ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

وقتی که چشم هایت میخندد غم های دنیا فراموشم میشود. و چه خوب است این فراموشی



کیا میتونن شعر بگن؟ که یه بیت شعر بذارم با همون قافیه ادامه اش بدیم؟ اونایی که میتونن اعلام کنن تا شاید پست مخصوص واسشون بذارم:دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
مستر نیمــا
در حد یه توپ دارم قلقیه و کودکانه میتونم بسرایم :دییییییییی

:))

با این شروع میکنم:

موج با تجربه صخره به دریا برگشت/ کمترین فایده عشق پشیمانی ماست...

اگه میتونید شعر بگید که اعلام کنید .در پست مخصوص شعر نوشته میشه

من استعدادشو دارم!
حمایتم کنید تا شکوفا بشم :))

آ،رین تو میتونی

حمایت حمایت
خب یه دوبیتی بذار برای شروع

شعر باید بیاد 
یهویی که چیزی نمیاد/:

پروانه شده ام در پیله کسی مرا یادی نکرد
شوق پرواز گرفت مرا عشق مرا یاری نکرد
هر دم با طلوع خورشید من یاد تو کردم
زیر روشنایی خورشید به تو من وفا کردم
این ماه پنهان من امشبم از من یادی نکرد

چطوره؟ ^_^


تلاش کنی بهتر میشه

خب من شعر گفتم دیگه :دی
چشم استاد(((:
استاد باورت میشه روم نمیشه شعر بگم؟
بروز دادنِ این حجم از احساسات، اونم از نوعِ صادقانه‌ش برای یه مخاطب فرضی برام سخته
جدی میگم
حسم یه چیزی تو این مایه‌هاس که به یه دختر خجالتی بگن پاشو برقص
اِنی‌ویز! خوشا به حال شماها که شاعری بلدید و جرئت و جسارت انتشارشم دارید :)


+ من کنار همین گود میشینم و وزن و غلطای املایی آثار شما رو بررسی می‌کنم

بگید تا روتون باز بشه 

لازم نیست حجم زیادی از احساسات توش بریزید! یکمم باشه کافیه

مرسی از انگیزه
همین الان یهویی یکمشو فی‌البداهه بروز دادم توی سررسیدم :)))
باید روی وزنش کار کنم، شبیه شعر سپید و نو شد ولی مضمون شعرم اینه که روبه‌روم نشستی و (با شما نیستم. منظورم اون مخاطب خاص و فرضیه) و داری با نگاهت خازنای ذره‌ذره‌ی وجودمو شارژ می‌کنی و من پلک نمی‌زنم و تو هم هی نگاه می‌کنی و فرکانس پالسای دلم بیشتر میشه و دستمو میارم سمتت و دست همو اگه بگیریم جریان محبت رد میشه و برق به دلمون می‌رسه و به مدد این جریان که داره از انگشتامون رد میشه چشمِ دلمون روشن میشه :دی

حتما تو این مایه است دیگه؟:))))))


من پر شارژ میشوم تا تو نگاه میکنی
ای به فدای خازنت، پالس به راه میکنی!

من،
من،
من:دى

:دی

زینـب خــآنم ۱۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۷
دیگ دس از سر رمزی نوشتن برداشتین ؟

بله

اعلام !!! :دی

:)

خرید اینترنتی ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۳
سلام
من استعداد دارم ولی باید تو یه موقعیت خاص تو یه حال هوای خاص قرار بگیرم
وگرنه در حد گاو حسن چجوره بلدم :دی

عجب

فاطمه نظری ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۵
من خودم شاعرم وشعرام توی وبم هستش
:)

خوشحال میشیم شرکت کنید

فاطمه جان خودتی؟؟!!خانم نظری انجمن شاعران؟؟؟

من در حد سوادم هستم

خوشحال میشیم

روزگارانم همه با یاد فردایم گذشت

شامگاهانم همه با نام فردایم گذشت

اعلام آمادگی ;)

بسیار هم عالی

بانوی عاشق ۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۲۵
میسوزم و نمیدانم
این گرمای دستان توست
یا داغی شرم گونه م
من عاشق این سوختنم

این شعرب حساب میاد؟
الیته من بیشترعاشق نویسندگی هستم،مدتهاست ی داستان توسرمه،نصف و نیمه نوشتم ولی ب آخرنمیرسم

شعر شپید محسوب میشه!

من شعر موزون منظورمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">