ساحل افکار

بایگانی

بفرمایید وام

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ

یکی از اسلامی ترین!!! و مزخرف ترین سازمان های ما بانک ها هستن! که مثلا وامی به شما میدن که اسمش 4 درصده!!! ولی حساب کنی 28% در میاد یا وام مسکنی که اسمش 11% هست ولی بالای 25% سود میگیره از شما!!

جالبیش اینه که همین بانک ها به ملت وام ازدواج نمیدن ولی به کارمندای خودشون وام های 1-4% طولانی مدت میدن

یه آماری امروز منتشر شد که از 400 میلیارد و 250 میلیون تومن وامی که دادن 77% از این پول رو به کارمنداشون وام دادن و ملت بدبخت باید دنبال یه وام 10 میلیونی اونم با صد جور مشکل ضامن و غیره بدون!!

با تشکر از سیستم فوق اسلامی بانکداری!!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
مستر نیمــا
بانکداری اسلامی یه شوخی مسخره ست.
مامان من ضامن یه بنده خدایی شده که بخاطر مشکل مالی مجبور شد وامی رو با خدادرصد سود بگیره.سه ماه نتونست وامشو بپردازه و بااینکه بانک دیرکرد پرداخت رو میکشید رو پولش،ولی روزی پونصد بار به مامان زنگ میزدن که چرا ضامنت نمیاد پولشو بده و هرچی مامان میگفت بنده خدا به مشکل خورده و داره از یه بانک دیگه وام میگیره که بیاد وام شما رو بده  به خرجشون نمیرفت.
بعدش هم اسم و شماره ضامن ها رو دادن به یه شرکت خصوصی که دقیقا مث شر خرا میترسوندن تا ملت برن وامشونو بدن.

یه شوخی خیلی بزرگ

محمدرضا ...... ۱۹ مرداد ۹۵ , ۰۱:۴۱
به قول داریوش به اسم دین سر دین را بریدن.....!

دقیقا

تایید می‌کنم
چون به عینه دیدم!

اینقدر زیاد هست...

ای وای:)) من همش میگم یکی بود مردادی بود معروف بود هر چی فکر میکنم یادم نمیاد:// نگو شما بودی!
تولدتون مباااااااااارک:) انشالا به همه ی آرزوهاتون برسین, و سال دیگه در تولدتونو در کنار کسی جشن بگیرین که حرف دلتون رو بفهمه:)

به به به به. حافظه خوبی داریا:)))

ممنونم

به کسایی که میخوان برن حج مفرده ولنگ پولن وام میدن!طرف سرطان داره پول نداره خرج درمانشو بده بهش وام نمیدن بعد به کسایی که میخوان برن حج وام میدن.برن حج که چی بشه؟دفعه قبلی چی شد؟غیرازاین بود که ملت مردن.چی باید گفت

اینقدر اوضاعشون دغونه که حد و حساب نداره

تولدت مبارک مستر:دى ى ى 

ممنون بعد یک ماه:))


اسلام به ذات خود ندارد عیبی

 هرعیب که هست از مسلمانی ماست

تایید میشه

من چرا این مطلب شما رو ندیدم برای سه روز قبل هم هست :|
من وب شمارو دوسه باری هم توی این مدت باز کردم ولی اصلا ندیده بودم... فقط همون پست قبلی بود..

بدترینش همینه دیگه ب اسم دین و اسلام همه کاری میکنن...
بخاطر همینه ک دارن خیلیا رو دارن نسبت ب همه چیز زده میکنن...

ی مطلبی چند روز قبل توی تلگرام برام اومد ی عکس بود و نوشته ی زیرش عکس این بود ک ی کاریکاتوری هست ک ی روزنامه ایتالیایی در مورد درصد سود بانکی زده و نوشته بود متن عکسش هم اینه ک :دزدها در ایران بانک نمی زنند بلکه بانک تاسیس می کنند.

همین جمله کل مطلب رو میرسونه

واقعا باید این جمله رو طلا گرفت

نفس نقره ای ۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۹
درست کاری موج میزنه :|

حتی سونامی

فرزانه شین ۲۱ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۹
جالبه که من با اینکه وب شما رو دنبال می کنم این مطلب به عنوان مطالب تازه منتشر شده برام نیومده بود!!الان دیگه خودم باز کردم اینجا رو...
اینجا متاسفانه یه اسم اسلامی می چسبونن به همه چی و با همون هر کاری دلشون میخواد می کنن،یه نمونشم همین وام های بانکیه...|:

جالبه !پست چند روز پیشه!

خانم فـــــ ۲۲ مرداد ۹۵ , ۱۹:۲۰
ههییییی خدا
من بانکی ها رو از روی سایز شکمشون میشناسم.
نمیدونم دقیقا یه بانک چقدر وام به کارمنداش میده که طرف با 3 سال کار کردن تو بانک،خونه(3خواب)+ماشین و یه ملک تجاری خریده!
من چند صد سال باید کار کنم تا بتونم اینا رو بخرم ؟!!!

وام چند صد میلیونی 15 ساله با کارمزد 1-4 درصد

کافیه همینو بذاری توی بانک شود 20 درصد بگیری!!!
کلی سود داره .یا باهاش ملک و املاک بخری بعد گرون شد بفروشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">