ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

اینکه  از دور تماشا کنمت سنگین است 

                                                        در دلم باشی و حاشا کنمت سنگین است     

بعد هر بغض که شاعر بشوی می فهمی  

                                                        هر کجای غزلم جا  کنمت سنگین است     

تلخ باشی و دم از واژه ی شیرین بزنی  

                                                        پشت هر قافیه پیدا کنمت سنگین است     

هی نخوابی و دلم شور دلت را بزند  

                                                        او برانگیزد و پروا  کنمت سنگین است     

نکند فاش شود پیش کسی غربت ما  

                                                        ترس از این قصه که رسوا کنمت سنگین است      

نقش چشمان تو در قتل دلم مشهود است  

                                                        شب ب شب  از سر دل وا کنمت سنگین است..

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

براوو

یور ول کام

دلم شور دلت رابزند..
خیلی قشنگ بود:))با اجازه کپی^_^

:)

عالی بود :)

:)

به سینه می زندم سر، دلی که کرده هوایت
دلی که کرده هوای کرشمه‌های صدایت
 
نه یوسفم، نه سیاوش، به نفس کشتن و پرهیز
که آورد دلم ای دوست! تاب وسوسه‌هایت
 
ترا ز جرگه‌ی انبوه خاطرات قدیمی
برون کشیده‌ام و دل نهاده‌ام به صفایت
 
تو سخت و دیر به دست آمدی مرا و عجب نیست
نمی‌کنم اگر ای دوست، سهل و زود ، رهایت
 
گره به کار من افتاده است از غم غربت
کجاست چابکی دست‌های عقده‌گشایت؟
 
به کبر شعر مَبینم که تکیه داده به افلاک
به خاکساری دل بین که سر نهاده به پایت
 
"دلم گرفته برایت" زبان ساده‌ی عشق است
سلیس و ساده بگویم: دلم گرفته برایت
 

مرسیی

ناله از دوری آن کن که تو را می فهمد
عشق خود صرف همان کن که تو را می فهمد


درد دل،شعر قشنگ،این همه احساس لطیف
به کسی این سه بیان کن که تو را می فهمد


نوجوانی و جوانی چو بهاریست به عمر
پای آن ، عمر خزان کن که تو را می فهمد


دل به هر بار غم و درد فرو می ریزد
به کسی پس نگران کن که تو را می فهمد


عاشقی سود ندارد به خدا من دیدم
پای آن یار زیان کن که تو را می فهمد


اشک وصل است به خون دل و آن شاهرگت
بهر آن اشک روان کن که تو را می فهمد


گر غمت خلق بدانند شماتت بکنند
پیش آن سرت عیان کن که تو را می فهمد


بگذار هر که دلش با تو نباشد برود
به کسی هی تو بمان کن که تو را می فهمد

مرسیییی

♫ شباهنگ ۲۹ دی ۹۵ , ۲۲:۱۵
آقا من فردا صبح میرم خونه‌ی آهنگر اینا هلیم بخورم :دی
بابامم گفته از در و دیوار عکس نگیرم :)))

+ روی سنگ قبرم بنویسید ارسال کامنت‌های بی‌ربط، از خصلت‌های بارزِ او بود.

زنده برگشتی؟

سلام
تو مثل شعر، سپیدی و من شبیه کسی
که لکه های شعر تو را با غزل رفو بکند!

:)

ردیف سکسی انتخاب کردی :)))))) 

:|||||||||||||||

نفس نقره ای ۳۰ دی ۹۵ , ۰۰:۵۶
آخ از مصرع آخر.. و قبلیا :(

ای واییی

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۳۰ دی ۹۵ , ۱۹:۵۷
عالیییی بود

:)

عزیز جان از مشاعره خبری نیست؟

خیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">