ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

هفته ای سه روز میرم تیر اندازی و هر نوبت روزی 3-4 ساعت

بعدش خودم باورم نمیشه اینهمه وقت میگذرونم اونجا. امروز میخواستم بعد تیراندازی برم شنا که دیدم بعد 4 ساعت سر پا بودن اینقدر خسته شدم که حالشو ندارم. تا دم استخرم رفتم و برگشتم. برگشتنی دیدم دیروقته و صدای آلارم شکمم بلند شده و اولین چیزی که به ذهنم رسید فلافلی بود. تو راه دیدم ملت نوحه گذاشتن و چایی میدن تو لیوان یک بار مصرف پلاستیکی. خواستم با ماشین دور بزنم برم بهش بگم (ببین داداچ داری اشتباه میزنی:))) ) که بخدا خود امام حسینم راضی نیست به جای لطف به مردم بهشون سرطان تعارف کنی! خب یا بیشتر هزینه کنید لیوان کاغذی بخرید یا کمتر چای بدین از هزینه اش بذارین برای خرید لیوان کاغذی. بخدا اون چاییو ندین ثوابش بیشتره!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۶
مستر نیمــا
بهار پاتریکیان D: ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۷
تیراندازی خیلی خوبه ^___^

خیلی

نفس نقره ای ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۵
آره اخلاقیات تو نذری دادن خیلی مهمه :دی

آرهههه

گمـــــــشده :) ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۹
من کلا نشونه گیریم در حد صفره
:/
ولی سه چهار ساعت؟
تیراندازی با چی؟ کمان؟ یا تفنگ؟

اصلا گذر زمانو متوجه نمیشم
با تفنگ

. زیزیگلو ۱۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۵
نمیدونم چرا حس میکنم استعداد نهفته ای توی تیر اندازی دارم
شنا تا حدودی بلدم...یعنی همه ی دزفولیا بلدن :دی
گواهینامه رو هم که گرفتم...
میمونه تیراندازی!

همین یه قلم جا افتاده بود که اونم یاد بگیری دیگه همه فن حریفی

من حتی کاغذ مچاله رو هم نمیتونم شوت کنم تو سطل گوشه ی اتاق:)))
ورزش و فلافل زیاد به هم نمیخورناا:دی
شاید بحث هزینه ی لیوان خریدن نبوده،چون این لیوان کاغذیا هم چندان گرون نیستن

خسته نباشی

گرسنگی چیکار که نمیکنه!
پس چرا نمیخرن؟؟

تیراندازی رو همیشه دوست داشتم ^__^ 
خیلی خوبه :)
خوش بحالتون که یاد دارین :دی 

بلههه

خراسانی هستین؟

منم تیر اندازی 😭😭😭😭

خب بروو

خوش میگذره

پری سپهری ۱۷ مهر ۹۵ , ۰۲:۲۷
چای چرا خب شربت بدن

گاد نوز!!!!

♫ شباهنگ ۱۷ مهر ۹۵ , ۰۶:۵۳
من تا حالا فلافل نخوردم
اصن ندیدم از نزدیک
یه روز می‌خورم ببینم این فلافل فلافل که میگن چیه

این تفنگا، واقعی ان؟ میشه یکیشونو یواشکی کش بری بفرستی تهران؟ خودم گلوله هاشو پیدا می‌کنم. میخوام ببینم من حرفه ای ام یا بادی گارداش

همیشه یه لیوان بذار تو ماشینت خب...

حتمااااااااااا یه بار تست کن 

نه الکین:دی اگه 10-20 میلیون ناقابل بدی مخرم میفرستم

دارم اتفاقا:))

خدا قوت ، معمولا وقتی آدم از انجام کاری لذت میبره متوجه گذر زمان نمیشه 
ای بابا یا شیخ خود امام حسین از خیلی از این کارها راضی نیست 

آره دقیقا

دقیقااااا

منم سوارکاری و تیراندازی دوس دارم اما حیف امکانات نیس اینجا نداریم این ورزش ها رو:((((

همه امکانات فقط تجمع شده تو پایتخت .

