ساحل افکار

بایگانی

انجمن

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ

دبروز به لطف یکی از دوستان خوبم برای اولین بار رفتم انجمن شعر. یک غزل خوندم و تشویقم کردن. این که تو جمع شعر دوستان بودم خیلی حس خوبی بهم میداد (اعتراف کنم خیلی از شعرای سپیدشون خوشم نمیومد!!) ولی احتمالا از این هفته هر هفته برم

یک تشکر جانانه هم از دوستم میکنم که بهم انگیزه و اعتماد به نفس داد:)


خوشم میاد ملت همه میدونن سیاست چیه و بر اساسش جلو میرن! الان زمان تقدیم همه چی به مدافعان حرمه. منم لایک های این پستو تقدیم میکنم به مدافعین حرم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
مستر نیمــا
این محفل های ادبی خیلی خوبن :)))

خعلییی

غزلی که خوندی سروده خودت بود؟
من شخصا از این کار تقدیم مدال به مدافعان و به رهبری و فلان و اینا خوشم نمیاد ...
بنظرم این کارا ورزش رو به حاشیه میکشونه:)

بله

این فقط سیستم پاچه خواریه

استاد لطفا بگید چرا همه، همممه جا همش پای دین رو میکشن وسط؟ مثلا تممممام مهمونای برنامه های تلویزیون، طبق حرفاشون، شدیدا به وجود خدا و بر حق بودن این دین ایمان دارن و هممممه هم شدیدا عاشق حضرت علی و پیامبر و ... هستن و راه به راه به زبون میارن این رو. چه طور ممکنه واقعا؟ 
این همه ادم با اعتقاداتی کاملا شبیه هم، عجیب به نظر میرسه. و چیزی که عجیب تره تکرار مداوم اون اعتقاده... ما به کجا میریم واقعا؟ کی نخ آدما رو تو خیمه شب بازی به دست گرفته؟

ما مردم  پاچه خواری هستیم. از قدیم اینطوری بودیم و یاد گرفتیم

الانم اگه اینکارو نکنیم کارمون راه نمیفته
الان چون جو اسلامی بودنه و با این چیزا کار راه میفته پاچه خواریام اسلامی شده

نفس نقره ای ۲۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۴۲
من لایکمو خودم ورمیدارم میرم تقدیم میکنم :)) لایک منه اونوخت بدم تو تقدیمش کنی؟ :|
یکی دو بار رفتم انجمن شعر و بداهه سرایی و از این حرفا! ولی اواسطش دیگه خوابم میبرد :|

نمیشه. من قولشو دادم قبلا.امتیازشو میخوام استفاده کنممم

واسه همین معروف بودی به خوش خواب دیگه

از قرن یک تا الان هر کتاب نظم و نثر و علمی و...  رو باز کنی مقدمه شو اختصاص داده به مدح حاکم زمان خودش. و همین طور خلفایی مثل ابوبکر و عمر و عثمان و همین طور امام ها
طبیعی و عادیه
ینی روالش همینه
و شما نمیتونی آداب و سنت (خوب/بد/درست/نادرست) هزارساله رو تغییر بدی
البته یه فرقایی هست بین پاچه خواری! و نشون دادن عشق و محبت
نباید تر و خشکو باهم و درهم تحلیل کرد

آره ولی 99% همون پاچه خواریه!

گمـــــــشده :) ۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۵
انجمن های شعر برای وقت گذرونی خیلی خوب هستن
حالا شعر سپیدشون یه طرف اشعاری که با بازی با کلمات می کن هم یه طرف
:|

شعر سپیدو کلا دوست ندارم

چقدر خوشحالم که بالاخره به استعدادتون بها دادین مهندس:)
براتون یه عااااالمه غزلِ از تهِ دل و جوششى آرزو دارم

متشکرممممم

:))))))

نظری ندارم واقعا.

این کامنتم میشه تقدیم کرد؟ :)))

آره:)))

محمدرضا ...... ۲۷ مرداد ۹۵ , ۰۱:۴۷
اونا مدافع سیاست بشار اسد کثیفن نه حرم
پس مهاجم حرم فکر کنم لقب خوبی واسشون باشه...

اینم حرفیه و قابل تامل

زینـب خــآنم ۲۷ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۹
از این شعر نوها ک لیست خرید روزانشونو ب شعر میگن ؟  : دی ; )

تو همون مایه ها

خب از اشعار خودتم بزار تو وبلاگ:))

میذارم به زودی

لایکا کمه، واسه نشون دادن خلوص نیت بیشرت باس کامنتا هم تقدیم می کردی !! نچ نچ نچ برادر :/

=))

ای دل غافل!دیدی یادم رفت

خب گاهی هم چاره ی کار تو این بی کاری!شاید شاید منتظر گشایشن!!!!!!

آره احتمالااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">