ساحل افکار

بایگانی

زنده ایم :دی

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ

کلا تو رانندگی رفتارم پرخطره:))) خب چیکار کنم سرعتو دوست دارم. بعد یه مرام رانندگی هم دارم (که البته میون یه سری از راننده ها مشترکه) این  که وقتی پلیس میبینم واسه روبروییا چراغ میزنم که پلیسه حواسشون باشه جریمه نشن. کلا وقتی یکیم به خودم اینجوری اطلاع میده کیف میکنم

خلاصه اینکه شما هم سعی کنید مرام داشته باشید

موافقین ۹ مخالفین ۵ ۹۵/۰۹/۱۳
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۸:۱۶
مخالفم!
و اولین دیس‌لایکِ این وبلاگ رو اولاً به دلیل رفتار پر خطر شما دویُماً رسوندنِ تقلب به رفقاتون اعمال می‌کنم.

خداییش بعضی جاها اتوبانه زده 95 کیلومتر!!! خب 110 تا که چیزی نیست!

. زیزیگلو ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۹:۰۱
منم خیلی خوشم میاد علامت میدن!
اتفاقا امروز داشتم به این فکر میکردم که کسایی که متاهل شدن دیگه وب نمیان... و گزینه ی شما به ذهنم خطور کرد!

خب من به وبلاگ مراجعه کردم یعنی مجردم :دی ی ی

چه عجب!! کجایی مستر؟؟ شیرازی شدی؟!
این که به دیگران اطلاع میدی خوبه اما رانندگی پرخطر خوب نیست!

امان از تنبلییییی اماننن

سلام 
از اینکه زنده این جای بسی خوشحالی است :)
خوش اومدین :)
+
اما منم همچون شیخ شباهنگ سومین دیس لایک را بخاطر حرکات زیگزاگی :دی مثلا زیگزاگی بوده و سرعت 
بیش از اندازه تان و رساندن تقلب به سایر رانندگان متخلف اعمال میکنم.
راننده متخلف جناب مستر نیما بکشین کنار:دی
 خودروی شما متوقف و  مستقیما به پارکنیک هدایت میشود 
تا درس عبرتی شود برای شما و سایر رانندگان متخلف !!:|:)


++
انصافابرای سلامتی خودتون و دیگران ارزش قایل بشین خب مگه چی میشه ؟؟
آیا خیابون یا جاده جای اینجور حرکات پر خطر هستش ؟؟
از شما بعید بود :|:)
بیایم همیشه در هنگام رانندگی به این فکر کنیم که یک دختر بچه یا یه پسر بچه یا مادر و پدری منتظر بابا یا بچه شون هستش 
اون بچه منتظر  باباش هستش که بیاد دستی رو سرش بکشه...
خدای ناکرده  کافیه یک لحظه غفلت باعث آسیب بدنی یا حتی خدای ناکرده منجر به فوت یک راننده بشه اونوقت آیا در مقابل اون بچه یا پدر و مادر یا خانواده اش  مسول نیستیم ؟
مرام تو رانندگی صحیح و رعایت اصول رانندگی بدونیم.
با تشکر ...
بابت پرگوییم ببخشید .


اینارو میدونم ولی موقع رانندگی یادم میره

سرعت خیلی خوبه 
ولی یا شیخ مراقب باش 

به چشمم

بانوی عاشق ۱۳ آذر ۹۵ , ۲۱:۳۴
دیس لایک :/

رفتار پرخطر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علامت دادن به بقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایموجی از شما بعیده :(

من زیادی تو همه چی مثبته. خوبه تو یه چیز منفی باشم خب

گمـــــــشده :) ۱۳ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۳
اتفاقا امروز داشتم فکر می کردم چرا نیتسین
اول فک کردم وبتونو حذف کردین
کل وبا رو کشتم پیداتون نکردم
تو نت سرچ کردم پیدا شدین
:))
همین که دیدم آپ اخر مال ا آذره مطمئن شدم خدا رو شکر زنده این
:دی

وااا گشتن نمیخواست!

