ساحل افکار

بایگانی

مثل...

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مثل روزی که وقت و قصد داری یک دو ساعت بیشتر بخوابی، بعد سر ساعت 6.30 از خواب بیدار میشیو دیگه خوابت نمیبره!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
مستر نیمــا
هوم همیشه قصد کردن ها بنده هم با مشکل رو به رو میشه :|

درد بزرگیست

زینـب خــآنم ۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۳
آخ آخ آخ
ب غایت دردنـــآکه  : /

به غایت

و دوست داری خودت رو له کنی 

بدجورررر

به زمان کامنتم توجه کنید
توجه کردید؟

خب من الان بیدار شدم
دست و صورتمو نشستم
صبونه هم نخوردم

تو عمرم همچین رفتاری سابقه نداشته :)))) تازه دیشب حدودای 12 (که برا من زوده،) خوابیدم و لحظاتی کوتاه برای صلات صبح برخیزیدم که جا داره بگم تف به ریا

شما به روح اعتقادی نداری

امیدوارم 5 صبح بیدار شی خوابت نبره تا متوجه شی

خوبه که... اگر بعد از نماز صبح نخوابین و تا طلوع بیدار باشین دیگه خوابتون نمیبره و کسل نمیشین!
ولی حتی اگر 5 دقیقه بین نماز و طلوع بخوابین و بیدار شین همش خوابتون میاد

اصلنم خوب نیست:(

همیشه همینه:-\ :-\ :-\  بنده ساعت ۷:۲۰ بیدار شدم مثلا میخواستم تا ۱۲ بخوابم:-\ 

ستمه خب

مثل اینکه صبح از خواب بیدار بشی و قصد کنی کیک ماکارونی درست کنی بری تو آشپزخانه ببینی مامانت بادنجون در آورده!!

:))))

تسلیت

مثل امروز صبح من :(

پس تجربه داشتی

برا من خیلی پیش اومده :/

می تو

خیلی بده!

خعلی آقا خعلی

نفس نقره ای ۱۸ شهریور ۹۵ , ۰۰:۳۴
دو هفته دیگه :|| بازم شیش پاشدن :/

:|

چند گیگ خاطره با طعم تمشک ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۱:۱۱
مثل روز جمعه هایی که میخوای تا لنگ ظهر بخوابی و انوقت دخمل کوچلوت اینقد از روت رد میشه و میاد انگار که تو تنها نقطه موجود تو تمام خونه ای.وقتی که دیگه خوابت پرید و به ساعت نگاه میکنی و میبینی که ساعت 6/30 صبحه هنوز [گریه]

آخیییییییی

وقتی کیف دخترتو میکنی دیگه اینم داره:دی

یه دفعه ساعت9شب خوابیدم3صبح بیدار شدم خوابمم نبرد!اینقدر غلت زدم که دیگه سرگیجه گرفته بودم!
خواستم خیر سرم بلند شم برم تا اذان صبح نمازای قضامو بخونم!!!! دیدم حوصلشو ندارم!! و همچنان به غلت زدنم ادامه دادم!

هیچی بدتر از بدخوابی نیست

من این پتانسیل رو دارم که دوازده ظهر بیدار شم و دنده به دنده شم،دوباره تا سه بعدازظهر بخوابم.لذا،درک نمیکنم چى میگى:)))

همه خوابالوهای دنیا باید بیان جلوی شما لنگ بندازن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">