ساحل افکار

بایگانی

مینیمال

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ

کسی که تنهایی اذیتش نمیکنه، یعنی خیلی وقته آب از سرش گذشته!!


موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
مستر نیمــا
بانوچـ ـه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۷:۳۶
نگران خودم شدم
خخخ پس تکلیف من که عاشق تنهایی ام چی؟!:))
آآآآدت می‌کنیم!
یا حتی بعضی وقتا اینقد با تنهاییش کیف میکنه که خودشم در عجب میمونه.....مثل یه موج سینوسی که خیلی وقته یادش رفته که موج باشه بین تنهایی و بودن در جمع....
منم مثل بهار :)))
اینکه آب از سر بگذره اولش وحشتناک به نظر میاد ولی رفته رفته آدم عادت خواهد کرد!و خب خیلی بده
هم درد و هم درمان از تنهایی ‍ه :)
تکبیییییییییییییییر
خانم لبخند ۱۵ آبان ۹۵ , ۲۲:۴۰
بله...
مجتبی مطوری ۱۶ آبان ۹۵ , ۰۰:۰۶
من به بیشتر تنهایی رو ترجیح میدم تا به جمع😊
عه؟
بانوی عاشق ۱۶ آبان ۹۵ , ۱۷:۵۷
من هیچوقت به تنهایی عادت نکردم
تنهایی رو هیچوقت دوست نداشتم و کلا آدم اجتماعی هستم
فقط یه مدته ازهمه ی گروهای تلگرامیم لفت دادم و چسبیدم به وبم و خاطره نویسی هام
سنگـــ ـــول ۱۶ آبان ۹۵ , ۱۸:۱۳
مخمو مخم . مخالفم . 
شاید هنوز امید داره شایدم عقلش سر جا اومده . خیلی خوبه که تنهایی اذیتمون نکنه
اینقدر منفی فکرنکنین :| 
نفس نقره ای ۱۶ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۴
نه حالا در این حد :|
هنوز یلدا ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۴
یعنی آب از سرم گذشته؟؟؟؟!!!
واسه خودم نگران شدم :ا

اگه اب سرم گذشته پس چرا خفه نشدم ؟؟؟:ا
پنج تا عروس هلندی یه جا تو اتوبوس دیدم و یاد شما و ویتا افتادم... از صاحبشون پرسیدم که اجازه میده عکس بگیرم؟  .... بماند که براشون ذوق میکردم و هی ته دلم براشون قنج میرفت! جوجه بودن... هنوز پرای سرشون کامل در نیومده بود و کچل بودن
یه چیزی صاحبش گفت، گفتم ما هم یکی از آشناهامون (!) عروس هلندی داره برم بهش بگم! حالا اومدم بهتون بگم که گفت یه بار روی شونه م بیرون از خونه بوده... بعد میپره و میره که میره. گفتم آشنامون!!! همیشه پرنده ش دور و برشه و از سر و کولش بالا میره و بهش وابسته س و اینا... گفت توی خونه؟ گفتم بله... گفت حونه همینجوریه!
گفتم بگم یادتون باشه پراشو بچینید اگر خواستین ببرینش بیرون :|
مشخصه نگران رفتنشم؟

من یکم پراشو چیدم ولی باز میتونه پرواز کنه.ولی بیرونم بردمش پرواز نکرده بره:دی

ولی سعی میکنم کم بیرون ببرمش. اصلا نمیتونم به رفتنشم فکر کنم

حالااخرش خوبه یا بده؟
من ک راضیم البته تو 27 سالگی پیر شم نمیدونم چی میگم!

تا یه زمانی خوبه

از یه زمانی به بعد خوب نیست!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">