ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

یه وقت هایی هم آدم برمیگرده و به راهی که اومده نگاه میکنه، به مسیری که میخواد بره و نگاه میگنه به جلو و میگه "شت!!"

هنوز خیلی راه مونده. دقت کردین تصمیم گیری واسه دیگران چقدر راحت تره و واسه خود آدم چقدر سخته!


همیشه از این که آدم "ایزی گویینگی" نیستم ناراحتم، میخوام نباشم اما نمیتونم. این ذاتیه! معمولا بچه های آخر و کوچیکتر بیشتر اینجورین و بچه های بزرگتر نه. 


چند وقته شعر نخوندم و دلم برای شعر تنگ شده! 

گوییا میل دلم در پی اشعاری بود                غزل ناب و پر احساس و پر از باری بود 

بفرستید بسویم دو صد از این این اشعار        که زمانی شب شعری و هواداری بود

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۲۷ دی ۹۵ , ۱۸:۱۵
تو باشی، قهوه ای باشد کنارش فال هم باشد
و در فنجان تلخم ذرّه ای اقبال هم باشد

چه می خواهد مگر دیوانه ای مثل من از دنیا؟
در اوج قلّه ای باشد به پشتش بال هم باشد

من از خاطر نخواهم برد رنگ چشمهایت را
عسل فاسد نخواهد شد اگر صد سال هم باشد

تمنای کمک در عشق آسان نیست، این یعنی
کسی حین سقوط از پرتگاهی لال هم باشد

نگو با خنده ترکم کن که لبخندت شگون دارد
توقّع داری آدم در عزا خوشحال هم باشد؟!

فوق العاده بود

مررررررررررسی

. زیزیگلو ۲۷ دی ۹۵ , ۱۸:۳۶
که زمانی شب شعر شب جمعه ای بود!

هعییییییییی

منِ ناشناس ۲۷ دی ۹۵ , ۱۸:۵۸
برشانه هایت باز دنبال چه میگردی
انگیزه ی پرواز باید در دلت باشد

من پر پرواز و بال استواری داشتم

                                 در دلم حال و هوای بی قراری داشتم
بالهاییم را گشودم تا به پروازم رسم
                                 بال من افتاد و حس ناگواری داشتم

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۷ دی ۹۵ , ۱۹:۲۳
برسان سلام ما را به رفوگران هجران
که هنوز پاره دل دو سه بخیه کار دارد

زخم دل را بخیه و سوزن نباشد چاره ای

بوسه میخواهد که پایان آورد این جرحه را

یک عمر دویدیم و دویدیم و دویدیم...
این نقشه رنجی است که گنجینه ندارد!
من ، رستم دلتنگ که بعد از غم سهراب
امید به خندیدن تهمینه ندارد!

سخت نگیر یا شیخ اگه قضیه یه عمر زندگی نیست ;)
هرچی بیشتر سخت میگیریم انگار دنیا بیشتر سخت میگیره 

دنیا که بهم سخت میگیره ولی نمیتونم سختم نگیرم!


من که از چشمان تو افتاده ام دیگر چه سود
کل واحدهای ترمم را بیفتم به درک...!

چقدرم اوضاعش خراب بوده

یا شیخ مسئلتون
"از این که آدم "ایزی گویینگی" نیستم ناراحتم، میخوام نباشم اما نمیتونم. این ذاتیه! معمولا بچه های آخر و کوچیکتر بیشتر اینجورین و بچه های بزرگتر نه. "بچه های آخر ایزی گویینگ هستند یا نیستند؟

اکثر بچه های آخر ایزی گویینگ هستن

فرزانه شین ۲۸ دی ۹۵ , ۱۳:۳۹
کنار چای و آتش بارها یاد تو افتادم
چه دلتنگی شیرینی،چه خوشبختی کوتاهی
"حامد عسگری"

و در مورد پست،منم آدم ایزی گویینگی نیستم متاسفانه!ولی خیلی روی خودم کار کردم و یه کوچولو داره جواب میده
حافظ یه بیتی داره که میگه
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش

آره ولی اونی که ذاتش اینجوریه خیلی خوبه

سلام. داشتم دنبال ردی از خودم میگشتم سر از اینجا در آوردم !

شما بهمن انگشت کوچیکه هستین؟

بله همونم :)

نه بابا منم آخریم و خیلی سختگیرم اکثر بچه های اول دور و برم ایده آل گرایی بچه های آخر رو ندارن و راحت تر  و ساده تر مسائل رو میپذیرن

معمولا برعکس اینه آخه

در واقع مطیع تر و مظلومتر هستند بچه های اول و به حداقل اکتفا میکنند

بلههه

ای غرب زده ..ای منافق...ای made in england
فارسی را پاس بداریم 
شت: ________(شرمنده معادلش که بحواد حق مطلب  خوب ادا کنه واسه دهه شصتیا بد آموزی داره میترسم از انحراف جوانان دهه سوخته..استغفرالله.)
ایزی گویینگ:به حق همین ساعت اگه فهمیده باشم معنیشو...ولی خوببب ما از تکنیک های پاسخ گویی به کلوز تست استفاده میکنیم و کلمات سخت رو رد میشیم.
الان من که نه بچه اخرم و نه بچه اول ایزی گویینگم یا نه!اصلا یعنی چی...اخه برادر من مگه فارسی صحبت کردن چشه...همین شماها هستین که ترامپ قدرتمند میکنین دیگه.:D


دیگهههه همینه


معنیشو سرچ کنید:))

پروفایلت شده دنیام
من به چک کردن تو معتادم

ببخشید دیگه از شعر سررشتم در همین حده.

منظور از تو هم اینجا پروردگار باری تعالاست...پروفایل هم استعاره از عشق خداوندیست.(سه نمره کامل باریکلا )



همینم خوبه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">