ساحل افکار

بایگانی

اون دنیا مردها همه میرن جهنم!؟

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

اذعان دارم زن ها در مسائل دینی از مردها بهتر و جلوترن. حس میکنم خلوصشون بیشتره. حالا به دلایل مختلف مردها کمتر سراغ مراسمای مذهبی میرن ولی زن ها دم و دقیقه واسه خودشون مراسم و دعا و نذری و غیره میگیرن بیشتر فیض میبرن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
مستر نیمــا
بسیار عالی 

:|

♫ شباهنگ ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۲:۳۰
در عوض گناه هایی که خانوما میتونن انجام بدن هم بیشتره و مسیر سیر و سلوکشون عادلانه است در مقایسه با مردا
ینی همون قدر که شرایط و فرصت صواب/ثواب دارن، شرایط گناهشونم بیشتره

با کدوم s نوشته میشه؟! :|

منظورم گناهایی مثل حسادت و غیبت و مسایل حجاب و....  است
نمیگم مردا نمیتونن غیبت کنناااا
ولی خدایی قابلیت اینو ندارن چهار ساعت بی وقفه از زری خانوم و پری خانوم بگن
البته آقایونم بیشتر در معرض گناهان اقتصادین
عدالت برقراره خلاصه

نمیدونم شاید.بیشتر باید راجع به این عدالته فکرکنم

اس صه نقته:دی

به نظرم حجم غیبت و حسودی و اینا در زنها به همون نسبت هم زیاده.نمیگم مردا کمترازاین گناها میکنن  ولی خب اینا کبیره هستن و ....تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل!

در مورد غیبت درسته. حداقل شاید فرصتش کمتر پیش میاد

من فکر میکنم زن ها از خوش باوری و احساساتی بودن به ماورا پیش از این که ایمان عقلی بیارن ایمان قلبی و احساسی میارن. مردا چون جرات و اعتماد به نفس بیشتری دارن به راحتی به هر باوری تن نمیدن. 
به نظر من مذهبی تر بودن زن ها الزاما امتیاز به حساب نمیاد...

جالب و خیلی قابل تامله.شایدم وقتشو پیدا نمیکنن

نمیاد؟؟ میاد

. زیزیگلو ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۲
ولی مردا نقششون تو مراسمای عزاداری پررنگ تره
دم به دیقه هیئتن
زنجیر زنی
سینه زنی
چلاب رو که دیگه نگو...
طبل زنی


عزاداری خوبه ولی مردا فقط تو همین عزاداریا هستن و بس

شاید حظور زن هام کم ثواب تر نباشه

گمـــــــشده :) ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۳

ولی با این وجود هی خانما رو اون دنیا از گیس و فلان و بهمان آویزون می کنن بابت انواع و اقسام گناه ها

:|

البته تو ذهن من این طوریه شاید اگه واقعا تحقیق کنم این طوری نباشه

:|

همون تو ذهن شما اینطوریه

عاشق بارون ... ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۴
اگه حداقل میرفتن تو هیئت ها خیلی خوب بودا. :| این شب ها از هر جا که هیئت باشه آدم میخواد رد شه یه لشکر مرد وایساده دم درش. :/ خوب برید تو دیگه. :/  مثل در خونه ما. بدم میاد میخوام برم تو خونه یا بیام بیرون اون همه مرد وایسادن. :/

انتقاد کاملا وارده

سلام 
سوال خوبی بود:)
در حالت شوخی عرضم به حضورتون :
زن ها که میرن مراسم و کلی روضه اینا میذارن اگر اون پچ پچ و غیبت و تهمت سر همسایه و فامیل نداشته باشند 
خلوصشون بالاست و من شنیدم به بهشت میرن :دی 
 در غیر اینصورت با مردان فرقی ندارن برای رفتن به بهشت :)))



+
در حالت جدی بعدا میام جواب این سوال رو میدم :)

خب غیبت نکنن دیگه

خانم فـــــ ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۲۶
همش ظاهر سازیه
والا بیشتر توضیح بدم میشه زنان علیه زنان!

در مورد همه که اینطور نیست

در این نکته شکی نیست!

بله

ولی من همیشه فکر می کردم جمعیت بهشت بیشترش مرده 
چوون مواردی که برای مردها گناه محسوب میشه کمتر از زن هاست

نه خیلی فرقی نداره

من برعکس فکر میکنم

زنها به خاطر قلب رئوف تری که دارن بیشتر دنبال دعا و زیارت و قران و نماز و اینان. ولی از طرفی گستره ی گناهشون بازتره. بدترینش هم غیبته بارها دیدم تو همین مجالس حتی غیبت میکنن. (خداییش هم لذتی که در غیبت هست در هیچ گناهی نیس بنظر من)
مردها اگه بتونن تو کسب و کار بیرون حلال و حروم رو خوب رعایت کنن و تو خونه هم خوش برخورد باشن بنظر من جلوترن.
البته این تز برا قدیمی هاست الان که زن و مرد کار میکنن و خیلی از زنها مثل خود من دیگه بیکار نیستن غیبت کنن و خاله زنک بازی درارن قضیه فرق داره.
کامنت من از پست شما طولانی تَر شد :))

اون لذت غیبتو وب اومدی:))))


اصلا امروزه همه چیو تغییر داده. ولی بازم به نظرم پارتی بازی به نفع خانماس

. زیزیگلو ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۴:۴۷
حضور این شکلیه :دی

من همیشه حظورو اینجوری دوس داشتم:))

نمیاد. باوری که از سر عقل نباشه امتیاز نیست...

