ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

من موندم ما تا کی میخوایم دست به دامن ائمه و غیرت ایرانی و ناداوری بشیم. هر  چیزی که ارزش داره باید براش تلاش و هزینه کرد تا نتیجه بده

ولی ما همیشه امید داریم به غیرت ایرانی!!

بفرمایید به صرف میوزیک


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
مستر نیمــا
احساس میکنم خواننده یخوره لغوه ى اعصاب داشت:/

:|

من یکی دو روز نت نخواهم داشت زیرا میخوایم از پارس آنلاین به همارا هجرت کنیم و دنگ و فنگ اداری داره.
سعی کنید چند روز کمتر پست بذارید که فقدان کامنتای من کمتر حس بشه
خبر 10 رادیو بلاگیارم گوش بدید (هر کی این کامنتو بخونه، مکروهه اگه پشت گوش بندازه و گوش نده خبرو! :دی)
میدونم کامنتم ربطی به پستتون نداره،
به واقع هیچ وقت ربطی نداشت
فلذا بابت آهنگتون تشکر می‌نمایم که خیلی هم بی ربط نباشه.

کلا که کم کار شدیم. پس غم مخور

:دی

محمدرضا ...... ۳۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۳۲
حیف دانلود بود خخخخ

خوب گوش بده

گمـــــــشده :) ۰۱ شهریور ۹۵ , ۰۰:۱۱
فکر کنم این پست در بی اعصابی نوشته شده
:)

کایند آف

نفس نقره ای ۰۱ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۹
آره ماها کلا منتظر معجزه ایم عموما!

عموما

lین همه هزینه و اردوهای پر خرج و هزینه اعزام و اسکانشون به مسابقات جهانی
الانم  المپیک رفتن با مسئولین و رییس روسای فدراسیونها  تور سیاحتی و برگشتن چندتا دونه مدال هم بالاخره این وسط مسطا گرفتند. بده مگه؟!

اتفاقا خیلیهزینه نمیکنن واسه ورزش

ورزش مربی میخواد.هزینه میخواد.بیشتر خرج رییس روسا میشه تا ورزشکارا

جالب اونجاش بود که یکی گفته بود تو برا پول رفتی در حالی که ما جونمون هم میدیم برا وطن. این جمله پر از سو استفاده و سلیطه گریه.

اینا دیگه خیلی رو دارن

مصطفی فتاحی اردکانی ۰۱ شهریور ۹۵ , ۱۲:۴۹
 هر  چیزی که ارزش داره باید براش تلاش و هزینه کرد 

