ساحل افکار

بایگانی

تا نگاه میکنی....

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۳ ب.ظ
دوست بسیار عزیزم دیروز تو سن 33 سالگی سکته کرد و به رحمت خدا رفت

جدای از این که دارم دق میکنم از خبر شنیدنش دارم فکر میکنم دنیا چقدر زودگذره. آدم فکر میکنه تازه اول راهه و کلی دیگه وقت داره که یه دفعه...

دلم هیچ وقت از نبودت آروم نمیگیره رفیق

این رسمش نبود
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
مستر نیمــا
سلام 
آخ که چقدر دلم می گیرد از خوندن چنین پست هایی 
واقعأ هم همینطوره فکر می کنی اول جوونی هستی ولی ... بی خیال 

هعیییییی

ای وای :(
خیلی خیلی تسلیت میگم...
خدا بیامرزدشون...

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

بانوی عاشق ۰۷ مهر ۹۶ , ۰۰:۲۸
خدارحمت شون کنه
خدا به شماهم صبر بده

یک روز تصویر پسرجوونی رو پشت ماشبن همسایه مون دیدم ک زیرش نوشته بود،بچه ها حلالم کنید
بااینکه نمیشناختمش اشکم دراومد
الانم همونجوری شدم،دلم گرفت از مرگ یک جوون

دیر و زود داره ولی....

رضا فتوکیان ۰۷ مهر ۹۶ , ۰۰:۴۶
خدا رحمتش کنه
راس میگی دنیا واقعا کوتاهه کوتاهه...

کوتاهتر ازچیزی که فکرشو بکنی

♫ شباهنگ ۰۷ مهر ۹۶ , ۰۹:۳۴
خدا به خانواده و دوستاش صبر بده

ممنونم

الهیییییی خدا رحمتش کنه :( وقتی این پست دیدم خیلییی ناراحت شدم 33سال سنی نبود بنده خدا.

زندگی همینه کاریش نمیشه کرد بعضیا که انقدر جوش میزنن برا مال دنیا و ،،، فکر میکنن مرگ فقط برا همسایه هس .




تصورشم واقعا سخته.دنیای بی وفا

همکارتون بودن ؟؟؟طفلی زن و بچش حیف شد بخدا سکته تو جوونا خیلی زیاد شده حتی زیر 30 بخاطر فشارهای روحی و مشکلات دیگه و این تغذیه نامناسب 

همکار و دوس بسیار صمیمی 


مداد رنگی ۱۰ مهر ۹۶ , ۰۸:۲۸
تسلیت میگم
صبور باش

ممنونم 

صبوری میکنم....

سلام 
دنیا خیلی بیوفاست :(
خدا رحمتشونه کنه‌.

جدیدا دور از جون شما و سایر دوستان متاسفانه  سکته بین قشر جوان جامعه است .

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

مریم بانو ۱۸ مهر ۹۶ , ۰۰:۱۸
دخترعموی نازنین من هم دو هفته پیش به طور ناگهانی به رحمت خدا رفت
:(((((((((((((((((((((

خدا رحمتشون کنه

سلام مستر
نظرتون درمورد برجام و دولت بنفش میخواستم بدونم

هر دو تا شون بهترین تصمیم در زمان خود بوده 

رضایتم متوسطه ولی در این که بهترین تصمیم ممکن بوده شک ندارم.

خدا رحمتشون کنه 
خدا صبر بده 
رفتن دوست خیلی سخته به خصوص اگه همسن و همکار باشید 
براش دعا و فاتحه بخونید وگرنه غصه خوردن کاری برای او نمی کنه 

خدارحمتش کنه
سلام و عرض ادب
سلام خسته نباشید وبلاگتون عالیه خدا رحمتشون کنه رفیقتونو 
انا لله و انا الیه راجعون    بازگشت همه ی ما به سوی اوست...
اگه میشه از وبلاگ منم دیدن کنید و نظر فراموش نشه سپاس 
Sarabeabb.blogfa.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">