ساحل افکار

بایگانی

رمز پست بعدی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
مستر نیمــا
از بین اینا سه رقم باید بیرون بیاد؟

بله

خب یهو بگیم رمز نمیدم!
مرسی؛ اه

فکر کردن واقعا سخت شده این روزا !!

اگر اعداد بدست اومده با استدلال رو بگیم میگید کجارو اشتباه متوجه شدیم تو فهم سوال که راهو درست کنیم؟

یکم فکر کنید راحت حل میشه

از آلزایمرم جلوگیری میکنه

زینـب خــآنم ۲۸ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۴
اگ یکی ریاضیش اساسا مشکل داشت چی ؟!
: /

هیچی دیگه. پست رو نمیخونه

یا خدا :|

:)

سلام نیما خان یه سوال داشتم خدمتتون با توجه به اینکه خودتون تو اداره مشغول به کارید اگه کسی لیسانس حقوق داشته باشه میتونه تو کارخونه مسوول امور اداری و اجرایی و مدیریتی باشه؟مثل بوزس و حسابداری و خیلی هم مسوولیت کار زیاده و مسوول خرید هم باشه ؟؟؟و اینکه تجربه و سابقه ای هم در این مورد نداره؟به نظرتون درسته شما اگه بودین قبول میکردین؟حقوقش هم ماهی 800 

لیسانس حقوق و حسابداری! حالا اینو یه جای دلم بذارم ولی مسئول خریدو دیگه نمیتونم!

اصلا ربطی بهم ندارن
مخصوصا مسئول خرید که هر جایی روس مسئول خریدش حساسیت داره
مورد یکم بو داره انگار. تحقیق کنید 

من متوجه نشدم رمز از بین اون اعداد هست ؟؟؟خواهشا رمزو نگید بذاریم یکم درگیرش بشیم حتی اگه درست نباشه فقط یکم توضیح میدین اونایی که اعداد اشتباه قرار گرفته باید جای درست قرار بدیم ؟

خیلی ساده هست

از بین اون اعداد یه عدد 3 رقمی باید در بیاد که جلوی هر خونه توضیحاتش داده شده

جالب اینجاست طرف گفته یه وکالت بلاعزل بهتون میدم وکالت کاری هست ممکنه من خودم یکماه چند روز نباشم کارای بیرون کارخونه انجام بدم بهم گفته شما حق امضا دارین وکالت کاری میدم محضری میکنیم هرجایی که میرید بتونید امضا کنید اداره جات و اینا چون حساسیت کار بالاست و فاکتور کردن و خرید از طریق بورس و کارا دیگه دچار تردید شدم به خودشونم گفتم ممکنه اشتباه کنم و از پسش برنیام و،،،

قضیه اش بو داره.مواظب باشین کلاه برداری تو کار نباشه.ممکنه به گندکاری کردن میخوان بندازن گردنتون 

هیچ آدم عاقلی این کاری که اون میخواد بکنه رو انجام نمیده

برادر من بگو رمزو نمیگم OF !!!  مخم فیریز شده اذیت نکن دیگه T_T

خب نمیگم:دی

بهشون گفتم که مسوولیت کار زیاده و منم بی تجربه و در نهایت گفتم که منصرف شدم گفتن باشه و هرجور خودتون راحتین .ازشماهم ممنونم بابت راهنماییتون .

موفق باشید

اینم یادم رفت بگم قبلا کارخونه سفال و اینا داشتن ورشکست شدن و بدهی بالایی هم دارن 

خب پس کار درستی کردین

سلام نرم افزار حسابداری هلو رو اصلش رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟تو نت هست دان کنیم یا سی دی اش بهتره؟

نمیدونم!

بانوچـ ـه ۰۳ مهر ۹۵ , ۱۶:۳۷
عه من اینو ندیده بودم ....


حالا با این خستگی بشینم هوشمم بسنجم :دی

بله

بانوچـ ـه ۰۳ مهر ۹۵ , ۱۶:۴۸
چه آسون بود :دی

بله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">