اد کنید ستاره میزنه

اگه من پلیس بودم حسابی جریمتون میکردم وماشینتونومیزدم پارکینگ تاشماباشین ودیگه سرعت نرید آخه آدم باجون خودش وبقیه بازی میکنه؟

خدا رو شکر شما پلیس نشدین:)))

. زیزیگلو ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۳:۳۵
فکر میکنم تنها کسی که از رفتار ناپسند شما خوشش اومد و از این پست استقبال کرد من بودم. به دلیل 5بر3 جلو بودن منفی های این پست، من چهارمین لایک رو به عنوان اعلام متفاوت بودن مبذول میدارم.
(لایک رو مبذول میدارن یا چی؟)

این لایکه چسبیداااا

گیسو کمند ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۸:۴۴
مرامتم خطرناکه! ولی خوشم میاد شما مردا خوب هوای هم دیگه رو دارین:)

تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

هنوز یلدا ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۸:۴۵
:)
سرعت رو دوس داشتم، از وقتی پا به سن گذاشتم، دوس ندارم دیگه :)))

مگه چند سالته؟!!!!

مصطفی فتاحی اردکانی ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۹:۲۴
منم اعتقاد دارم اگر سرعت باید 110 تا باشه چرا کیلومتر ماشین تا 220 نوشته.
بعد به اون دوستانی که میگن چرا علامت میدید باید بگم که این علامت موجب رعایت قوانین میشه آیا توصیه به رعایت قوانین کاری بدی است؟؟؟؟

والا حرف حساب :))))

اصن ما حرف همدیگه رو بهتر میفهمیم

برخلاف بقیه کامنت گذاران عزیز، بنده بسیار با این حرکت موافقم.خخخخ.
انقد خوشم میاد تو جاده که اون روبه رویی ها علامت میدن پلیس هست، اصن یکی از جاهایی که تو عمرم خیلی کیفور شدم همین جا بوده.کاری به پلیس و جریمه ندارما ولی حس خوبی داره حرکت این چنین راننده ها.خخخخ

آخ جوننننن. طرفدار پیدا کردم:)))

به همه اونایی که رانندگیشون خوبه حسودیم میشه آیم نات گود این ایت:(((

تمرین کن. یکم ماشین بازی نصب کن و بازی کن. کمکت میکنه

فانتالیزا ۱۴ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۹
من فقط اومدم بگم لعنت به کلاچ ://///

و لعنت به جامعه ای که توش چپ دست ها نمیتونن دنده ی این وری داشته باشن :/

و در ضمن لعنت به دنده های کمتر از سه ، من تو یک و دو بیشتر خطا دارم


:))))))))))))

:)))))))) تا حالا به دست چپ و راستش فکر نکرده بودم

رانندگی پر خطر خوب نیست
ولی خداییش خیییییییلی حال میده ^__^

آره خداییش حال میده

باسلام 
به به پست جدید
اون پست هیجان انگیز رانندگی 
منم عشق سرعتم وقتی میافتم تو جاده 120 تا را میرم و تا بهم گوشزد نکنند اصلا نمیدونم چقدر خطرناک رفتم.البته در اتوبان میشه سرعتی رفت نه در جاده معمولی 
در جاده معمولی شاید موقع سبقت سرعت یه هو بالاتر از حد معمول بره
ولی من و خواهرم خیابون تازه پشت خونمون را تخت کردیم و حسابی از بودنش کیف می کنیم زیرا ما را به همه جاهایی که دوست داریم بدون ترافیک میرسونه 
خدا شهردارمون را حفظ کنه نمونه است:))
خوش باشید مستر

کلا سرعت یه ویری داره آدم خوشش میاد:دی

مدادرنگى ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۲:۵۲
هععععععععععى:/
رانندگى:/
پس اونا که از روبرو چراغ میزنن،مرض ندارن؟!من فک میکردم کِرم میریزن!

