ساحل افکار

بایگانی

اینم یه جورشه

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

نمیئونم امسال چه جوریه ولی اصلبا تو حس و حال ماه محرم نیستم. دیشب رفتم عزاداری ولی هنوز هم فضاش بر من غالب نشده

دیشب یارو از تلویزیون اومده بود باهام مصاحبه میکرد بعد یه سوالی پرسید خواستم بگم ببین داداش اومدی مصاحبه یا میخوای واسه المپیاد دینی نفر انتخاب کنی. اقلا یه چیزی بپرس جوابشو بتونم تو لحظه بدم

اومده میپرسه چرا هر سال مراسم عزاداری امام حسین شلوغ تر میشه؟

به نظرتون چی باید میگفتم؟

الف)افزایش جمعیت؟

ب)افزایش عرضه و تقاضای دخترها و پسرها در مراسمات! از نوع فرندشیپ!

ج)قبلنم بود ولی اینقدر دوربین نبود همشو تو چش و چال همه بکنه

د)شما بگید

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۸
مستر نیمــا
خانوم لبخند :) ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۹
انصافا نمیشد در لحظه جواب بدید، سخت بود سوالش :))

آخه چی بگه آدم

ویار تکلم ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۰
گزینه ذو رو دوست دارم :))))

اما به نظرم علت هاش خیلی پیچیده تر از اینه که بشه با چند جمله بیانش کرد

چیه علتش؟

. زیزیگلو ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۱
:دی
یه سر بیاین اینجا حسش هست زیاد! مخصوصا شبا
ما که امروز خواستیم یه سر بیایم اونجا نشد.

شبکه خوزستان پخش میشه دیگه؟! لباستون چه رنگی بود؟ :دی

میترسم دزفولی بخونن نفهمم چی میگن

مشکی

محمد حسین ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۶
سوالای کلیشه ای رو باید دایورت کرد فقط :دی 

والا... 

کلیشه ای چیه.مسخره بود

سلام 
اول بگین کدوم شبکه پخش میشه ؟:))):دی 
چی پوشیده بودین ؟:)))))))))
بعد ما هم جواب میدیم :دی 

نمیدونم!

مشکی:)))

همون ریش پرفسوری بودین ؟:دی 
شما چه شیخی هستین که نمیدونین کدوم شبکه و کدوم برنامه باهاتون مصاحبه داشتند ؟!:)
نوچ نوچ :|:)
+
عزاداری تون قبول باشه :)

:)))) دیگه نمیدونم کدوم بود

جواب :
امسال تا الان متاسفانه قسمت نشده برم عزاداریهای  :|:(((
پس جوابی هم فعلا نمیتونم بدم :((((((
ولی اگر ازم میپرسیدن چرا میرین عزاداری حسینی نه سوالی که از شما پرسیدند میگفتم فقط عشق 
امام حسین (ع) و بس که باعث شده که برم !
ولی نه من رفتم نه سوالی هست :)
دعا میکنم حداقل فردا شب آقام امام حسین تو مراسم عزاش  دعوتم کنه...
اگر رفتم میام حتما جواب میدم...

ایشالا قسمتم میشه

. زیزیگلو ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۳
نه خب. گاهی دزفولی میخونن. کم یعنی. مثلا 5_6تا فارسی یکی دزفولی. 
اصلا اونجا اومدن سعادت میخواد. باید دزفول آدمو بطلبه که آدم بیاد! هرکسیو نمیطلبه!
مثلا یه خونواده ی چینی و آمریکایی رو دیدم طلبیده شده بودن =))

اره واقعا باید بطلبه:)))))))))

حالا واقعا مراسم عزاداری امام حسین هر سال شلوغ تر میشه؟؟؟؟؟؟!!!

گاد نوز

مشهور شدین رفت که! :دی
"شولغ" داریم آیا؟! o_O

آره بابا

آره

اتفاقا با توجه به جوی که امسال نسبت به اینجور مجالس پیدا شده، سوالش خیلی سوال به جایی بوده
اینجور سوالارم باید جوابای مشخص بهشون داد...جوابشم که پیداست به نوعی

نه جوابش پیدا نیست کجاش پیداس؟

مداد رنگی ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۴
نزدیک خونه ى ما یه فرهنگ سرا بود که من هربار از جلوش رد میشدم یکى میومد جلو که خانوم بیا مصاحبه کن!
طفلکیا مثل چى در کمین مینشستن که یه جوون چادرى پیدا کنن:))))
واسه همینم من تا حالا چهاربار مصاحبه کردم که یبارش هم ندیدم:))))اما بقیه دیدن و گفتن 
باید میگفتى هرسال که میگذره مردم عزادارتر میشن:)

کمین میکنن:))))

نیمه سیب سقراطی ۱۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۹
من بودم میگفتم کجا داره شلوغ تر میشه ! اتفاقا خلوت تر میشه ؛)

منشوری میشدم اونوخ

گمـــــــشده :) ۱۹ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۲
پیاده روی اربعین رو بی تاثیر نمی دونم
چند ساله من یکی رو خیلی هوایی کرده

بازم ربطی نداره.اونا نصفشون عراقین.بعدم از شهرای مختلفن!

