ساحل افکار

بایگانی

بلی

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ

زندگی سیبیست که خیلی از وقت ها آن را در یخچال میگذاریم که بعدا گاز بزنیم

و نفهمیم که ممکن است بگندد

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
مستر نیمــا

فیلسوف طورانه

بانوچـ ـه ۱۰ مهر ۹۵ , ۱۹:۳۳
سیب گندیده چه کم از هلوی له شده دارد
مثلا
همینقدر بی ربط

عجب

♫ شباهنگ ۱۰ مهر ۹۵ , ۱۹:۳۷
سیب نه
من سیب دوچ ندالم
اناریه که باید سریع دون کنیم بخوریم
یه کاسه هم دون کنیم نگه داریم برای اون بیچاره‌ای که شب قراره خسته و کوفته از سر کار برگرده :دی

نچ نچ نچ نچ

معرفیت میکنم به یکی که زبان و ادبیات میخونه .واژه دوچ اشتباست مجید جان:)))

فیلسوف شدین!!

کایند آف

اون بلی تون یعنی مبارکه ؟:))
اشاره به سیب و بله :دی 
دوماد شدین دیگه ؟:))))))

نخیر

خانم فـــــ ۱۰ مهر ۹۵ , ۲۰:۲۰
 فکر میکنم خودمونم میدونیم که داره میگنده ولی میخوایم که خودمونو به اون راه بزنیم.

کاملااااا درسته

. زیزیگلو ۱۰ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۳
ولی به نظرم زندگی اون لیموی سنگی سبزیه که یگانه سال سوم دبیرستان به همه ی بچه های کلاس داد و من دلم نیومد بخورمش و یه روز رفتم دیدم روی تخت زیر پتوم له شده و گندیده :| نه اینکه قایمش کرده بودم...واسه همین اونجا بود!
مامانمم یه ضرب المثل گفت: نه خودم بخورم نه همسایه (نه خود خورم نه همسون)

هعییییییی

ادامه نداره؟

نفس نقره ای ۱۰ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۸
بعله بعله داریم پیر میشیم حالیمونم نیست :| :دی

آره:(

مداد رنگی ۱۰ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۹
چرا من این حسُ ندارم هیچوقت؟

گاد نوز!

پـامـ ـوک ۱۰ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۰
چه تشبیه درستی

:دی

و همچنین خوراکی هایی که تو فریزر 
از یاد میرن:))

تو همون.مایه ها

در رابطه با اون ضرب المثلی که گفتن، یه ضرب المثل محلی داریم که معنیش این میشه:
نه خودم میخورم، نه به کسی میدم؛ میذارم بگنده تا به مگس بدم...؛ 


آره شنیدممم

. زیزیگلو ۱۱ مهر ۹۵ , ۱۰:۵۲
خوشتون اومد؟
من داشتم از بدیای روزگار که با ما چه کرد میگفتما!
 یه پونصد شونصد قسمت دیگه داره من ابسترکتشو ارائه دادم :|

:))))

چه تعبیر درستی ...
کاش فرصت ها رو از دست ندیم ....

کاش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">