ساحل افکار

بایگانی

اینجاس که شاعر میگه خدا کند که گدا...

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

با یه سرویس کمپانی قرار داشتیم فلان ساعت بیاد دنبالمون بریم از سایتشون بازدید کنیم. دو بار بود که به دلایل مختلف روز بازدیدو عوض میکردیم. چون هوای اهواز گرد و غبار بود صبح به همکارا گفتم بریم یا نریم؟ خودم چون تاریخ و ساعت ست کرده بودیم حاظر بودم برم! ولی اونا هیچی نگفتن تا نیم ساعت مونده به قرار بعد گفتن نه بندازیم یه روز دیگه. خب زنگ زدم که دنبالمون نیاید و بذارید واسه یه روز دیگه و معذرت خواهی کردم که بدقولی شد. بعد همکارام که شنیدن میگفتن چرا معذرت خواهی میکنی. گفتم خب چون قرار داشتیم و من از بدقولی بدم میاد. درسته اونا باید به ما خدمات بدن ولی خب من دوست ندارم وقتی قول میدم بدقولی کنم. متفق القول میگفتن دوساعتم اگه دم در منتظرشون بذاری نباید اینجوری بگی و معذرت خواهی کنی. یادم افتاد به یه مستندی که چند تا آدم رندم رو انتخاب کردن و یه سری رو زندانی کردن و یه سری رو زندان بان! اول هم همه با هم دوست بودن بعد مشاهده کردن اونایی که در کسوت زندان بان هستن از چیزی که بهشون گفتن  دستور دادن بیشتر سخت گیری میکنن و الکی ابراز قدرت میکنن یا به زندانی ها آزار میرسوندن. ب این که همه این افراد فقط واسه یه تست انتخاب شده بودن و هیچ کدوم مجرم نبودن که زندانی بشن. این ذات خیلی از آدم هاست که وقتی قدرت تو دستشون باشه جنبه داشتن اون رو ندارن و استفاده ابزاری میکنن ازش. چیزی که امروزه بر سر ما هم اومده. کسی که جنبه لازم رو ندارن گذاشتن وزیر نفت! هر روز یه گند جدید میزنه و عملا داره استفاده ابزاری میکنه از قدرتش.کسی هم نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
مستر نیمــا
عاقا نگید ک دلمون پره از این وزیر...

کاش زودتر شرشو کم میکرد

اصن نصف ملت ایران بی جنبن :////
البته بلا نسبت ما :)))

نصف؟ با من باشه میگم اکثر

نوچ نوچ حاضر :)

:)

وزیر نفت چکار میکنه؟ همینه ک قیمت بنزین 400 ی رو رسونده به 1000 و بعدا هم 1200؟! -_-

هر زود یه گندکاری

سلام میگم برا ساخت کلیپ و اهنگ از چه نرم افزاری استفاده کنیم ویندوزم سون هس ؟؟؟

نمیدونم!!

سلام
دقیقا برای من پیش اومده و معذرت خواهی کردم و اطرافیان گفتن چرا معذرت میخوای خب نشد. و دوباره برام پیش اومده که چقدر منتظر جلسه ای بودم و طرف بدقولی کرده و فقط اس داده برنامه تغییر کرده جلسه فلان روز برگزار میشه.  و براشون هیچ اهمیتی نداره که چندتا برنامتو تغییر دادی برای این جلسه. به همین راحتی.

بعضیا زمان بندی و قول قرار و وقت دیگران هیج اهمیتی نداره

واقعا...
سخن شاعر رو باید با آب طلا نوشت!

بلهه

حاضرO_o
منو نزن :)))

نمیشه که

خانم لبخند ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۳
هعی.. روضه ی مکشوف..

اوهوم

خیلی خیلی بدم میاد از بد قولی و دلم میخواد ریز ریز کنم(در حد 1024 قطعه مساوی) اینایی رو که نه تنها بد قولی میکنن بلکه درک عذر خواهی رو هم ندارن 
کلا یه عده دائم در حال گند زدن هستن با غرور شدید بعد بقیه دور از جون جونشون بالا میاد تا بتونن قسمتی از این گند زدن ها رو جمع کنن که بازم نمیشه

عذرخواهی حداقل کاریه که آدم باید انجام بده

آژار منو یاد آژیر انداخت .
آفرین به شما.خیلی هم خوب کاری کردین.

چقدرم شبیهن!

خدانکنه خر شاخدار بشه....

واقعاااا

عخخخی:)

بِلِه

محمد حسین ۱۲ آبان ۹۵ , ۲۱:۲۱
خدا کند که زنگنه معتبر نشود :))) 

واقعاا

به دید من شبیه بودن هیچ منظوربدیم نداشتم :|خدابه ویتای بیچاره رحم کنه بااین اخلاقتون:| 

مگه من گفتم منظوری داشتین:)))))

یه ادم معمولی.. ۱۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۹
اصولا به هیشکی نمیشه گفت بالای چشمت ابرو.
از ما گفتن بود. هر کی دیگه هم بیاد سر قدرت همین اش و همین کاسه ست. ریشه خراب است

آره. آدمیزاد جنبه قدرتو نداره

گمـــــــشده :) ۱۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۴
خب منطقیش اینه که عذرخواهی کردین
دوستاتون فازشون چیه دقیقا
:/

که نباید به سرویس کمپانی رو داد!

سلام. میتونم یه سوال بپرسم؟ هنوزم طرفدار روحانی هستید؟

بله هستم

همیشه بین بد و بدتر ترجیحم به بده!

واقعاً برام عجیبه که چطور میتونین چشمتون رو به این همه خیانت و انفعال دولت تدبیر ببندین؟؟؟تاریخ قضاوت خواهد کرد که خیانتی که روحانی در حق ایران کرد بیشتر بوده یا فتحعلی شاه قاجار 

نترس. خیانتش به کاه از کوه خیانت های احمدی نژاد و دار و دسته اش هم نمیشه

شماه کوه خیانت های احمدی نژاد رو دیدی؟؟
اگه ندیدی پس کلا دیگه نپرسین!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">