:)))))))

بیشتر دقت کن میخوان بهت تقلب برسونن

ایشالا هر موقع گواهینامه گرفتم میام قشنگ اظهار نظر میکنم:))

آره قبلش اظهار نظر صحیح نیست

رانندگان متخلف رو باید از دیس لایک وبلاگ شما شناخت :دی :))
همه رانندگان متخلف بکشین کنار :دی 
پارکینگ :)))))


+
میدونی جناب مهندس بدی اینجور تقلب رسوندن چیه ؟
حالا رانندگی شو بیخیال بشیم میدونی چه بدی داره ؟

هیچ بدی ای نداره

شیخ نیا شما هنوز نمیدونین از یه خانم نباید سن رو پرسید ؟:)))))))))):دی 
اشاره به جوابتون به کامنت یلدا خانم :)
از شما شیخ بعید بود اینو ندونین :دی :)

@
نیلوفر خانم حس خوب میده درست !
 ولی اگر بدونین این تقلب رسوندن ممکنه چه خطری داشته باشه اینو نمیگین :)

@
آقای اردکانی اصلا رعایت قوانین رو بیخیال بشیم میدونین این تقلب ممکن چه خطراتی هم داشته باشه ؟
اینو میتونین شما و مستر نیما و نیلوفر خانم جواب بدین ؟
ممنونم 

هیچ خطری نداره بلکه ثواب هم داره

بانوچـ ـه ۱۶ آذر ۹۵ , ۱۵:۱۸
من از سرعت در رانندگی خوشم نمیاد
اما از علامت دادن با اینکه خوب نیست خوشم میاد

پس نه لایک میکنم نه دیسلایک کاملا خنثی :دی

وقتی خوشتون میاد یعنی لایک

فانتالیزا ۱۶ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۸
دنده که هیچی من چپ پا هم هستم، فک کن پای راست که هی باید سوئیچ کنه بین گاز و ترمز من مثه گاو فقط نگاه میکنم :)))))))

جای چپ راست نپیچی صلوات

سنگـــ ـــول ۱۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۱
این مرام زیبای یکی از دوستان شوفر تریلی شما ، هفته قبل منو از جریمه 100 تومنی نجات داد.

تو نیکی میکن و در دجله انداز

که ایزد در بیابانت دهد باز

منِ ناشناس ۱۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۲۰
ماهم هروقت میرفتیم مسارفرت راننده هاهمین جوری پلیس رو بهم خبرمیدادن

شمام خبر بدین

اوا من حوصلم سر رفته بود به سرم زد بخونم کامنترو وگرنه همیشه اینکارو نمیکنم...

@
جناب واران، خداییش بگو چه خطری داره؟ما که همیشه مطمعن نیسیم که یکی حتما قراره بهمون خبر بده تو جاده که تند بریم بعد بگیم خب علامت میدن پس مشکلی نیست...
@
خانم نیلوفر ، مستر نیما و سایر دوستانی که موافق رسوندن تقلب به راننده ها هستین 
باید بگم من یک زمانی موافق بودم ولی الان نیستم چون یکی دو بار تو جاده خودم دیدم که  یک موردش
فامیل مون خیلی ناخواسته به یکی 
از همین ماشین های گذری این تقلب رو رسوند ولی نمیدونست اون ماشین سرعتش برای چی اینقدر بالاست.
تقلب که رسید بهش اون جهت حرکتش رو عوض کرد و ده برو که رفت ...
برامون جای تعجب بود چرا این ماشین با سرعت تمام
تغییر مسیر داد بعدا دیدیم دیگه به عینه دیدم عین چی سرعت گرفت 
داشت فرار میکرد یهو تمام اون منطقه پلیس عین مور و ملخ ریخت اون منطقه! کاشف که بعمل اومد فهمیدم ایشون 
قاچاقچی مواد مخدر بودند و از دست ماموران فرار کردند و وقتی ما بهش چراغ تقلب  رو رسوندیم اون تغییر مسیر داد 
حتی میخواست بره جاده فرعی که خوشبختانه دستگیر شدند .
یا یه بار یه مینی بوس یادمه ده سال پیش بود که راننده ها بهش تقلب رسونده بودن بعد کاشف که بعمل اومد 
متوجه شدند بعله داخل اون مینی بوس مواد منفجره بوده ...
ما درسته بخیال خودمون اینکارمون ثواب داره و کیف هم میکنیم ولی شما از کجا میدونین راننده اون ماشین 
چکاره است و چرا این همه سرعت گرفته ؟
گیرم ما بهش تقلب رسوندیم فکر کنین راننده مشروبات الکی هم  مصرف کرده باشه یهو به یه ماشین بزنه یا برسه به منطقه 
مسکونی و با یک عابر تصادف کنه آیا بنظرتون اون مجرم هست آیا ما هم تو این جرم شریکیم؟
بنظرم ثواب نداره تو بعضی وقتا گناه هم محسوب میشه... اون بعضی وقتا هم ما هیچوقت نمیتونیم تشخیص بدیم که به 
کی داریم تقلب می رسونیم پس بهتره تقلب رو نرسونیم :)
این که نظر منه...
خطری که شما اون لحظه نمی بینی ولی بعدا متوجه میشی که اشتباه بوده ...

