ساحل افکار

بایگانی

روزانه

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

1.داشتم با خودم فکر میکدرم خیلی وقته پست نزدم! نه این که نخوامااا. نه انگار پستم نمیومد.یعنی همین حرف زدن عادی هم نبود ولی خب هر کسی بنا به شرایطش ممکنه گاهی حسش رو نداشته باشه. خب الان که در تدارک رفتنم پست نوشتنم گرفته! شاید چون وقت کم دارم. شاید بخاطر سادیسم باشه ولی خب مزه میده. بعد هم اینکه من هر بار مختصر میرم. بعد این دفعه اینقدر وسیله و لباس با خودم دارم میبرم حس میکنم میخوام یه ماه بمونم. 

یه مدت محمد حسینو ندیدم خیلی دلم واسش تنگ شده. پشت تلفن بال بال میزنه :دی


2. خب حجم کاریم تو اداره خیلی زیاد شده و کلی کار ریخته رو سرم. همه رو هم هندل میکنم ولی بعضی وقت ها دوس دارم یه دونه کف گرگی بزنم تو صورت رییس محترم و بعدش یه لبخند قشنگ که با کشیدگی چشم همراهه بهش بزنم و بگم " حس خوبیههههه ببینی یه نفر..." :)))) خب چند وقته یه چند تا کار گنده دهن پر کن انجام دادم ولی اینقدر حجم کاری زیاده که هنوز وقت نشده گزارششون کنم. یعنی بقیه کارا که ارجنتن اولیت دارن. بعد منتظر خروجی کار هستم که کارم یه جورایی محکم باشه بعد سر وقت گزارش منتشر کنم. اومده میگه با مدیریت بالا صحبت کردیم راجع به فلان کار (یکی نیست بگه بیخود کردی که بی موقع گفتی بذار نتیجه نهایی بیاد بعد برو باهاش پز بده جلو کله گنده ها) باید گزارششو منتشر کنی بعد تازه اومده میگه حالا که مجردی اینجوریه متاهل بشی چی میشی. اینجاش دیگه خداییش ضربه کف گرگی جواب نمیده. فقط با زانو :))))

خب یکی نیست بگه تایم کاریمون که مجردی متاهلی نداره. بعد دارم مثل تراکتور (شباهنگ تو تراختور بخون) کار میکنم توقعتون رفته بالا. تقصیر خودمه. دیگه بهش گفتم تو برنامه هست :| 

هیچی دیگه. کف گرگی و ضربه با زانو که قسمت نشد ولی کاش میومد اقلا یه چک رفت و برگشتی بهش میزدم که یکم دلم خنک شه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
مستر نیمــا
منم کامنتم نمیاد اما لازم بود از اعلام حضور و صحت حیاتتون ابراز خرسندی کنم. 

متشکرم :))

حالابایددم رفتن پست بذاری؟مردم آزاری میکنی؟نکن برادرمن نکن.

سفرخوش بگذره.جای من لپای محمدحسینوهم فشاربده.

این چه کاریه خب.یه بارکی از پنجره پرتش کن پایین خلاص

خودآزاریه بیشتر:))

وای گناه داره خب
اینم یه آپشنه ها .بهش فکر نکرده بودم

یعنی کف گرگی و زانو چیه بعضی وقتا فقط یه گلوله وسط پیشونی آرومت میکنه
نه دیگه خدا وکیلی حالا گلوله هم نشد لااقل با دمپایی ابری خیس بزنی تو دهنشون 
سفر به خیر یا شیخ 

من شات گاو ترجیح میدم. که بپاشه به دیوار:))))

فک کنم یه مورد براتون زیر سر داره! حرفش مشکوکه آقا مشکوک :))

شاید :))))

تراختور:)))

:دی

بهار پاتریکیان D: ۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۰
من پهنای آجر رو پیشنهاد میکنم ، قشنگ میخوابه تو پهنای صورت D:

نچ نچ نچ نچ

حرفه ای هستینا

تراختور :دی
بسوزه پدر اعتیاد به نت!
از صبح منتظر بودم بابا بیاد با نت گوشیش بیام کامنت بذارم
محتوای کامنتم مهم نیستااااا
مهم اینه که اگه این کامنتو نمیذاشتم شب خوابم نمیبرد
احتمالا تایید کامنتم هم میمونه برای وقتی که از اصفان! برگشتین

سفر به خیر

قصدم فقط تست تو بود. که دیدم هنوز ترک نکردی:)))

خب به حول و قوه ی الهی امشب میخوابی دیگه:)))

ولی روزهای سختی در پیش دارم، نت خونه تا ده روز دیگه خیال وصل شدن نداره و فردا و پس فردا هم بابا مسافرته و گوشیشم با خودش میبره

پدر! هر جا میری برو، فقط اون گوشیتو با خودت نبر
پدر!!!
نههههههه پدر!
آیکون یه معتاد بدبخت

یاد اون جمله هندی افتادم که میگفت پدرر پدرررر تو توی دستمال من فین کردی:))))

خب اینقدر توقعشون و نبرین بالا :/
حالا خداکنه تشویقتون کنن لااقل! o_O

خوش بگذره :)

این چیزا تو کارشون نیست

زینـب خــآنم ۰۴ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۱
دست ما کوتاه است ُ خرما بر نخیل  : دی

هعییییی

به به از این طرفا مستر
من با شات گان موافقم :-) :-)
سفر بخیر. خوب کردی آقا پست گذاشتی. 
محمد حسین رو آب لمبو نکنید حالا:-)

باز دارم میرم:")))

خدایا همه بندگانت که چه اعتیاد با دوز پایین و چه آنانیکه کار از کارشون گذشته را شفا عنایییییتتتت بفرما آمین را بلند بگو هاااا آ ماشاالله منم دعا کنید....

الهیییییی

مستر من تاحالا ویندوز8 نصب نکردم با7کارمیکردم حالا بخام 10نصب کنم کارکردن باهاش برام سخت میشه؟

نه نصب کنید خوبه. از 8 خیلی بهتره

یعنی الان که نیستید دارید پله های ترقی رو بیس تا یکی میرید بالا؟
یه تعادلی بین پیشرفت و تعاملات بشری برقرار کن مستر....

نه بابا. رفته بودیم آبجیو بفرستیم خونه بخت

یادتون رفت من رو دعوت کرده بودین؟ 
حالا باز بگو اصفهانی فلانن و بهمانن...

من دعوت کرده بودم شما تشریف نیوردین که:پی

انشالله ما هم به همین سبک شما رو به مراسمات اتی دعوت مینموییم...:پی

خواستم کارت دعوت بفرستم دیدم راه دوره گفتم خارجه خرجت زیاد میشه:))))

کم بباف همیشه بباف :پی

:))))

باور بفرمایید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">