ساحل افکار

بایگانی

از دردسرهای ازدواج

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

یکی از خوبی های مجردیم اینه که هر وقت عشقت کشید، سرتو میذاری روی بالش و فرتی می خوابی

آآآآآآآماااااااا وقتی متاهل شدی و شب مث چی خوابت میومد و قراره با خانومت حرف بزنیو و شب بخیر و این حرفا!! قبلش باید یه جوری بگی که داری میمیری!!

وگرنه اگه یه لحظه چشتو وا کردی و دیدی که صبح شده باید کلی بعدش بابت دیشب منت کشی کنی که چرا یه دفعه خوابت برده :)))))

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۰۴
:)))) دارم قیافه‌ی بنده خدا رو تصور می‌کنم وقتی هی می‌گفت الو؟ الو؟ نیم؟ زنده‌ای؟ 

مشغول رد و بدل کردن پیام بودیم که صبح شد یه دفعه:))))

تا باشه از این دردسرها :))

الان این دعا بود یا نفرین:))))

زینـب خــآنم ۰۴ خرداد ۹۶ , ۱۳:۲۷
وای اصن حتی بتونی بگی هم خیلی سخته !!!
ولی همیشه مردا نمیذارن خانوما بخابن  : دی

برعکس بود:)))

ایشون تو یه شهر دیگن! 

:))))

نگران نباشین بابا اولشه :))) 

ولی خدایی حق میدم. الان که یادم میاد محسن رو مجبور میکردم برا چ چیزای مسخره ای دو ساعت پای تلفن منت کشی کنم خودم شاخ درمیارم :))))

امان از دست شماها .اماااانننن

:))))))
حقته! تا شما باشی هی نگی "یه زنم نداریم" :دی

واقعا:)))))

برسه به دست همسر مهندس:

به این رویه ادامه بدین، خیلی حال میده!! :))
البته زیاد کش ندین قضیه رو وگرنه دفعه های بعدی ناز آدم خریدار نداره و دستش رو شده! :))

این نامردیه دیگه:))))


بانوی عاشق ۰۴ خرداد ۹۶ , ۱۶:۲۴
مستر نمیخوای زن بگیری چرابهانه میاری

اصنم من اینجوری نبودم و نیستم
دوران عقد وقتی من یا همسری بدون شب بخیر خوابمون میبرد اون یکی خیلی راحت مینوشت خوب بخوابی عشقم،شب بخیر
همین
الانم ک زیر یک سقفیم خداروشکر هیچ مشکلی سر شب بخیر گفتن نداریم،هرمی هروقت خوتبش میاد میره میخوابه
بعله😍

حالا برو ازدواج کن بهانه های بنی اسرائلیم نیار💔

من زن گرفتم!!!!!

الان مصائبش رو گفتم :))))

بانوی عاشق ۰۴ خرداد ۹۶ , ۱۶:۲۶
دکنر elanor
آفرین بر شما،هرکسی نمیتونه ب این راحتی اعتراف کنه😅

:))

سلام مستر
من فکر می کردم رفتین زیر یه سقف که انقدر کم پیدا بودین 
:)))))) ولی واقعا حالتون دیدن داشته طفلی پسر مردم از خواب و خور افتاده
ما مجردا بریم پادشاهی که خواب و استراحتمون شکر خدا دست خودمونه
خوش باشید :)))))

نه هنوز:دی

حال مجردیو ببرین:دی

آی دلم خنک شد-_______-

نامردا

این دعا بود نیما :)
چون دردسر و مصایب به چیزای دیگه میگن 
این دردسر شما یه جورایی نمکه:))

اهااا:دی

خدایی این شب بخیر ستمه ، بنده به عنوان یه شاغل خسته درک میکنم 
البته مدیونی فکر کنی خودم  خوابم برده بعدا پدرم سر منت کشی در اومده هااااااا اصلا :))))))))

اصن یه وضییی

راستی مستر بازم از این مصایب و خاطرات برامون بنویس 
حالا بنویسید یه زنم داریم که .... :)))) 

شاید نوشتم

ستاره امیری ۰۵ خرداد ۹۶ , ۱۹:۵۳

خانم حضرت عالی از بودن وبلاگتون خبر دارن و این نوشته رو می خونن

یا اینکه بهشون ابلاغ کنیم فرمایشاتتون رو

ابلاغ کنید:))))

:))))))

:))

نچ نچ نچ! خوابیدین!؟؟؟

بیچاره شوهر منم همین مشکلو داشت
البته میخوابید. منم بعدا به روش نمی آوردم.

بذارید مردها بخوابند:دی

:))))))))))
خیلی خوب بود!
آقا من دو سرى تبریک گفتم نمی دونم بالاخره یکیشون رسید یا نه؟😐

ممنونم مگی

ایشالا قسمت خودت بشه
هر دوجورش:))))

فقط اونجا که مجبورت میکنه لست ریسنتلی نباشی :)))))
 خب من دوست دارم مخفی بمونممم😫

:)))))

ما تا حالا به اونجاش نرسیدیم:دی

عالییی

:دی

ای درود بر تو که باعث شدی بفهمم چه نعمتی دارم الان.

برو حالشو ببر

ما نیز اوایل نامزدی با مستر از این لوس بازیا داشتیم...البته اون خیلی شیک میگفت شب بخیر
ادا اصولش مال من بود
عادی میشه یاد میگیره کنار بیاد

آره فکر کنم

:))) اشکال نداره یکم منت بکشید خب

یکم همش؟

بانوی عاشق ۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۴۲
عه متاهل شدین؟
کی؟
کجا؟
چجوری؟
تازگیا یا قبلنا؟
چون اگه تازگیا بوده باشه جای ی پست پر پیمون از مراسم خواستکاری و اینا خالیه ها

بله.دیگه اوناشو قلم گرفتیم یه راست رفتیم سر اصل مطلب:)))

آلبرت کبیر ۲۶ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۶
دیگه انقدم جوو به تشویش نکش جوون :)))
اوضاع ما متاهلا در این حدم نیس =)))

والا فعلا که اوضاع من اینجوریه:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">