ساحل افکار

بایگانی

بپرهیز

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

همیشه آدم باید از یه سری چیزها پرهیز کنی

 مثل وابستگی زیاد که دائمی نیست

مثل امید زیاد که ممکنه به شکست منجر بشه

مثل اطمینان زیاد که ممکنه باعث از دست رفتن کلیش بشه


شای قدیم میشد ولی این روزا هرگز


امشب مشاعره بذاریم؟؟؟

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۰۶
مستر نیمــا
گمـــــــشده :) ۰۶ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۱

وابستگی زیاد واقعا دائمی نیست چون می ره.

نفهمه دیگه.خخخخ. دی:

بذاریم. شاید شرکت کردم

:)

:))))


بذارید نظر بقیه رو هم بپرسیم

نهههههههههههه
امشب شام دعوتیم
خونه هم نیستیم و جایی که هستم نت ندارم :(((((
اگه مشاعره بذارین زنگ می‌زنم 110 بیان به جرم انتشار شعرهای عاشقانه و اقدام علیه عفاف و حجاب و ترویج احساسات! بگیرنتون

=)))))))

تو هم که یا امتحان داری یا مهمونی

اره. کلا باید شل گرفت همه چیزو تو این دوره زمونه. 
شمام غصه نخور مستر. تریپ غم میزنید یه خورده.

نه بابا غم کجا. خوشیم الکی واسه خودمون :))

وابستگیه خیلییییی بده... :(

نه نذارین..نیستم :(((

چه خبره همه نیستن؟

من بیرونم شاید تا ده بیام ولی زودتر فک نمیکنم..

خالا ببینم چند نفر هستن؟

آقاگل ‌‌‌‌ ۰۶ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۰
مشاعره چه شکلی؟

ن دیگه نذارین لطفا..
 ی روز قبلش خبر بدین

گویا برقرار نمیشه که

من سعی می‌کنم بیام به ته دیگش برسم
می‌تونم حدودای ده و نیم خونه باشم
اصن مشاعره بی من مزه نمیده!

دیگه برگزار نشد:دی

محمدرضا ...... ۰۶ خرداد ۹۵ , ۱۹:۴۴
همه چی در حد تعادل خوبه
ولی من ک نمیتونم خخخخ
با مشاعره موافقم مستر.

انشالله در هفته های آتی برگزار میشه

هعی...
شماره 2 رو برای هفته بعد رزرو می‌کنم

انشاالله برگزار بشه

عههه من الان نشستم پا نت 
چرا مشاعره نزاشتین من بخونم شعرارو :|

نتم قطع بود اون موقع که باید تصمیم میگرفتم.9:30 وصل شد

چقد جالب.. لینک توی جواب آقاگلو خوندم.. خیلی خوبه اینجوری که ^__^

قبلا زیاد برگزار کردیم:دی

آقا نیما لطفا وقتی میخواین مشاعره بذارین لااقل از یکی دو روز قبل اطلاع بدید که همه آمادگی داشته باشن

چشم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">