ساحل افکار

بایگانی

پرواز را به خاطر بسپار...

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ

سال ۹۵ هم با خوبیا و بدیاش داره میره. هم خوبی داشت و هم بدی.زندگی کلا همینه.هر سال همینه.بالا و پایین داره.زمان میگذره ولی چیزی که مهمه اینه که آدم باید سعی کنه از تمام لحظات شادش لذت ببره. با تمام وجود لمسشون کنه تا وقتی گذشت و رفت افسوسشو نخوره 

امسال دو تا اتفاق خوب برام افتاد.اتفاق هایی که تاثیر زیادی روی من گذاشتن. چیزهایی که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد 

اتفاق هایی که هم شادی زیاد و هم غم داشت. ولی تو شیوه زندگی من تاثیر گذار بود. فکرمو تغییر داد 

امیدوارم که سال ۹۶ هم برای من و خانواده ام و هم برای شما و خانواده هاتون سال پر باری باشه. ارزش لحظه های زندگیتون رو بدونید.ارزش لبخند ها, در کنار خانواده بودن و حتی غم هایی که دارید که انسان بودن یعنی غم و شادی با هم 


اگه دختری و پسری امروز مادرش زنده باشه و اونو در بغل نکشه بزرگترین جفا رو به مادرش کرده. برای اون دسته از آدم ها متاسفم چون بعدها افسوسش رو خواهند خورد!!!


امروز روز زنه. این روزو اول به مادرم که اولین و بزرگترین عشق زندگیمه تبریک میگم

بعد هم به همه خانم هایی که اینجا رو میخونن.چه مجرد چه متاهل.زنده باشید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
مستر نیمــا
ایشالا سال 96 بیست تا اتفاق خوب براتون بیفته :)

من مامانمو بغل کردم، ولی هنوز براش کادو نگرفتم جییغ :(

مرسیییی ^_^

ممنونم

بهار بهاری ۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۵:۴۳
+متاسفانه من در اغوش نکشیدم...

...:-(

ان شا الله 96 سال پر بار و خوبی براتون باشه:)

انشالله

همچنین برای شما

من همین الان مامانمو بوسیدم گفتم روزت مبارک
هر چند الان شبه :))))

دیر بوسیدن بهتر از نبوسیدنه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">