریال جالبی که دهه نود ساخته شده بهتره یعنی؟
و اگه مجموعه House M.D رو ندیدی، و سال 2004 تا 2012 برات قدیم حساب نمیشه، بشین این رو ببین، یه 200 قسمتی سریال داری!

نه ندیدم. ولی اگه اینجوریه که ارزش داره میبینم

معمولا زیر 2000 دیگه نمیبینم!

اسپرین هم قرصه !!
هم سریال ایرانی!

آها

ن خوردم نه دیدم:)))

داداش دیگه فیلم و سریال ندیده نذاشتی، تو همین اوح خداحافظی کن دیگه :|

=)))))

امیرحسین احمدی‌نیا ۱۳ مرداد ۹۵ , ۱۰:۱۴
هیچی بریکینگ بد نمیشه!

دیدمش اینم

محمدرضا ...... ۱۳ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۵
والکینگ دد اگه ندیده باشی و فیلم وایکینگ ها عالین اربته اگه ندیده باشی

اینم دیدم خب

نیمه سیب سقراطی ۱۳ مرداد ۹۵ , ۱۵:۱۴
ماشالله چقدر سریال دیدینااااااااا خوش به حالتون ! الان دلم خواست هاردتون ُ بدزدم !!
من بیشتر فیلم سینمایی می بینم حال ندارم قسمت قسمت سریال رو دانلود کنم خب :))

شما باید بگین چی ندیدی:))))

400 صفحه بادبادک‌بازو سه چهار روزه تموم کردم و حالا دارم 1984 رو می‌خونم
این کتاب برام سنگینه. نمادین و سیاسی به نظر می‌رسه
نویسنده دنبال آزادی و یه جامعه‌ی ایده‌آله
با روحیه‌م سازگار نیست ولی دارم می‌خونم ببینم تهش چی میشه
این کتابم فیلمشو ساختن انگار ولی من ندیدم.

قلعه حیوانات و سینوهه رو هم بخون

سریال ایرانیه که جایگزین شهرزاد شده دیگه :)))

آها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">