ساحل افکار

بایگانی

آرزوهای کوچیک یا بزرگ

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

مورد داشتیم طرف داشته به شام فکر میکرده که چی بخوره یکی زنگ زده بهش گفته درو باز کن برات شام آوردم. اونم دلمه شکم پر :دی

چرا وقتی به پنت هاوس 500 متری فکر میکنیم یکی زنگ نمیزنه بگه شما یکیشو برنده شدین:دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
مستر نیمــا
چرا که نه؟ شما بهش فکر کن :دی

اعتراف میکنم بهش فکرم نمیکنم

♫ شباهنگ ۰۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۲
همین که کامنتو سند کردم (فرستادم)، نت گوشیم قطع شد کامنتم پرید :(
نوشته بودم خوشا به سعادتتون
من که خسته بودم ناهار نخوردم و خوابیدم
شامم دو تا سیب زمینی سرخ کردم با سیب غیرزمینی خوردم :(

آخیییی

ایشالا قسمتت بشه:دی 

گمـــــــشده :) ۰۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۰
چون رسم دنیا اینه
دی:

تف تو این رسم دنیا

منم این مشکلو دارم نیما:)))
و البته منم دلمه خوردم:)

واقعا چراااا

پری سپهری ۰۵ مهر ۹۵ , ۰۰:۳۲
دلمه ازرد پنت هاوس را چه سعادتی نکوتر از دلمه الهی :)

شاعر شدی:))

مگه دلمه شکم خالی هم داریم؟! 

آره:))

زینـب خــآنم ۰۵ مهر ۹۵ , ۰۹:۳۹
من کلاس ان ال پی ک میرفتم همین قضیه رو مثال زدن
میگف عاخه مثلا همون دلمه رو ، شما اصــــــــلا توی تصورتون نیست ک همچین اتفاقی در حال حاضر ممکنه بیوفته ، و ی سری صوبتای دیگ ک یادم نیست : دی   ولی قشنگ واسش دلیل آورد

تهش که من نفهمیدم چی شد:))

نفس نقره ای ۰۵ مهر ۹۵ , ۱۵:۱۳
من به شام فکر کنم برام دلمه پست میکنی؟ :))؟

من دلمه داشته باشم عمرا به کسی بدم:))))

بیست و دو ۰۵ مهر ۹۵ , ۱۶:۱۶
چون حاجت شکمو زود میدن فقط:/

چرا آخهه

خب باید به این فکر کنی که کجا زندگی کنم!
مشخصا هدفو نباید معلومکنی فکر کنم!

می بی

مگه دلمه شکم خالی هم داریم:|
=))))))))))

آره دلمه ای که گرسنشه شکم خالیه

چون از قدیم می گن خدا حاجت شیکم و سریع می ده
حاجت مسکن که گفته نشده

من نمیدونستم

ساعت زنانه ۰۶ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۵
سلام زیبا بود ، اونوقت من برم خورشت سبزیم نسوزه برگردم :)

برو

شما گرسنه بودی با تمام وجودت به شام فکر میکردی،یه نیاز واقعی داشتی،بخاطر همین قانون جذب اینجا کار کرده.در مورد پنت هاوس باید خیلی انرژی بذاری.واسه همچین اهدافی،اونم از نوع 500 متریش،باید هدف اصلی رو به قطعات نامساوی تقسیم کنی و پله پله جلو بری

عی بابا. بعضی وقتا با تمااااااااام وجودم فکر کنم هیچ خبری نمیفته

کاش میشد واقعا.....
 

بله

گیسو کمند ۰۸ مهر ۹۵ , ۱۳:۲۰
چون آرزوهای بزرگ مثل پنت هوس 500 متری در دامنه ی تحقق یافتن خود به خودی گنجایش نداره...

کاش داشت

گاهی وقتا این شکلی شدم :))
در مدت زمان خیلی کمی برآورده شده :)



+
شیخ نیما از من به شما نصیحت تو این محرمی به غذاهای خوب خوب فکر کنین که نذری های خوشمزه مثل شله زرد هر روز 
بیاد دست تون :)

امیدوارمممممم بیارن:)))

نه واقعا چراااااا؟! واقعا چرا؟؟؟

به به عبور بخیررر 


آقای مربّع ۱۱ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۵
:)))) شما به کار خرابی کفتر فک کنی هم رخ میده تضمینی

:)))

من همون اولی گیرم بیاد پنت هاوس پیشکش.:)
یاعلی

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">