ساحل افکار

بایگانی

مثل...

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

مثل حس خوردن یه چای داغ وقتی که از سرما یخ کردی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
مستر نیمــا

مثل

وای که عاالیه!!
چقدرررر سررررد شده!!!!!!
بانوی عاشق ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۵
سلام
اینو هستم
اتفاقا امروز عصر وقتی از سرما و بیشتر از تنهایی درحال یخ زدن بودم یه لیوان چای داغ برای خودم ریختم و حسابی به خودم رسیدم
♫ شباهنگ ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۹
چای من لبریز و لب‌دوز است و لب‌سوز است، آآآی!
می‌خوری با من تو چای؟
گرچه کامم تلخ و چایم تلخ و روزگارم نیز تلخ

امّا دلبَــــرم
گر تو آیی
لب گشایی
لب بریزی
لب بسوزی
لب بدوزی

وااای!
بَه چه محشر می‌شود
اندازه‌ی یک چای خوردن
کام ِ من شیرین نمایی
دلبرم
ماه ِ آبان است و چای
با تو می‌چسبد فقط...
♫ شباهنگ ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۰:۴۰
و چای، دغدغه‌ی عاشقانه‌ی خوبی‌ست
برای با تـو نشستن؛ بهانه‌ی خوبی‌ست...‏
مصطفی فتاحی اردکانی ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۵
مثل لحاف کرسی تو یه شب برفی
فرزانه شین ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۶
عااااالیه(:
چقدم که هوا سرد شده این روزا...
منِ ناشناس ۰۱ آذر ۹۵ , ۲۲:۲۸
مثل خوردن یه چای داغ بعداز اولین کلاس صبح دانشگاه
چه نازی هم می کنید واسه مخاطبها
اولا دیر به دیر سر می زنید 
دوما وقتی میایید همش دنبال چایی هستید
دقت کردید چایی خور شدید 
از یه چیز دیگه بنویسید خب
:)
نفس نقره ای ۰۲ آذر ۹۵ , ۰۰:۰۹
آقا لایک به شعری که شباهنگ گذاشته و لایک به چایی و دیسلایک به هوای منفی :دی
خانم لبخند ۰۲ آذر ۹۵ , ۱۱:۳۵
من شکلات داغ تو هوای سرد رو بیشتر ترجیح میدم :)
قهوه ی داغ هم خیلی میچسبه ^__^
. زیزیگلو ۱۱ آذر ۹۵ , ۰۳:۳۷
چرا نیستین مستر؟

تنبلیییی

و ای شیخ بزرگوار کجایی ؟؟؟
خوانندگان از بس به انتظار مطلب جدید بنشستند ، سیاهی چشمانشان سپید گردید 

به زودی

♫ شباهنگ ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۳:۴۴
صاحب این وبلاگ زنده است؟

بله

بخصوص اگ دور اتیش نشسته باشی و چای اتیشی باشه!..

به به 

به به

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">