ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

بگو به عقربه ها موقع دویدن نیست

                                                که شب همیشه برای به سر رسیدن نیست

به خواب گفته ام امشب که از سرم بپرد

                                                شبی که پیش منی، وقت خواب دیدن نیست

من از نگاه تو ناگفته حرف می خوانم

                                                میان ما دو نفر گفتن و شنیدن نیست

نگاه کن به غزالان اهلی چشمم

                                                دو مست رام که در فکرشان رمیدن نیست

بگیر از لب داغم دو بیت بوسه ناب

                                                همیشه شعر سرودن که واژه چیدن نیست

برای من قفس از بازوان خویش بساز

                                                که از چنین قفسی میل پر کشیدن نیست

تو آسمان منی؛ جز پناه آغوشت

                                                برای بال و پرم وسعت پریدن نیست

 

                                    تکتم حسینی


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

گر چه پیرم, تو شبی تنگ در آغوشم کش... تا سحــــــرگه ز کنار تـــو جوان برخیزم...

احسنت

اولدوز سایاراق گؤزله میشم هر گئجه یاری
گئج گلمه ده دیر یار یئنه اولموش گئجه یاری
... (بقیه‌ش سخته بلد نیستم)
شهریار

ترجمه:
با شمردن ستاره ها هر شب انتظار یار کشیده ام
باز شب از نصف گذشت و یار دیر کرد

ن م ن؟


دیشب دل من باز...نمک گیر شما شد...
پیغام تورا دیده و.....پا گیر شما شد...
درگیری من باتوودل،جنگ جهانی ست...
پیروز دلم گشت ...که درگیر شما شد...

عمرم همه در هجر لبانت سپری گشت...
این کودک نوباوه دگر... پیر شما شد...

گویا که چِکد...از لبت..اکسیر جوانی...
زیرا که جوان روحم ازاکسیرشما شد...

مُژه ات ناوَک و اَبروت کمانست و دلم...
هدف ناوَکِ چشمانِ کمانگیر شم شد...

یک تیر زدی با نِگهَت.....بر دل ریشم.....❤️.

شادم که دلم کُشته به تَک تیرِشما شد...

ای وای بحالش،که دَمی عکس تورا دید..
بیچاره دلم.. عاشق تصویر شما شد...

:)

دست از این شیطنت هایت بردار

بی اختیار میشوم، 

میبوسمت...

آبرویمان میرود...!!
***
نقاش اگر بودم

تو را

در آغوش می کشیدم.

:)

زینـب خــآنم ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۹:۲۳
خیـــــــــلی قشنگ بود  : )

:)

چه زیبا

:)

چقد پست نخونده دارم!
این چیه حالا؟!
همه جوابام :)!
مشکوکی آقا مشکوک!
بذار یکم بهت پیله کنم دور هم شاد باشیم! پا به پام بیا!:دی

خب بخون :دی

دیگه جواب نمیده

| مُفردِ مونث | ... ۳۰ شهریور ۹۵ , ۰۱:۴۸

همیشه شعر سرودن که واژه چیدن نیست ...

+ الان که اینو خوندم ساعت ده دقیقه به یکه نصفه شبه . دلم گرفت . خیلی خوب بود ...

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">