ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ب.ظ

انگار فضا خیلی سیاسی شده و توی این فضا یه غزل میچسبه! شاید یکم فضا تلطیف بشه



هرچند پیش روی تو غرق خجالتند

                                                            چشمان این غریبه فقط با تو راحتند

بانو...به بی قراری شاعر ببخش اگر

                                                            این شعرها به حضرت چشمت جسارتند

آغوشت آشیانه ی گرم کبوتران

                                                            لبخندهات...حس نجیب زیارتند

دور از نگاه سرد جهان...دست های من

                                                            با بافه های موی تو سرگرم خلوتند

دنیا سکوت های مرا ساده فکر کرد

                                                            از حرف دل پُرند...اگر بی شکایتند

بی خواب کوچه گردی و بدخوابی ام نباش

                                                            دلشوره های هرشبم از روی عادتند

هی کوچه...کوچه...کوچه...به پایان نمی رسم

                                                            شب های سرد و ابری من بی نهایتند...!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۰
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

به به آقای دوماد :))
به به غزل :))
به به قاشوقانه :)

به به بانو :))

بانو...به بی قراری شاعر ببخش اگر

                                                            این شعرها به حضرت چشمت جسارتند

:دی

بسیار هم کار نیک و بجایی بود!

متشکرم

راستی یادم افتاد که بگم :
ویتا الان چکار میکنه ؟:))
الان رقیب داره ها :))

ویرت بهش باشه :))
مواظبش باشین :))

نگفت : دوماد شدین ؟:)))
جدی ؟:))
ویتا رو من حاضرم سرپرستی شو قبول کنم :دی

همینجا همچنان پر ناز و ادا حضور داره :دی


خیلیا درخواست دادن ولی دلم نمیاد بدمش به هیشکی:))))

گیرم که وصال دوست درخواهم یافت
این عمر گذشته را کجا دریابم...

این عمر گذشته را نخواهی دریافت

دریاب که عمر بی طرب سر نشود!!

خب یه فیلمی ازشون بدین بیرون خب :))


من 4برابر بهش غذا میدم :))
به من بدین چاق و چله تحویلتون میدم :دی

بزودی

بله دیگه شما غزل نخونی کی بخونه !:)))))

:)))

شما ی پست بزاری در مورد ازدواج و خانومت و کلا خاله زنکیونی ! انقد فضا عوض میشه اصلا خودت تعجب میکنی :))))))))))

واقعا؟:)))

هی کوچه...کوچه...کوچه...به پایان نمی رسم

                                                            شب های سرد و ابری من بی نهایتند...!

:)

چقدر نبودتون را تا امدنتون ورق زدیم بلکه خبری از احوال خونتون به دستمان برسد 
غزل هم عالی بود ولی چه سود اگه از احوال خود ننویسید 
کلا ما منتظر خبرای جدید  می باشیم 
از ویتا و خانم گرامی و خودتون:))
زنده باشید مستر راستی آخرش خانمتون از کدوم تیپ بود که تو یه زنم نداریم می گفتید؟ 
خب کنجکاویم برادر  

مرسی خوبیم

از تیپ اساتید

من منتظرم انار در بیاد بیاین بنویسین براتون انار دونه میکنه :////

الانم میوه برام پوست میگیره :دی ی ی 

انار مهمه اقا !!!!
ی جوری گفتی میوه پوست میگیره حس کردم یکی از انگیزه هات همین بودا :)))))

هنوز فصلش نیومده خب:))))

:)
خیلی هم عالی 
تو نمازاتون مارو هم دعا کنید 
ممنون

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">