ساحل افکار

بایگانی

کانترم که بازی میکردیم همش کارم هد شات بود

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

اونروز اطلاعیه مسابقات تیر اندازیو که دیدم همینجوری واسه فان رفتم و شرکت کردم و نتیجه خوب شد. البته قبلا تو پادگان آموزشی هم جزو نفرات برتر شده بودم و یکمکی استعدادشو دارم.

خلاصه امروز برای اولین بار رفتم سالن و تمرین کردم( همه اول میرن تمرین بعد میرن مسابقه! من برعکس:)))).خلاصه خیلی دوسش دارم و استعدادمم بد نیست.یکم تمرین کنم انشالله سال دیگه میرم تو تیم اصلی واسه مسابقات. باشد که به سرانجام برسد:دی

و اینجوری شد که تیراندازی هم شد جزو ورزش های حرفه ای من

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
مستر نیمــا

سلام

موفق باشین :)


ایشالا تو مسابقات المپیک هم انتخاب بشین :)



مرسییییی

یعنی با همین یه بار مسابقه دادن شدین حرفه ای؟؟؟!!! :/

لامصب تو خونمه :دی

. زیزیگلو ۱۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۲
منم خیلی تیراندازیو دوس دارم !
خانما هم میتونن شرکت کنن؟!

آره میتونن

یاد محسن افتادم :| عشق تفنگ و تیر اندازی :| ینی امکان نداره بری بیرون شهر این بشر تفنگشو برنداره :|
بعد یه جا هم تفنگ جدید میبینه انگار من یکی از اثار تاپ پیکاسو رو دیده . از خود بی خود میشه که بیا و تماشا کن. گاهی خودم تعجب میکنم با این روحیات پروانه ایم چطور با همچی آدمی ازدواج کردم!! :))

از خداتم باشه اهل تیراندازیه. اضن هر کی تیراندازیو دوست داره خعلیییی خوبه

نفس نقره ای ۱۳ مهر ۹۵ , ۰۰:۰۲
تیراندازی هم؟ بقیه رو نگفتی یا من نخوندم؟ [نگاه متفکرانه به دوربین]

نخوندی :دی

پری سپهری ۱۳ مهر ۹۵ , ۰۹:۵۰
انشاا.. المپیک ببینیمتون. :))

ایشالا

موفق باشین ایشالا :)
هر چیزی به نظرم آدم علاقه داشته باشه بهش بقیه ش خود به خود جور میشه :دی 

نه لزوما ولی خب در بعضی موارد میشه

هد شاتتو غلاف کن:دی
...
یعنی رسیدی به مرحله ای که به هررررچیزی چنگ میندازیا:دی

از تجربیاتت اینطور برداشت کردی!

بیا یه سرگرمی جدید پیدا کردید که یه بهونه باشه واسه فرار از ازدواج 
حالا تا این مسابقاتو به سرانجام نرسونید عمرا بخواهی به ازدواج و عاشق شدن فکر کنید 
هر بار یه مانعی بر سر راهتون پیدا میشه 
بی غرض ولی چه معنی داره پسر به این با استعدادی تنها زندگی کنه آخه 
خون اصفهونی تو رگتونه کاریش نمیشه کرد پول بابت زن خرج نمی کنی :))) 
همش شوخی بود .موفق باشید

زندگیو عشقه:دی

مداد رنگی ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۸:۱۶
یادم میاد دوشنبه ها انجمن شعرو گذاشته بودین تو برنامه تون:|
شعر و ادبیات کجا،توپ و تانک و گلوله کجا؟!!!!!

اونم تو برنامه هست فقط سعادت رفتنش نصیبمون نمیشه

تجربیات چی؟!!:|

یو نووو

میرزاده خاتون ۱۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۶
منم سال اول دانشگاه یه جلسه رفتم سالن تیراندازی  و دیگه نرفتم!!!از پوزیشن ایستادنشون خوشم نیومد!!! آدم باید خودش رو کج و کوله می کردD:

با اسلحه یا کمان؟

میرزاده خاتون ۱۴ مهر ۹۵ , ۱۳:۲۵
اسلحه

یکم سخته ولی خوبه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">