ساحل افکار

بایگانی

ازدوج، یزدوجو؟ ازدباج

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

به همین سادگی!

خب ما هم به قول قدیمیا رفتیم قاطی مرغا!!!

این چندین مدتم که کم پیدا بودم درگیر بودم و به یاری خدا روز مرد، ازدواج کردم

خدا رو شکر همسری مهربان و دوست داشتنی دارم و برای همه مجردهای وبلاگ نویس آرزوی خوشبختی در وهله اول، بعد آرزوی ازدواج و همسری خوب میکنم

دیگه این مدت سرم شلوغ بود نشد بیام بنویسم براتون!


انشالله همگی زودتر متاهل بشید تا بفهمید مجردی چقدر راحته و با ما هم درد بشید=)))))

هرچند به چشم شوخی نگاهش میکنید ولی حقیقته! سختیه خودشو داره و از مجردی سخت تره! ولی خب شیرینی خودش رو هم داره که اگه انتخاب خوبی داشته باشید به سختیش می ارزه

به قولی "هر سکه ای تو دنیا 2 رو داره".انشالله روی خوشش همیشه روبروتون باشه


توی دعاهاتون ما رو دعا کنید، توی دعاهامون دعاتون میکنیم :)

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۰
مستر نیمــا
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه ^-^
به پای هم پیر شین و خوشبخت شین و خدا بهتون کلی بچه‌ی ناز و خوشگل بده :)

مرسی. ایشالا قسمت خودت بشه

والا من خیلی هنر کنم و بخوام 2 تا. از سرمم زیاده :)))

مبارک باشه بسیار مهندس:)
به شادی و سلامتی 
خوشبخت بشین 
شادیهاتون از ته دل و خنده هاتون از سر شوق

ممنونم.سلامت باشید

خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک میگم ...
خدا رو شکر 
بخدا انگاری خبر ازدواج داداش کوچکمو شنیدم خیلی خوشحالم براتون...
خیلی مبارکه (گل )
ایشالا خوشبخت بشین بحق این ایام مبارک...



+
عروس خانوم  یزدی است احیانا ؟:)
عنوان :)

مرسی.ممنون. ایشالا قسمت شما باشه

خیر همشهریمونه

آقا من هی نمی‌خوام غلط گیری کنم، هی نمیشه!
شما الان قاطی مرغا نشدی که!
قاطی خروسا شدی :دی
سال خروسم هست تازه

از دست تو:)))))

به سلامتی، مبارکا باشه، ان شاالله خوش بخت باشین ؛)

سلامت باشد.ممنون.همچنین

به به... :))
خیلییییی خوشحال شدم
آقا خیلی خیلی تبریک میگم یک دنیا براتون خوشبختی و آرزو دارم ..
مجردی راحت تره چون آدم دغدغه ها و مسئولیتاش خیلی کمتره ولی در کل ازدواج خوووب خیلیییییییی خوبه :))

ممنونم.ایشالا قسمت خودتون باشه

بله

سلام 

مبارک باشه مهندس... :) 
به سلامتی...

+ انشالله که یک زندگی موفق دو نفره رو پشت سر بگذارید...
به شرط اینکه صبر رو در همه جای زندگیتون به کار ببرین...
هردوتون...
موفق باشید و خوشبخت و عاقبت بخیر ... :) 

سلام

ممنونم
همچنین.سلامت باشید

جدی میگین؟؟ من حدس زدم اما شنیدن خبرش خیلی فوق العاده بود!!!!
چقدر براتون خوشحال شدم^_^ اصلا اشک شوق تو چشمام جمع شد :')

خیلی خیلی تبریک میگم شاه دوماد ^_^
الهی برای هم بمونید و روز به روز خوشبخت تر بشید :)

روز مرد عقد کردید؟ پس کلاه سرتون رفت! نه تنها کادو دریافت نکردید بلکه از این به بعد هر وقت روز مرد شد شما باید کادوی سالگرد عقد تقدیم عروس خانم بکنید :)))
ولی جدای از شوخی چه روز خجسته ای هم بوده! الهی زیر سایه ی امیرالمومنین زندگیتون مستدام باشه و جوجه هاتون رو ببینیم ^_^

راستی مستر! قوقولی قوقو هم بلدی؟ :دی

بله

مرسی از لطفتون

آره دیگه .سرمون کلاه گذاشتن
کی گفته=)))))

یادگرفتیم:)))

سلام
خیلییی مباااارکه.
خوشبخت بشین :)

سلام.ممنونم

همچنین شما

مستر از ته دلم میگم مبارکتون باشه انشالله که به حق علی خوشبخت بشید شما پسر خیلی خوبی بودید لایق بهترینایید...

