ساحل افکار

بایگانی

...

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ب.ظ

یه وقت هایی هم هست آدم یه کاری میکنه که بعدش بینهایت پشیمون میشه. ولی نمیشه درستش کرد 

نمیدونم چرا عجولم. همین عجله کردن عامل خیلی اشتباهاتم بوده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
مستر نیمــا

میگن عجله کار شیطونه

ایهام داره. یعنی من شیطونم یا شیطون عجله میکنه یا گزینه سوم؟ 

آره ایهام داشت :دی

ولی برای این عجله حق می‌دما. یه وقتی حس می‌کنیم انقدر فرصتمون کمه که باید سریع اقدام کنیم و خب بعدشم پشیمون می‌شیم که چرا همهٔ جوانب رو نسنجیدیم. روش من اینجوریه که قبل از وقوع اتفاقات مختلف می‌شینم شبیه‌سازی می‌کنم موقعیت‌ها رو. ینی تو فرصتای بیکاریم بهشون فکر می‌کنم، حتی اگه رخ نداده باشن. بعد که اون اتفاق واقعا افتاد سریع تصمیمی که قبلا کلی بهش فکر کردم رو می‌گیرم.  

خب اون دیگه تصمیم سریع یا عجولانه نمیشه. میشه تصمیم دقیق

من وکلی کلا عجولم. صبرم کمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">