ساحل افکار

بایگانی

^_^

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ
از اون دوستانی که تبرک گفتن مچکرمممم. ممنون بابت حس خوبی که بوجود آوردین
ببخشید که دیر جواب دادم چون از همون روز ماموزیت بودم!
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
مستر نیمــا
خدا بهتون عمر با عزت بده که سایه‌تون همیشه بالا سر بچه‌های بلاگستان باشه.

:))ممنون!

(((((:
من فکر کردم کسی نمیدونه !یا فراموش کرده باشن!
میخواستم اولین کسی بوده باشم مثلا:دی
ببین چقدر واسه دوستای مجازی مهمی^_^

تبریک میگم ان شاءالله 120سالگی(:

خوشبختانه یه سری از دوستان بودن:)

ممنون

الان رده ی سنیتون جا افتاد تو اهنگ... بدجور...
ما خانوادگی برای معین میمیریم...رده ی سنی هم حالیمون نیست.

عجب

همه معین اصفهانیو دوست دارن

انشاء الله همیشه سالم وسرحال باشی و200تای دیگه از این تولدا بیاد

ممنون بابت آهنگ:)

ممنونم

هم اتاقیای خوابگاه من اصلا نمیشناختنش! عجب...

مایه تاسفه!

آهنگ عاااالی..

کلا آدما دو دسته ن
یا مردادین یا دوسدارن مردادی باشن :دی

بلهههههههه

خانم فـــــ ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۱
تبریک میگم ایشالا 123 سالگی:)

ممنون

امیرحسین احمدی‌نیا ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۵
آقا توپست قبل اولین نفر خودم تبریک گفتم خودمم جواب خودمو دادم :))

چیو تبریک گفتی؟

امیرحسین احمدی‌نیا ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۸
نه خب اولی نبودم :|

صد در صد

زینـب خــآنم ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۹:۳۱
اوا ، تولدتون امروز بود ؟ 16 مرداد ؟!
مبارک باشه ، صد سال ب این سالا  : دی
واسم جالب بود چون تولد منم فرداس  : )
شما ک خانوم نـیستی نـپرسیم ازت ، الآن چندساله شدی ؟!  : دی

خیر .دیروز

آقایونم دیگه نمیگن:دی

دست و جیغ و سوت و هورااا:)))))

واسه چی؟

فرزانه شین ۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۴
به به پس مردادی هستین...تولدتون مبارک،ایشالا 120 سالگی(:
منم مردادیم...15 مرداد^_^

بله

تولدتون مبارک

مبهم الملوک ۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۰۶
تبریک میگم
انشاالله همیشه به شادی :)

ممنونم

تولدت مبارک نیما:)

متشکرم

تولدتون مبارک!
انشاا... اتفاقات بسیار خوبی براتون بیفته :)

مچکرمم

میرزاده خاتون ۱۷ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۱
مبارک باشه آقای مهندس :)

ممنون

نولدتون شادباش مهندس
انشالله هرچی میخواید از خدا بگیرید و عمر مفید و با عزتی داشته باشید

مرسییی

اااااا مگه تولدتون بوده؟؟؟؟
من نمیدونستم چند مرداد بوده ولی میدونستم که مردادی هستین.
علی ایّ حال هپی برت دی تو یوووو.:-) :-)

متشکرم


سالها همچو ایام به کام...
زادروزت تبریک...

متشکرم دوست قدیمی

تبریک میگم :)ایشالا عمرتون با برکت 

ممنون

فانتالیزا هویجوریان ۱۷ مرداد ۹۵ , ۰۲:۱۳
برو کنار میخوام اول یه دل سیر گریه کنم که تو هم مردادی هستی
باید حدس میزدم از این شاخ به شاخ شدن ریز عقاید

بی شوخی تبریک میگم
یه سااااااال پیر تر شدی!
آخیش انقد حال میکنم این یادآوریم رو میکنم تو تبریکام^_^

گریه داره؟

:)))))

میدونستم تو دلت میموند

محمدرضا ...... ۱۷ مرداد ۹۵ , ۱۵:۱۹
سلام مستر جون من چند روزی گرفتار بودم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی  تولدتم مبارک باشه ببخشید دیر شد.

ممنونم دوست من

مردادی؟
جدی ؟؟
چرا من موضوع به این مهمی رو نمیدونستم ....
آقا بسیار خوشحال شدیمممم :دی
پرچم مردادی ها همیشه بالاست :)
تبریک

بلههه:دی

صد در صددد

یکم دیره،ولی خب حوادث طبیعی نذاشتن زودتر بیام:|
امیدوارم عمری باکیفیت داشته باشید:)مبارک باشه

متشکرم

فقط اومدم بیام بگم

سلام

با تاخیر

 تولدتون مبارک (گل)

ایشالا عمرتون با برکت باشه .


متشکرم

اوااا مردادی هستی تبریک و تاخیر تولدت مبارک
من چرا این قدر با مردادی ها رو به رو می شوم:|
ما یک عددش رو تو خونه داریم یه دونه از اون ماده شیر های مردادی به تمام معنا خدا بهمون صبر بدهد:))))

مردادیا بیستن 

مردادیا شیرن 
مرسییی

تولدتون مبارک (:      

ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">