دقیقا

💢کار ناتمام ما در المپیک ریو
🖊سهند ایرانمهر
المپیک ریو هم تمام شد. المپیک برای هرکس می تواند محمل و بهانه ابراز چیزی باشد: ایدئولوژی، مذهب، نژاد یا نشان دهنده هژمونی فرهنگ و ملیت و... . اگرچه در مورد پشت پرده المپیک کتاب ها و نظریات مختلفی وجود دارد(The Games: A Global History of the OlympicsJul by David Goldblatt) تا ثابت کند این یکی هم مشمول "بازی" و اهداف تبلیغی بنگاه های سیاسی و اقتصادی است اما فلسفه ای که امروز برای المپیک عنوان می شود- و اتفاقا این بخش هم بر افکار عمومی جهان تاثیر می گذارد - چیزی بیشتر از اینهاست و بر مفاهیم اخلاقی و انسانی تاکید دارد که اگر چنین نبود پرچمداری آمریکا توسط بایلز، دخترک 4(دارنده مدال) سیاهپوست با آن اندام نحیف و کوچک اینطور انعکاس پیدا نمی کرد.
 استقامت، غلبه بر یاس، کار جمعی، پاسداشت نوع دوستی و صلح از جمله اصلی ترین مفاهیم اخلاقی و انسانی هستند که ورای مدال های رنگین در المپیک اهمیت دارند و آنچه در خاطره ملت ها می ماند نه تعداد مدال ها که بارقه های انسانی این رویداد جهانی است. یکی ازاین بارقه های انسانی جاودان "جان استفان اکواری" تانزانیایی بود که در المپیک 1968 مکزیکو درست در زمانی که استادیوم تقریبا خالی از جمعیت شده بود و ساعت ها از عبور نفر اول از خط پایان مسابقات دوی ماراتن، می گذشت با پای مجروج و بانداژ شده از خط پایان گذشت تا جهان مبهوت استقامت و پایداری او شود . وقتی که از او پرسیدند "چرا این همه بر عبور از خط پایان اصرار داشته است؟" گفت:" کشورم مرا ۵۰۰۰ مایل نفرستاده که مسابقه را شروع کنم، مرا ۵۰۰۰ مایل فرستاده که مسابقه را تمام کنم".
 این سخن نه تنها استقامت و پشتکار و خستگی ناپذیری نماینده یک ملت را در تاریخ و ذهن المپیک جاودان کرد که اتفاقا وطن پرستی این ورزشکار را نیز به رخ جهانیان کشید. ضرب المثل :"کار را که کرد آنکه تمام کرد" شاید رساترین و مرتبط ترین ضرب المثل فرهنگ ایرانی باشد که این مفهوم را به خوبی نشان می دهد. از این منظر اگرچه نام هایی در فهرست مدال آوران ایرانی ثبت است اما آنکه استقامت و وطن پرستی و پایداری و نیز عمل به روح المپیک را عملا در رفتار خود نشان داد، کسی نیست جز "محمد جعفر مرادی"   دونده ی ایرانی که با ثبت زمان 2 ساعت و 31 دقیقه و 58 ثانیه در جایگاه 129جهان ایستاد اما استقامت او و اصرار به پایان بردن مسابقه با عضلات گرفته و تن خسته بود که بازتاب گسترده ای  در رسانه ها یافت و با تشویق حاضران در ورزشگاه روبرو شد.
بیشترکانال های تلگرامی و سایت های ایرانی با لحنی بی تفاوت و گاه تمسخرآمیز صرفا به رتبه 129 و ضعف بدنی این ورزشکار ایرانی توجه کردند در حالیکه آنچه روح و فرهنگ ایران امروز به آن نیاز دارد همین احساس تعهد به وظیفه و مسوولیت و از همه مهم تر پشتکار، غلبه بر ناامیدی و به پایان بردن کار ناتمام است.
 ما ملتی هستیم که تاریخ، مجاهدت ها، تلاش ها و عرق ریختن های ما را با آغازی درخشان ، میانه ای رو به رخوت و پایانی باز و ناتمام روایت کرده است، مرادی اما یک تنه علیه این عادت مزمن و خانمانسوز ایستاد و کار را تمام کرد. اهمیت کار مرادی و رفتار سنت شکنانه او وقتی مشخص می شود که به یاد بیاوریم در حرکتی به شدت نادرست ، تیم ورزشی المپیک ایران درمراسم اختتامیه شرکت المپیک شرکت نکرد و نماینده ای هم نفرستاد و یک فرد ناشناس لاتین تبار پرچم ایران را حمایل و با لحنی شبیه به طنز در توییتر تجربه هیجان انگیز خود را روایت کرد! 
ما المپیک را ناتمام گذاشتیم. ما شادی آخر در کنار سایر ملت ها  را واگذار کردیم. گویی رفته بودیم که کاسبکارانه مدالی بیاوریم و بیاییم. گویی مهمانی هستیم که فقط برای صرف وعده ناهار یا شام رفته بودیم و خداحافظی یا تشکر از میزبان برایمان اهمیتی نداشته است. گویی از عادت زشت "ناتمام گذاشتن" و بی توجهی به مضمون یک گردهمای انسانی غافلیم. اینکه می گویم محمد جعفر مرادی با آن تن خسته و عضلات گرفته نماینده واقعی و ورزشکار افتخار آفرین ایران درالمپیک ریو بود به همین سبب است. کاش مرادی اعتماد به نفس لازم را داشته باشد و اعلام کند که این افتخار بزرگ را به ملت ایران تقدیم می کند.
#المپیک #مرادی #ریو #متن #ورزش #ماراتن
telegram.me/sahandiranmehr
آره برای یه سری از ورزشها هزینه ای نکردن مثل شمشیربازی که بنده خدا رفت چهارم شد و هیچکس هم روش حساب نمیکرد و اینقدر هم بی وجدانن که نگفتن لااقل معادل برنز بهش جایزه میدیم

 اما برای تکواندو کارها و تیراندازها و حدادی و بهدادسلیمی و بخصوص والیبالیستها کم نذاشته بودن

والیبال هر سال تونومنت داره و مورد توجه همه مردمه و واسه همین هزینه میکنن ولی تو بقیه رشته ها نه

بعلاوه یه ورزشکار حرفه ای به حقوق حرفه ای هم نیاز داره. نه این که همش نگران خانوادش باشه

کلا مهم اینه که ما هیچ وقت از ارزش هامون کم نمیشه!!والا!
-این اهنگه یه ورژن داره که کلیپش صحنه هایی از فیزم های قدیمیه،خیلی قشنگه:)

کلیپشو ندیدن ولی آهنگش جالبه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">