محمدرضا ...... ۱۹ مهر ۹۵ , ۰۱:۰۲
اتفاقا مردم هر سال از سال قبلش دارن سرد تر و بی تفاوت تر میشن
مستر میترسم معروف بشی بدزدنت ازمـــــــــــــــون......

منم نظرم همینه

آره دیگه استفاده ها رو ببرید تا وقت هست

♫ شباهنگ ۱۹ مهر ۹۵ , ۰۶:۴۴
:)))) من اگه جای شما بودم لینک مصاحبه رو هم می‌ذاشتم ذیلِ پست...
اصن همون لحظه فلشمو می‌دادم به یارو که فیلمو بریزه رو فلش :دی
تصویرمم شطرنجی می‌کردم :دی
به جای صدامم بووووووووووووق می‌ذاشتم

خب همین الان یه صدای بوق میذارم دیگه خودمو میخواد چیکار؟:))

هنوز یلدا ۱۹ مهر ۹۵ , ۰۸:۵۵
اتفاقا به نظر من امسال خلوت تره!

موافقم

پـامـ ـوک ۱۹ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۴
بیشتر از کامنتا خندم گرفت که دوستان پرسیدن چه رنگی پوشیده بودین و شما هم گفتید مشکی. خب قاعدتا مشکی باید باشه دیگه. :)) خودمم بودم به این مساله دقت نمی کردم.
به نظرم جوابش اینه: به خاطر قدرت نمایی سیاسی با سعودی ها. دلیل واقعیش فقط اینه.

نه بابا. به نظرم اصلا زیادترم نشده!

عارفه هستم ۱۹ مهر ۹۵ , ۱۴:۱۷
چه جالب فکر کردم فقط من این طوری ام و بعد همه اش غصه ام می شه که چرا این طوری شدم؟

ببین با حالت بغض آلودی زل می زدی به افق و می گفتی این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست و بعد کم کم خودتم به افق می پیوستی
باور کن من اگر برم صدا و سیما و بخواهم گزارش تهیه کنم دو درصد خلاقیت و نور اوری تنگش می زنم می ایم سوال های باحال می پرسم ازت

بیا و برو بلکه دوتا سوال درست درمون پرسیدن

باید بگی "من از شما میپرسم، واقعا چرا؟"
:|

یا بگی "عه مگه شلوغ تر میشه؟!من که تغییری حس نکردم"
:|

جواب واقعی به ذهنم نمیاد متاسفانه. :دی

من موندم چی بگم

من همش فکر می کنم محرم امسال زودتر از سال های دیگه امده
من محرمو با بوی باران بیشتر حس می کنم و درک می کنم
چون بیرون هم نرفتم دیگه خبر ندارم از اوضاع که چه خبره امسال
اگه ریش پروفسوری و لباس مشکی و قد بلند باشید  معلومه خیلی شیک هستید پس:)
اهل ورزش و تیراندازی هم هستید که ماشالله 
ریا نباشه بسی خوشنودیم
 بی منظور البته:)

شیک که هستم:)))

یه زمونی ناراحت میشدیم اگه کامنتمونو سانسور می کردی 
ولی الان خیالمون راحته هر چی دلمون خواست کامنت کنیم و خیالمون راحته که اگه چیز نامربوطی گفته باشیم که از دایره مجاز بودن شیخ شما دور بود خودتون سانسورش می کنید دیگه:)
چه خوبه بدون نوشتن رمز میشه ارسال را زد.باریکالا

:دی

گیسو کمند ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۹
گزینه ی ه) همه ی موارد

مشخصه همیشه تو تست ها همینو میزنیا:))

سلام 
ممنون 
امشب هم نشد :((

نشد نداره..فوقش تلویزیونو روشن کنید

جاش مهم نیست.مهم نیت و دله

آره خب ولی هر سال تو تکایا و مساجد بودم

ولی امسال کلا تو تلویزیونم .

ممنون یا شیخ :)

نفس نقره ای ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۸
میترسم یه گزینه اضافه کنم بیان وب جفتمون رو فیلتر کنن :))

فکرتو فیلتر کن خواهرم:)))

واقعا پیدا نیست جوابش به نظرت؟!:/
کام عان مهندس:/

اصلاااا

یه ادم معمولی... ۲۱ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۵
گرسنه بودن مردم

:))

گزینه ب 

به اضافه سلفی گرفتن تو دسته و زنجیر زنی با مونوپاد ( اهههه فرهنگ سازی خر است _همون بقول ایرانیا :/ پایه خویش اندازه :/)

خیلی ضایعه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">