ممنونم از شما.لطف دارین

انشالله یه همسر شایسته و دلخواه هم نصیب شما بشه و هر روز خوشبخت تر باشید

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۳۰ فروردين ۹۶ , ۲۰:۳۰
به بههههههههههههههه مبارک باشه 
خوشبخت بشین ایشالا :)))

سلامت باشید 

همچنین

قسمت من ؟! :/
آقا قسمت من ک سالهاست شده الهی برای بقیه دوستان :)

عههه نظرا زیاد شد حاجت ها قاطی شد:)))

خوشبختیتون پایدار باشه

اوهاع!:)))
خوش بخت شین ایشالا!
بح بح!

مرسی ممنون

:ذوق مرگ

شیرینی نمیدین؟ :)
خیلی مبارک باشه مستر . خیلییییییی خوشحال شدم براتون ^_^

یاد قدیما که میگفتین یه زنم نداریم، حالا باید بگین یه زن دارم شاه نداره. واللا :)

مرسی ممنونم

یادش بخیر=))))

به به. مبارک باشه آقا نیما :))
دست تون روی سر ما مجردا. :d
ان شالله که ازدواج براتون خیر و برکت بیاره و زندگی متاهلی براتون این شکلی باشه که مثل دو پرنده اوج بگیرید نه اینکه پا بندتون کنه. 
کلی خوشحال شدیم.

ممنونم از شما

ایشالا قسمت شما بشه 
یه همسر خوب و دلخواه
انشالله

به به
مبارکههههههههههه
انشاءالله خوشبخت بشین و بهترین اتفاقارو باهم تجربه کنین و تا همیشه روزهاتون به شیرینی همین روزها باشه.
(جمله بندیم از بچگی مشکل داشته.D: ولی مهم منظور و انرژی مثبتس.)

مرسی.انشالله قسمت همه مجردها بشه

متشکرمممم

ضمن تبریک و تهنیت مجدد، من فکرم هنوز مشغولِ این مرغ و خروسه است. فرهنگ اصطلاحات رو نگاه کردم، نوشته وقتی یکی داماد میشه میگن قاطی مرغا شده. اصن قاطی خروسا شدن نداریم. این در حالی است که بنده خروس رو نماد مردهای متاهل می‌دونستم و فکر می‌کردم طرف وقتی ازدواج می‌کنه میره به گروه متاهلان (خروسان) می‌پیونده. 
همیشه هم به آقایون میگن قاطی مرغا شده و اگه یه خانوم ازدواج کنه، نمیگن قاطی مرغا شده. از اونجایی که لفظِ «مرغا» جمع هست، به نظرم این ضرب‌المثل در جوامع تک‌همسری جواب نمیده.
تا تحلیلی دیگر بدرود.

خلاصه دیدی خودت اشتباه کردی

خواستم همونجا اشتباهتو بگیرم گفتم بذار حداد میگیره بیشتر مزه میده:))))

در نتیجه هر بلاگری که یه مدت نبود باید بدونیم رفته ازدواج کنه :)) خداییش انقدر درگیری داره؟! :)) نریم بگیریم یعنی؟! 
+ مبارک باشه برادر :) هوای هم دیگه رو داشته باشید انشالله همیشه!

آره دیگه.انشالله درگیر میشی میفهمی خودت :))))

سلامت باشی

یه سوال
خانومتون قراره آدرس اینجا رو داشته باشن؟
اگه آره، از پشت همین تریبون می‌خواستم سلام و خیر مقدم عرض کنم خدمتشون و خودمو معرفی کنم.
شباهنگ هستم، زنِ آینده‌ی مراد و غلط‌گیرِ وبلاگِ آقاتون :))))
از آشنایی باهاتون بسیار بسیار ذوق‌مندم!!!

نمیدونم!!! شاید

خب خب خب الهی شکر و تبریکات وافر
خوشبخت باشید :)

سلامت باشید

انشالله قسمت شما

خیلی مبارک باشه. تبریک میگم. این غیبت هایی که ختم میشه به یه اتفاق خوش رو دوست دارم. 