+
در ضمن من خانم هستم اینو گفتم که اشتباه  از اسمم برداشت نشه :)


اونی که قاچاقچیو میگیره نیرو انتظامیه!!! نه راهنمایی رانندگی

اونا فوقش جریمش کنن!!!!

پس نگرانیتون بی مورده

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما درست میگین ولی تقلب به اینا رسوندن بنظرم اشتباه است ...
اونا اون لحظه به هیچی فکر نمیکنن جز فرار بنظرم حتی به انتظامی و راهنمای :)
از ما گفتن بود خواه پند گیرین خواه ملال ای شیخ :))))
اصلا تقلب برسونین به ما چه :|:))



*
*** **** ***** ***** *** *
***** ** *** **** ** **** ** **** **** 
**** **** *** **** **** *** 
**** **** ****** ****** *** *** ****** *
***** 
♫ شباهنگ ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۲
@ گمشده
مطمئن رو درست نوشتی آفرین.

@ نیلوفر
مطمئن رو ع ننویس. دقت کن دخترم! :دی
بله اقا ..حق دارین..کار از جای دیگه می لنگه..زن ندارین ..زن..ک اگ داشتین هر دو مین یبار میگفت نیمااااااا یووااااااش!!!!..بله اقا مشکل اینجاست..مشکلو باس از ریشه حل کرد:D

:)))))

مسترسیستم یکیو دیدم انقدرتوش اطلاعات بو همه ذرایواش قرمز بود اگه ههمینطور توش اطلاعات بریزه امکان داره درایواش بترکه؟ اصلا اصطلاح ترکیدن درایو درسته؟

نه نمیترکه:))))

پر بشه دیگه نمیتونه چیزی توش بریزه. یکم سیستمش کند میشه

خدارو شکر ====>واسه عنوان(:
سلام
یه بار با پسر عمه ام تو جاده بودیم هر چه ماشین رد میشد این هعی انگشتشو بهشون نشون میداد میچرخوند
اوناهم چراغ واسش میزدن
پرسیدم گفت پلیس تو جاده اس دا م بهشون خبر میدم ایناهم با چراغ زدن دارن تشکر میکنن
از این کارو رفتارش خیلی خوشم اومد 
البته خانمش بهش میگفت بزار پلیس جریمشون کنه چرا انقدر سرعت دارن//:

واقعا از دست این زنها!خب بنده خدا داره کمک میکنه

سلام
تامدتی فکر میکردم شما صاحب وبلاگ harfejavani.blogsky.com هستین

حس میکنم خیلی به هم نزدیکین ایشون هم اقانیما هستن.

خیر.تا حالا نخوندم وبلاگشو

خیلی کار خطرناکیه ... خیلی !!!!!!

نه خیلی:دی

بانوچـ ـه ۲۳ آذر ۹۵ , ۱۵:۱۴
خب از سرعت هم خوشم نمیاد پس دیسلایک

نچ نچ نچ نچ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">