ساحل افکار

بایگانی

هوا سرده دمش گرم!

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۳ ب.ظ

اینقدر سرم شلوغه و گرفتار شدم که مدت های مدیدیه اینجا داره خاک میخوره

امیدوارم بتونم این مرحله رو با موفقیت طی کنم تا یه نفس راحت بکشم

دردسری داریمااااا با این متاهل شدن :دی

آقا مجردی خعلی راحته راححتتتت :دی


اهواز 3 هفته مداومه دما بالای 50 درجه اس! حالا نه تنها گرم بود! خاکم اضافه شد تا ثابت کنه همیشه از این بدتر هم میتونه باشه!!!!  هر روز بدتر از دیروز 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
مستر نیمــا
حالا تازه اولشه:دی
مث اب و هوا میمونه متاهلی!!:))
سختیاش شیرین باشن ایشالا

مرسی

ایشالا قسمت شما :دی

همین شما هی به خودت تلقین کن سرده سرده سرده شاید تاثیر داشت :)

یکمیم شما فوت کن کمکی! شاید تاثیر داشت

کجای متاهلی بد عسد؟!؛)

اون گوشه سمت چپش:)))

من اگه فوت کن بودم باغچه خودمو فوت میکردم. نه منظورم اینه خودمو فوت میکردم :)

رضا فتوکیان ۰۵ مرداد ۹۶ , ۱۴:۳۷
جالبه که هر کی متاهل میشه اینو میگه 
کو گوش شنوا😂😂تا باشه از این بدبخت شدنا
والله.....

سخت نیس، خیلی مسئولیت داره .
ادم مجرد از هفت دولت آزاده ولی متاهل که میشی دیگه باید به فکر سی سال دیگه ات هم باشی
نیمه سیب سقراطی ۰۶ مرداد ۹۶ , ۱۳:۱۷
اصن اسم اهواز میاد من از گرما خفه میشم !
برو خدارو شکر کن که جاى خانومت نیستى مهندس!
خدا به ما صبر جمییییییییل،جذییییییییییل،یا حتى علیل عنایت کنه از دست شما آقایون:))))))))
:/
خیلییی هم متاهلی خوبه یعنی خوبیاش خیلی بیشتره تا سختیاش :))
خوش باشین ان شاالله...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">