سلامت باشید.ممنونم

لطفاً خوشبخت باشید:)

چشم:)

گمـــــــشده :) ۳۱ فروردين ۹۶ , ۰۰:۲۲
مبارکه
خبر غیر منتظره ای بود
الحمدالله که دو تا از مجردها کم شدن
براتون ارزوی شادی و سلامتی در تمام طول زندگی تون دارم
:))

ممنونم از شما

ایشالا شما هم کم بشید ازشون

به سلامتی مبارک باشه ایشالله سالیان سال با دل خوش کنار هم زندگی کنین 
اصی معلوم بود از اون غیبت مشکوکت برادر که مزدوج شدی :)))

ممنونم.سلامت باشی

:))))
ایشالا قسمت شما

@
شباهنگ 
دیگه وبلاگ  مستر نیما غلط گیر نمیخواد الان یکی هست که اشتباهاتشو بگیره :دی ؛)))


همون قاطی خروس هات بس بود که آبروی حداد رو ببری :دی :)))


واقعا خیلی غلط بزرگی بودا. اصلا قابل بخشش نیست:)))

آقا دمت گرم. تبریک میگم. ازدواج عالی متعالی :)
نمیدونم چرا، اما از شنیدن این خبر خوشحال شدم :)

متشکرم برادر

ایشالا قسمت همه مجردا باشه

من میییییدونستم :))فقط منتظر بودم علنا بگی :دی
قاطی مرغا شدنتون مبارکو این حرفا:)

کلا این روزا پسرای بلاگستان دارن مزدبج میشن میرن
جنس نبودن موقه این شلوغیاتونم ضایه س واس چیه
هیژده یه مدت نبود اومد خبرشو داد..البته اون رف کلا..
امیدوارم مسعله ساده ازدباج شما را از امر خطیر نوشتن دور و جدا نکند!!:دی

:دی

از کجا؟
ممنونم
فکر کنم کم و بیش باشم :دی

سلام مستر نیما خیلی تبریک میگم بسلامتی و مبارکی
ان شاء الله خوشبخت بشید و ایام به کامتون باشه

سلام

ممنونم از شما
همچنین

میگن آدما که ازدباج میکنن عوض میشن.صحت داره؟:/

عوش که میشن ولی بستگی داره از چه جهتی

از بعضی جهات آره از بعضی جهات نه
معمولا مردا کمتر عوض میشن و خانما بیشتر ولی هر دو تغییر رو دارن

دچــ ــــار ۳۱ فروردين ۹۶ , ۰۷:۱۵
دیگه فکر کنم با تاهل توفیق وبلاگ نویسیت کم و کمتر بشه :)
+ مبارک باشه و شاد باشید انشالله همیشه
+ الان که متاهل شدی سعی کن در مواجهه با زنت روی هیچ کدوم از خط قرمزهات پافشاری نکنی :) راحت باش

معلوم نیست:دی

سلامت باشید
:)))

تبریک میگم مستر
ایشالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشین به پاى هم

ممنونممممم 

همچنین تو

مصطفی فتاحی اردکانی ۳۱ فروردين ۹۶ , ۱۱:۱۲
خوش اومدی بیا اینجا بشین (آیکون: مصطفی در حال جا باز کردن وسط مرغا)
مبارکا باشه

:))))

مرسی!! میبینی چه اوضاعیه:))))

مبارکه :))
با آرزوی خوشبختی و سعادتِ همیشگی :)) 

سلامت باشید. ممنون

سلام نیما:)
خیلی خوشحال شدم خیلی :)
همیشه اینطوری خوش خبر باشی:)
 مبارکه ان شالله و با ارزوی خوشبختی 

سلام

ممنونم
همچنین شما

سلام
خیلی خیلی مبارک باشه وبراتون ارزوی خوشبختی میکنم.
ازهمون پست قبلی که گفتین امسال روزمردواستون متفاوت بوده حدس زدم که ازدواج کردین.
برای خوذتون وهمسرتون ارزوی بهترین هارو دارم.

سلام

بله تقریبا همه حدس زدن:دی
ممنونم.همچنین شما

سلام مستر:)
خوش خبر امدی 
مباراکا باشه مهندس به مای هم پیر بشید .نوه داشته باشید و هزار چیز خوب دیگه
من از روزی که نوشتی مادرمو بوسیدم فهمیدم خبرای خدب تو راهه :))
خوشحالم که اون توصیه منو جدی گرفتید و ختم به خیر شد کارتون:)
بازم تبریک میگم .البته لابد خانم اصفهونی هستند و عروس  مامان پسند.درست حدس زدم آیا،!؟

سلام ممنونم.ایشالا قسمت شما 

بله

اووووو مبارکه حج آقا!!
من هی میگفتم یه خبریه ها! :دی

سلامت باشید

هورااااااااااا، خیلی خیلی تبریک میگم مستر نیما. بشی خوشحال شدیم.:-) :-) :-) :-) :-) ایشالله خوشبخت بشید.

