ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

 از دست تو امشب شده فکرم متلاشی

                                                   آرام نگیرم ، مگر از من شده باشی

چشمان تو معمار غزلهای بدیل است

                                                   بدنیست مرا جنس نگاهت بتراشی

جنجال به پا کرده ای و متن خبر ها....

                                                   محتاج نباشند از این پس به حواشی ....

نفرین نکن از دور مرا جان عزیزت ...

                                                   درد است نمک بر جگر پاره بپاشی

یک نیمه پر از دردم و یک نیمه پر از غم....

                                                   سخت است تو هم روح و تنم را بخراشی

مجموعه ای از درد و غم و رنج و عذابم ...

                                                   مجموعه ای از اینکه تو باشی و نباشی


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

محمد حسین ۲۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۸
بیت آخر دلنشین بود:)

:)

کجا پناه برم از غمت ؟ که حتی شعر 
 برای من -  من بیچاره - چاره ساز نشد ...

هعیییی

به به عالی بود
وصف حال خیلیهاست 
اینکه تو باشی و نباشی
ولی نمی دونم چرا من شعر را ربط می دهم به همون دختری که شما خاستگاری ازش را بهم زدی
نکنه پشیمان شدید.البته ببخشید فضولی کردم

خیر. نه تنها پشیمون نیستم بلکه خوشحالم هستم. خدا بهم رحم کرد

مدادرنگى ۲۵ مهر ۹۵ , ۰۰:۴۴
ای نگاهت غزل منطق و عرفان با هم!
در تو گِردآمده آرامش و طغیان با هم

بر سر خلقت چشمان تو دیگر باید
به توافق برسند ایزد و شیطان با هم

ای ضریح تنت از نور! که دستانت را
به طواف آمده صد شام و خراسان باهم

“چشم” و “ابرو” و “لبت” معجزه هایی هستند
چهره ات ساخته تلفیق “سه” برهان با هم

تو همانی…تو همان معجزه هستی که بر آن
اتفاق نظری داشته ادیان با هم

بازوان تو دو اقلیم جدایند ولی
حس آغوش تو شهریور و آبان با هم

بسیار زیبا بود

♫ شباهنگ ۲۵ مهر ۹۵ , ۱۱:۱۲
بیا که در غم عشقت مشوشم بی تو
بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تو

شب از فراق تو می‌نالم ای پری رخسار
چو روز گردد گویی در آتشم بی تو

دمی تو شربت وصلم نداده‌ای جانا
همیشه زهر فراقت همی چشم بی تو

اگر تو با من مسکین چنین کنی جانا
دو پایم از دو جهان نیز درکشم بی تو

پیام دادم و گفتم بیا خوشم می‌دار
جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو

سعدی

مرسی

پری سپهری ۲۶ مهر ۹۵ , ۰۰:۵۱
درود بسیار زیبا بود.قلمتان مانا باد

قلم من نبود

سرسبز دل از شاخه بریدم ، تو چه کردی ؟

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی ؟

من شور و شر موج و تو سرسختی ِ ساحل

روزی که به سوی تو دویدم ، تو چه کردی ؟

هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی

من قاصد ِ خود بودم و دیدم تو چه کردی

مغرور ، ولی دست به دامان ِ رقیبان

رسوا شدم و طعنه شنیدم ، تو چه کردی ؟

«تنهایی و رسوایی » ، « بی مهری و آزار »

ای عشق ، ببین من چه کشیدم تو چه کردی!

اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی ...

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی ...

:)


یا شیخ کجایی :(((


خسته از زندگی در گوشه ای جا مانده است

گرداب شد و تمام دریا را خورد 
توفان شد و سرتاسر صحرا را خورد  
ما بره کوچک نحیفی بودیم 
تنهایی ما گرگ شد و ما را خورد ...

شاید سفر پیشنهاد بدی نباشه  یا یه سر به خونه زدن  :)))))

دارم میرم جمعه یه روزه

واوووووووو بسیار بسیار زیبا و دلنشین :)))

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">