من سوارکاری نکردم تا حالا.با اسب منظورمه

بانوچـ ـه ۱۷ مهر ۹۵ , ۱۰:۵۰
من واسه تیراندازی و کلا هرچیزی که نیاز به هدف گیری داره یه حالت ِ رونالدینیویی دارم... باید چپ رو نگاه کنم که به سمت راست بره :|

موفق باشید خلاصه.

ولی اگه هدف سر شوهر باشه عمرا اشتباه کنین:))))

زینـب خــآنم ۱۷ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۹
الآن ک تقریبا خیلی جا افتاده ک لیوان پلاستیکی ندن ، من مخصوصا امسال تقریبا میتونم بگم هیچ جایی ندیدم توی لیوان پلاستیکی چای بدن ، یا لیوان بلور یا کاغذی بوده
درسته کار درستی نیست ولی چون واسه امام حسینه ، بنظر من طبیعت خیلی مجال تاثیرگذاری نداره و ب لطف خودشون اتفاقی پیش نمیاد

با تپانچه ؟ یا تفنگ ؟
منم رفتم کلاسش ُ ، خیلی خوبه ، اصلا بعدش آدم احساس خستگی نمیکنه ، و اینقـــدر خوبه ک هر مقدار هم قبل از کلاس درگیری ذهنی داشته باشی ، بعد از کلاس کلا ذهنت آزاد میشه ، بخاطر نیاز ب تمرکز زیاد در تیراندازی ، و این خیلی خوبه ، دغدغه های آدم ُ حتی واسه چند ساعت می خوابونه

اهواز نیفتاده:|||||||||

بعید میدونم.من اعتقاد ندارم به این حرف

تفنگ. تپانچه خطام زیاده

مداد رنگی ۱۷ مهر ۹۵ , ۱۴:۲۴
اون طبع شعر چى میگفت؟!
این روحیه ى جنگنده چى میگه؟!

عی بابااااااا

امان از دوست ناباب

مهندس این رو ببین جالبه...

http://www.isna.ir/news/95071710040/%D9%86%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%AF
♫ شباهنگ ۱۷ مهر ۹۵ , ۱۸:۰۰
اگه اون مسائل امنیتی حل و فصل شد، از قسمت تنظیمات، بخش فید وبلاگتونم فعال کنین ممنون میشم.
ستون سمت راست - تنظیمات پیشرفته - خروجی rss
برای سیو آرشیو توی اکانت inoreader ام میگم.

آهااااا

یه جور فلافل هم هست که فروشگاه میخری و خودت تو خونه سرخش می کنی و با سس و مخلفات دلخواه نوش جان می کنی 
شباهنگ پیشنهاد می کنم از اون ها بخری چون می دونم تو هم مثل خودم بدعادتی واسه غذای بیرون و حتی سلف دانشگاه 
در مورد نیراندازی هم فکر کنم سروصداش زیاد باشه پس با این اوصاف تینا را چیکار می کنی؟ هنوز داریش؟

ویتا تو قفس سر میکنه تا برگردم!

♫ شباهنگ ۱۷ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۵
با تشکر از مهربان بانو

ولی فکر کنم منظورش ویتا بود نه تینا
پـامـ ـوک ۱۸ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۱
دوست دارم تیر اندازی رو یه بار امتحان کنم ولی فکر نکنم برای من که چشمام ضعیفه ورزش مناسبی باشه.
کاش حالا مردم که چایی می خورن لیواناشون رو نندازن زمین. به خدا این از همه ثوابش بیشتره

اون که دیگه خداییش خیلی ستمه و نامردیه

:))) حدس میزدم اسمشو درست نگفته باشم 
تو خونه آلزایمر نگیرم خوبه 
خدا به دادم برسه

:))

بله خراسان جنوبی.. بیرجند :دی 

از لهجتون فهمیدم:دی

ای بابا.. لو دادم ینی خودمو؟!  :))
من توی وبلاگمم گفته بودم بیرجندیم البته :) 

من نخونده بودم از لهجه فهمیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">