ممنونم.همچنین شما

زینـب خــآنم ۰۲ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۴۵
ااااا ، پس شما هم مزدوج شدی ؟؟
تبریک فراوان ، اونم تو چه روزی ، بشدت مبارکتون باشه
پس شما مدلتون 96 خورد ، ما ک مدلمون 95 خورد  : دی
مثالش زشته ولی میگن ازدواج مث دستشویی میمونه  : )))
اونایی ک پشت درن میخان هرچه زودتر برن داخل ، اونایی ک داخلن میخان بیان بیرون  : دی
ایشالا که هیچکس وقتی واردش شد بیرون نیاد مگر ب ضرورت عقلانی
خلاصه خیلی مبارکه

ممنونم.انشاالله خوشبخت بشید

سلاااااامم آقای داماد
بسیار خبر خوشی را در سال جدید شنیدیم ...
انشاالله همواره در کنار هم  و در پرتو عنایت امام علی (ع ) نگون بخت و سلامت باشید .
بسیااااار مبااااااااررررک باشه .

سلام.خیلی ممنونم از شما

الهی درکنارهمسرتون خوشبخت شیین مستر برای همه دعا کنن خوشبخت شن
حس میکردم باهمسرتون مجازی اشنا شدین 

ممنونم از لطفتون 

خیر

رادیوبلاگیها ۰۳ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۰۵
سلام
ما تو رادیو تبریک گفتیم :)))

خیلییییی ممنونم ازتون 

متشکرممم

سلااام

به به مبارکا باشه به سلامتی به سلامتی با آرزوی خوشبختی و عشقی پایداااار برای شما و همه آرزومندان
 
مهندس ما هنوزم دعا میکنیم حتی اگر موهای خانومت فر نشد موهای دخترت حتما فرفری بشه :D

سلام 

ممنونم سلامت باشید 
خوشبختانه موهای خانومم فر نیست:)))))
انشاالله موهای دختر خودتون فر بشه

راستی عکس حلقه خودتونه؟

خیر

مسترتبریک میگم تبریککککککککک:))))))))))

مسترازخانومتون برامون بگین اینکه متولدچندن ورشته اشونو  شغلشون البته اگه مایلین:)

ممنونمم 

استاد دانشگاهن

من که از طریق رادیوبلاگیا مطلع شدم اینقد خوشحال شدم، الان خدا میدونه بقیه که چند وقتیه اینجا دوستتونن ذوق مرگ ان :)
ایشالا خوشبختی بچسبه بهتون و دست از سرتون ورنداره.

مرسی.ممنونم 

انشاالله قسمت همه مجردها یه همسر خوب بشه

سلام. 
تبریک میگم؛ ان شاءالله با مهر، به پای هم پیر بشید. 

منم یاد وبلاگ "یه زنم نداریم" تون افتادم...؛ 
پاینده باشید. 

سلام.ممنون از لطفتون 

نیمه سیب سقراطی ۰۶ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۲۸
ع چه خوووووووووووووووب ^_^
مبارکتون باشه مستر ... 
الهی که خوشبخت باشید تا همیشه ...

سلامت باشید.ممنونم

پس بالاخره اردباج!!! گردید ایشاالله خوشبخت باشید
مهم تر ایشااللهههههه 10 ستل دیگه هم بگید همین خانوم بهترین مورد بوده براتون
چندسالتون الان ک ازدباج کردید؟!

بله 

ممنونم.سلامت باشید

ستاره عبدالمیری ۰۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۲۸
سلام 
خیلی خوشحال شدم 
سفید بخت بشی الهی 
موفق و موید و ارزوی یک زندگی سراسر مهر و محبت و کامیابی برات دارم

سلام.ممنونم 

سلامت باشید

خیلی خیلی تبریک میگم انشالا خوشبخت بشید دست راست همسرگلتون رو سر بنده خخخخ 

ممنونم.سلامت باشید 

انشاالله قسمت شما بشه

انشالله که زندگی شاد و با آرامشی داشته باشی آقا نیما...باشین واسه هم:))

مرسی ممنونم

سلام
به به چه خبر خوشی ,
مبارکتون باشه و همیشه و همیشه خوشبخت و شاد باشین.

سلام

ممنونم:)سلامت باشید

آقاااااااااااااااااااا :))

مبارکه با این که دیر رسیدم ولی خب عب نداره کنکور داشتم و خر میزدم =))))

ایشالا خوشبخت شین
وای اینجا چرا استیکر نِدِره T.T

ممنونم. سلامت باشید

ایشالا نتیجه + باشه:دی

مبارک باشه :)
خوشبخت و عاقبت بخیر و شاد باشید درکنار هم انشالله 

ممنونم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">