ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

به تو گفتم که من از ایست بدم می آید

                                                  چه کنم دست خودم نیست بدم می آید

پشت اشعار شب و نیمه شبم حرفی هست

                                                  از سوالات پر از چیست بدم می آید

عشق معنای بلندی است من از این پرسش

                                                  که خریدار غزل کیست بدم می آید

اینکه در عشق برای نفسی در ییلاق 

                                                  بد و خوبی بشود لیست بدم می آید

آنقدر بیست گرفتم به کلاسم برخورد

                                                  تازگی از عدد بیست بدم می آید

بعد از آن حادثه تلخ سقوطم در کوه

                                                  برف و یخ نه ولی از پیست بدم می آید

ذهن من هندسه و جبر فقط می فهمد

                                                  از کتاب عربی ، زیست بدم می آید

گفته ای تند نرو صبر کن و باز بایست

                                                  به تو گفتم که من از ایست بدم می آید

                          سید موسی حسینی کاشانی


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

بهار پاتریکیان D: ۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۰
چقدر قشنگ بود ..
دستِ خودم نیست بدم می آید ..
چ زیبا...
محمدرضا ...... ۲۶ مرداد ۹۵ , ۰۲:۴۵
عالی و جالب
آقا نیما کم پیدایی عزیز؟

چه کنیم. گرفتاری زیاد شده

زینـب خــآنم ۲۶ مرداد ۹۵ , ۰۹:۲۴
شاعرش اعصاب نداشت اصن  : دی
خیلی خیلی زیبا...
مرسی

لبخند بزن تازه کنی بغض (بنان) را

بخرام برآشفته کنی (فرشچیان) را

تلفیق سپیدو غــزل و پست مدرنی

انگشت به لب کرده لبت منتقدان را

معراج من این بس که دراین کوچه ی بن بست

یک جرعه تنفس بکنم چادرتان را

دلتنگی حزن آور یک کهنه سه تارم

برگیرو برآشوب وبزن "جامه دران" را

ای کاش در این دهکده ی پیربسوزند

هرچه سفرو کوله و راه و چمدان را

شاید تو بیایی و لبت شــربت گیلاس

پایان بدهد این تب و تاب این هذیان را

عاروس غزل های منی بی برو برگرد

نگذارکسی بو ببرد این جریان را


"حامد عسگری"
اینو نشون کرده بودم برای ویتا
پسر از آب درومد :(
http://jame-shokaran.blog.ir/post/1061

:دی

اینا که سرشون زرده پسرن:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">