ساحل افکار

بایگانی

نصف جهان

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ

از دیگران بخوانید

از اداب و رسوم شهر ما به زبان یاشل :دی


بک تو واچ  Friends فور ثرد تایم. اند آی لاو ایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۹
مستر نیمــا
اصفهان یکی از زیباترین شهرهایی هست که رفتم و زندگی کردم فقط یک اشکال داره اینکه مردمش آدرس اشتباه میدن :))

تبریز نرفتی پس :))))

اصلا آدرس نمیدن

✿✿ یاشل ✿✿ ۲۹ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۹
ممنون بابت اطلاعت

خواهش

اغلب دوستای دوره‌ی کارشناسی‌م اصفهانی بودن و به جز یکی دو نفر استثنا، بقیه‌شون همین مدلی بودن. :)

اینم راجع به اکثریته ولی خب همه ی همه اینجوری نیستن

سلام :)
یکی از آرزوهام اینکه روزی بتونم برای همیشه برم اصفهان زندگی کنم یا حداقل ده سال  باقیمانده ی عمرم 
تو اصفهان زندگی کنم:)

+

پسر خاله ی کوچکم الان دکتراش تو  دانشگاه صنعتی اصفهانه هر وقت میاد از اصفهان میگه یعنی اون لحظه دوس دارم 
ساکن اصفهان می بودم:)
البته بگم خانداداش بزرگم  تو دانشگاه اصفهان بود اون زمان ها وقتی میرفتیم به  دیدنش کلی اصفهان 
می موندیم و واقعا بهمون خوش میگذشت.
یادش بخیر...


انشالله بهش برسی

کلللللللللاًً،فقط شماها خوبین:)))

آره دیگه:)))

چیزی که درباره لرها گفته اصلن درست نیست:/
اداب و رسوم نسبی هست:)

من قسمت اصفهانیشو تایید کردم

من هیچ وقت اصفهان نرفتم اما یه هم اتاقی اصفهانی داشتم که میرفت از کوچه پس کوچه ها همه چیز رو ارزون میخرید بعد میریخت به پای ما هم اتاقیاش... سالی که با اون هم اتاقی بودم بهشتی بود که تکرار نشد دیگه...

پس از اصفهانیام به شما فیض رسیده:))

امیرحسین احمدی‌نیا ۳۱ مرداد ۹۵ , ۰۰:۲۴
بیایید در اصفهان ملاقاتی داشته باشیم :)

من محل کارم اهوازه و فعلا اینجا ساکن شدم

[آیکون ِ دست تو جیب و قدم زدن ِ اون ایموجی ِ تلگرام ]

:دی:))

به اصفهان رو که تا بنگری بهشت ثانی...:)

حالا درستس ما یکمی غربیه ها رو اذیت میکنیما اما طوری نی...؛)

به به:دی

هَشت حَرفی ۳۱ مرداد ۹۵ , ۲۱:۲۵
نه منظورم متن بود. تهش باید مینوشت بیایید در اصفهان ملاقاتی داشته باشیم.  یه بار تو یه وبلاگ این جمله رو درباره ی شیراز خوندم چند سال پیش. چند وقت بعدش بچه ها قرار گذاشتن یه عالمه رفتن شیراز تخت جمشید همدیگه رو دیدن.

آها. این ایده خوبی بود

خداییش چرا این اصفهانیا آدرس اشتباه میدن؟! ما هم زیاد تجربه ش رو داشتیم در مواجهه با همشهریای آدرش استباه بدتون!!!
چرا واقعا؟!
عمدا ابن کارو میکنن؟!

جاتون خالی... یه مدت پیش نائب الزیارتون بودم در بیشه ی پوران!! آبشتر بیشه ی پوران... عجب آبشاری بودااا! اولین تجربه ی من در زیر آبشار رفتن...
خلاصه اینکه هی شما میومدین توذهنم بس که به طبیعت علاقه دارین...
اتفاقا همون لحظه هم به خونواده ی اصفهانی از کنارمون رد شدن... حس کردم روحتون همون نزدیکیاس :|
خلاصه اینکه اومدم بگم جای مزخرفی بود ولی آبشار فوق العاده ای داشت ... که حتما تجربه ش کنید!

واسه اینکه بیشتر بگردین از زیبایی های شهر استفاده کنید:)))

دوبار رفتم. وقتی که جاده هنوز نداشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">