چی بگم

اصلا نمیشه :|:)
غیبت نکنن استغفرالله :دی 
جالبه من بهشون میگم بابا فلانی اومدی روضه خدایی غیبت نکن تهمت نزن میان میگن :
غیبت کی کردم حالا ؟! داریم نه قیل (تلفظش کوردی است  و بمعنی حرف زدن می باشد ) میکنیم:|:دی 

+
جدیش ایشالا میام توضیح مفصل میدم .

شدن که میشه.دلتون نمیاد!

من بار دیگر برم روی منبر و بگم برای جالبه تو کلی از کامنت گفتن خانوما به گناه نزدیک ترن بابت حجاب و غیبت و ...
خوب مردا هم گناهای خاص خودشون رو دارن مثل بلندپروازی و جاه طلبی که به حق و ناحق و حروم خوری نزدیکشون میکنه یا سختی کنترل روابط با جنس مخالف برای اونا هم در نوع خودش زیاده...و سایر خطاها هم همین طور....

تایید میشه حرفتون

دلشون نمیاد :|:)
من که تو این مراسمات تمام سعی مو میکنم دور باشم از خیبت (غیبت ) 
و خدا رو شکر تونستم :)

انشالله همیشه

امتیازهرچیزی رو خداتعیین می کنه نه بنده...یکی دلش می خواد بادعا حس نزدیکی بیشتری به خداداشته باشه یکی این حسو نداره...دلیل نمیشه امتیازبندی انسانی کنیم و جای خدا تصمیم بگیریم...

پس باید صبر کنیم تا بعدا ببینیم نتیجه چی میشه

پری سپهری ۱۵ مهر ۹۵ , ۲۰:۴۹
اولا ایمان ربطی به جنسیت نداره البته از نظر بنده در ضمن با این حرفا کسی نمی تونه خودشو دور بزنه .خخخخ و بعد اینکه خانم ها نذری پزون راه میندازن نه دلیل ایمان میشه نه بی ایمانی مهم خلوص نیت هست برادر من...فقط خلوص نیت... دوما خانم شباهنگ بفرمایند کی پشت سرم منو زری غیبت کرده(با عصبانیت ):/

خب من همینو میگم که فرصت ها متفاوته

محمد حسین ۱۵ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۰
مخصوصا خودت :دی 

البتهه

نفس نقره ای ۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۶
اینایی که سینه و زنجیر و طبل و این حرفا میزنن مردن که همشون :|

تو عذاداریاست فقط

کاش مراسم و دعا بود بیشتر از توی این کارها شر در میاد هرچی به اندازه خوبه 
خیلی ها رو دیدم اینقدر سرگرم مراسم و دعا شدن شوهر و بچه وزندگی از یادشون رفته 
یاد شون رفته مسئولیت هایی هم دارن 
چه باور ها و رفتار های نادرستی که از این جلسه ها یاد  نگرفتن 
فرصت ها برابره اما نه به یک شکل 

اینم حرفیه.بعضیا از اون ور بوم میفتن

. زیزیگلو ۱۶ مهر ۹۵ , ۰۰:۳۸
امشب یه چیزی دیدم یاد شما افتادم. منتها آپلودم خرابه! 

چییی؟

دقت کردین شما چقدر کم حرفید؟ 
آخه میگن آدم های تنها حرف برای نوشتن زیاد دارند!

خیلی وقته کم حرف شدم :(

یه خانم توانایی هر کاری رو داره و قدرتش از یه مرد بیشتره 
هم عامل ثوابه هم عامل گناه 
ازون ور خیلی خیلی بیشتر مسئولیت دارن و اون مسئولیتشون سنگین تره و باید مراقب کردارشون باشن

چقدر مطمئن میگی

میرزاده خاتون ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۰
بقیه رو نمی دونم ولی ما مامانها که می ریم بهشت ^_^

تعارف نکن نوشابه خانواده واسه خودت باز کن:)))))))

به حضور نیست
به دلِ
...
ازین اذعانا نکن دیگه:دی

هم دلشون بیشتره هم حضورشون

خانم فـــــ ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۲
منم با تاخیر فاز اومدم بگم الی درست میگه، کی گفته دایره گناه خانما بیشتره، نمیگم برای مردها بیشتره ولی مقایسه ش درست نیست. شباهنگ حسادت و غیبت و حجاب رو مثال زد،من که میگم همه ی اینا در مردها هم هست.
الان بخوام یه لیستی از گناهان مردانه ردیف کنم یه عالمه میشه
بهشت و جهنم رو به نظرم دسته بندی خانوما آقایونش درست نیست، همونطوری که تو قرآن اومده بیشتر بهشتیا آدمهای قدیمی هستن و از آخر الزمان کمتر تو بهشتن به نظرم که درسته.

من نمیدونم .خودتون با هم کنار بیاید:دی

بله

:))

من هم جایی خواندم که زن ها نسبت به مردها راحت تر دین رو می پذیرند ...
این جمله رو به دوستی گفتم و گفت : اما مردها بهتر از ما ها به اوج و کمال دانش در این زمینه می رسند مثل آقای بهجت ..........

اینشو نمیشه گفت.مردها راحت تر معروف میشن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">